ALS het goed is en dat is zo, staan er veiligheidscamera’s naast de baan. Waarom zouden die beelden niet gebruikt kunnen worden. Waarom geen regelrechte link naar de regie !!!
de eerste wedstrijd was idd bagger..
Maar de 2de en 3de waren al een stuk beter…
Maar het moet allemaal een stuk goedkoper. Zo te zien hebben ze ook minder camera’s naast de baan…
Sommige crashes/gebeurtenissen staan niet eens op tape, omdat er gewoon geen camera die kant op keek… Maar ze zijn nog maar net begonnen!!!!
Nouja ze moeten gewoon een objectieve regisseur inhuren dan komen ze al een heel end. En een die een beetje oog heeft voor de gevechten op de baan. Want als je de hele tijd de leider van de wedstrijd in beeld brengt is er ook niet zoveel aan
tegenwoordig is dat nog steejs zo hoor In Italië zieje zelfs alleen af en toe nog een Renault (fisico aangezien ferrari opeens de zwarte schaap van de Italiaanse Familie was) en in Duitsland komt een Toyota af en toe voorbijhuppelen
Ben ik met je eens, Wat ik niet kan begrijpen in de F1, waar zo vreselijk veel geld in omgaat, dat de FIA niet zorgt voor een vaste regisseur. Het is de laatste jaren iets verbeterd maar vroeger werd je er doodziek van. In Italié zag je alleen de Ferrari’s, in Duitsland alleen de met Mercedes of BMW aangedreven wagens, of met een Duitse coureur. Alleen Engeland heeft zich daar nooit schuldig aan gemaakt.
pfffff gaat niet alleen om verstappen hoor. Al zou ik liever willen dat Allard er iets minder over zou lullen, net als over onze “andere nederlander” Piquet junior (NL moeder ofzo).. Maar de klasse is wel goed…
Ik houdt nu verder mijn kop, anders banned miep me
Hoe dan ook, mijn jaar is geslaagd. Ik hoop die van jou ook Thor (hoe heet je ook alweer?)
Het is zeker een fantastisch jaar geweest met als hoogtepunt japan vond ik echt een fantastische race hoor.
Er heeft echt vanalles in gezeten,tot een laatste kampieonschap in de laatste race.
Zelfs een bandencrisus. Wat je ook kan zeggen van America het is iets waar ze over 10 jaar nog over praten ,hetzelfde als de balletjes bij tyrell met het tanken,dit zijn de mooie dingen van de f1 vind ik.
Ps de naam is zoals je hem schrijft gewoon Thor
De wagen maakt de man, en soms is de man zo goed dat hij ook de wagen kan maken (in Schumacher’s zijn geval).
deze vond ik toch al heel eerlijk van je
Maar ik zag je idd op het ander forum al niet meer en hier zag ik geen step kai,dus ik dacht al dat ik mijn discussie maatje verloren had
Kom op, das toch ook zo. Ik heb nooit gezegd dat Schumacher niet goed was. Zijn arrogantie is een ander verhaal .
Discussie moet je tegenwoordig maar tegen mij voeren. Zn nickname is ook alleen maar verwarrend .
Hoe dan ook, mijn jaar is geslaagd. Ik hoop die van jou ook Thor (hoe heet je ook alweer?)
Anyway.. Ben ook niet vaderlandslievend, behalve waar het sport betreft vreemd genoeg.
Als het NL elftal speelt ben ik voor NL. Verder geeft ik helemaal niets om voetbal… Maar ja, zelfs ajax en feijenoord kunnen dan met elkaar omgaan zonder dat ze elkaar de hersens inslaan
En F1 is toch leuker voor mij als er een nederlander meerijdt..
Hoezo, ben u geen Dame van Johan de Wit en van Speyk en al die andere dooie ??? Ben u niet trots op uw roots. Schiet u niet in de houding als u het Willemhelbleus hoort. Foei, foei, driewerf foei.
Nee hoor je gaat je gang maar, er is hier tegenwoordig ook een forumster die ‘ilovefernando’ heet, dus ik kijk nergens meer van op
En daarnaast, ben er toch al lang aan gewend dat enig chauvinisme/vaderlandsliefde normaal schijnt te zijn en ik degene ben die gek is hoor, dus trek je niks van mij aan
De wagen maakt de man, en soms is de man zo goed dat hij ook de wagen kan maken (in Schumacher’s zijn geval).
deze vond ik toch al heel eerlijk van je
Maar ik zag je idd op het ander forum al niet meer en hier zag ik geen step kai,dus ik dacht al dat ik mijn discussie maatje verloren had
Maar ik wilde het echt kijken hoor, zondag! Serieus! Mja vergeten
Kijken Inge je zult zien dat het niet alleen over Josgaat maar dat de hele klasse gewoon zeer mooi is om te zien. Wel verschillend met de f1 ,maar zie het als een menging tussen de Indy en de f1 kom je denk ik toch al ver.
Hey Steph,voortaan gewoon stephan hé,weet ik weer voor wie ik op moet passen .
Nee ik had wel iemand als stephan zien posten ,maar dacht dat dit roadie was.
nou nou… deed het op verzoek van een van de mods hier hoor
hmmmmmmm welke mod Die hebben we namelijk niet
teambaas dan… een van de 100000+ post tellende leden
ja dat snap ik.. “oudere leden” dan (niet qua leeftijd, maar qua lengte op het forum)...toch een beetje “de bazen” ...
Voel me wel machtig zo :p
Och Miep, het is toch nog altijd dezelfde “allergie”.. Dat heel Nederland wild wordt waar de een bepaalde naam van een Nederlandse autocoureur genoemd wordt Maar ik wilde het echt kijken hoor, zondag! Serieus! Mja vergeten
en nee inge jij mag geen baas zijn, net zo min als ik!
Nee hoor, ik hoef geen baas te zijn. Ben ik vast niet objectief genoeg voor