F1crew

2 of 2
2

Het moest even van mijn hartje…
Posted: 27 October 2005 19:41 }   [ Ignore ]   [ # 51 ]  
Coureur
Total Posts: :
490

uuuuuh

Miep wordt een beetje boos denk ik glimlach
Laat me het je hier uitleggen tong

(Beetje) ontopic: Voor mij is Schumacher toch de kampioen van het jaar. Je hebt hem het gehele seizoen niet gezien, maar toch staat die gast 3de!!
Als ik dan moest kiezen tussen alonso en kimi.... ach, volgens mij zijn ze aan elkaar gelijk.

Profile

Posted: 27 October 2005 19:39 }   [ Ignore ]   [ # 52 ]  
Teambaas
4993
miep - 27 October 2005 02:17 PM

We hebben 5 jaar lang een berekend rijdende wereldkampioen gehad en dan wordt hij opgevolgd door weer een berekend rijdende coureur.

De commerciele belangen zijn gewoon VEEL te groot binnen de F1 om anders om te gaan met je kampioenshapskansen!

En het gaat hier om VEEL centjes! 30 miljoen Euri verdient Renault alleen al aan het constructeurskampioenschap. PLUS nog eens alle reclame die ze kunnen maken :

Mensen, koop een Renault, dan rij je het merk van de wereldkampioen ! chear

dus, het is een illusie om te denken dat Flavio zegt tegen Fernando :
Och rotzooi maar wat an, we zien wel of we wereldkampioen worden.  :duuhuuh:

met groet aan ilovefernando,

O.B.
Renault Espace rijder.  mean

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 27 October 2005 19:14 }   [ Ignore ]   [ # 53 ]  
Test-Coureur
11

Ik denk dat ik goede vriendinnetjes ga worden met Inge. We hebben toch al iets gemeenschappelijk.  smile
Hey nog even een klein detail vraagje jongens; noem me Belgisch als je wil, maar waar gaat dit a1gp-drama over? Eerste dat ik er van hoor!!  bloos

Signature 

Raadseltje: het is blauw en geel en rood, ongeveer 1.68m en superknap? Antwoord: FERNANDO

Profile

Posted: 27 October 2005 14:36 }   [ Ignore ]   [ # 54 ]  
Teambaas
3598

Naar mijn mening is Fernando de grote kampioen van het jaar 2005,kan niets van gezegt worden.
Kimi was ook zeer goed ,maar heeft pech gehad doordat Mercedes zijn wek niet goed had gedaan of omdat mischien kimi teveel van het blok vergde?

Renault had zijn zaken zeer goed voor elkaar zeker in het begin van het jaar. Iets verder viel de snleheid terug maar de betrouwbaarheid is gebleven,iets wat crusiaal was.
McLaren is het steed beter gaan doen en kwam hierdoo zeer dichtbij,voor zowel de rijders titel als de constructeurs,maar ze hebben ze beide niet gehaald.

F1 is een combinatie van de juiste mensen juiste strategie,een perfecte combinatie die renault dit jaar had. Fernandoe was de riojder voor dit team en heeft in diverse race’s zijn kwaliteiten laten zien als rijder,dus de wereldkampioen.
Renault heeft de meeste punten binnen gehaald dus kampioen bij de constructeurs.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 27 October 2005 14:17 }   [ Ignore ]   [ # 55 ]  
Administrator
42225

Als ik terugkijk naar het afgelopen seizoen, moet ik helaas constateren dat de racer in Fernando is afgeknepen teneinde de titel binnen te halen. In Japan kwam de racer in Fernando weer boven, want titel was binnen. Dat vind ik jammer. We hebben 5 jaar lang een berekend rijdende wereldkampioen gehad en dan wordt hij opgevolgd door weer een berekend rijdende coureur.

Profile

Posted: 27 October 2005 14:03 }   [ Ignore ]   [ # 56 ]  
Teambaas
12877

Het gaat altijd om het pakket. Je kan coureur en auto en team niet los zien, daar heeft Stephan wel gelijk in. Kijk naar Jarno Trulli, die in de Toyota beter lijkt te presteren dan hij eind vorig jaar in de Renault deed, terwijl je toch wel mag zeggen dat de Renault de betere auto is, niet? Maar t moet maar net klikken.

Het is natuurlijk onzin als mensen zeggen dat Fernando de titel niet verdient. Hij is degene met de meeste punt, klaar uit. En of dat door zijn talenten komt, door het lot, of doordat sommige mensen betere autootjes kunnen bouwen dan anderen, of een combinatie, tsja.. Dat kan je toch niet meten. Ik denk persoonlijk dat je de factor van de coureur Alonso hierin niet moet onderschatten, maar zal ook niet ontkennen dat Raikkonen/McLaren veel meer kans hadden kunnen hebben als bepaalde races ( fluiten ) net een ronde korter duurden of de putdekseltjes bleven waar ze horen.

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 27 October 2005 13:58 }   [ Ignore ]   [ # 57 ]  
Teambaas
4993

Edit:

bericht blijkbaar niet aangekomen. bericht opnieuw verstuurd.

met vriendelijke groet

miep

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 27 October 2005 12:31 }   [ Ignore ]   [ # 58 ]  
Teambaas
2068
ilovefernando - 26 October 2005 07:37 PM

Hai,
Het moet toch even van mijn hartje…

Ja ik, ik kan het wel begrijpen wat je zegt, maar neem dit even mee tong.
Lang niet niet iedereen liep te kwijlen over Schumacher in 2004. Dan komt er nog eens bij, had Alonso in 2001 geen slechte wagen?? Moest iedereen toen ook al Fernando eren toen Schumacher WK werd? Wie weet wie er eigenlijk wel allemaal beter is dan Alonso maar het niet kan laten zien vanwege zijn wagen. De wagen maakt de man, en soms is de man zo goed dat hij ook de wagen kan maken (in Schumacher’s zijn geval).

Het is gewoon zo dat Alonso mede dankzij zijn wagen en Mercedes WK is geworden, wat heel gaaf is, daar niet van. Maar ik denk dat het het zoveelste pechjaar was van Raikkonen wat de fans deed zeggen dat het eigenlijk nu wel Raikkonen’s beurt was geweest.
Dan komt er ook nog eens bij dat Raikkonen het laatste deel van het jaar fenominaal was en Alonso (en/of de wagen) gewoon minder, behalve in China, maar dat neemt niet weg dat mensen dat beter hebben onthouden.

Hoe dan ook, op het eind van de rit tellen de punten, Alonso had er meer en heeft ze fair in handen gekregen. Dus hij verdiende het gewoon. Neemt niet weg dat Raikkonen zichzelf ook als ware WK heeft laten zien.

Signature 

“Racing, competing is in my blood. It is a part of me, it is a part of my life. It stands up than anything else.”

Profile

Posted: 27 October 2005 11:50 }   [ Ignore ]   [ # 59 ]  
Administrator
42225

Zullen we het vanaf nu weer gaan hebben over Fernandootje?

Voor A1GP hebben we DEZE TOPIC

Dank u wel beleefd glimlach

Profile

Posted: 26 October 2005 23:47 }   [ Ignore ]   [ # 60 ]  
Teambaas
12877

Vond t een beetje offensief overkomen. Maar oke. Ik heb A1GP nog niet bekeken (vergeet het steeds grijns nie handig, wil het echt wel es zien) dus ik kan er verder weinig over zeggen. Vind het alleen zo raar dat je nooit iets over andere raceklassen hoort, ook als die ook nieuw zijn, en nu ineens A1GP geweldig schijnt te zijn en Formule 1 exit. Bovendien heb ik in alle heisa er om heen, nog niet gehoord over een andere deelnemer dan Verstappen confused maar dat zal ook wel mijn tic zijn.

glimlach

Signature 

Profile

Posted: 26 October 2005 23:27 }   [ Ignore ]   [ # 61 ]  
Coureur
490

tsjah Inge.
Even zonder dollen…

Wat ik eerder zei: dat je f1 en a1gp niet kunt vergelijken, meen ik echt!
Ik vind F1 leuk om bepaalde redenen. En a1gp vind ik ook leuk, maar dan om andere redenen..

Profile

Posted: 26 October 2005 23:21 }   [ Ignore ]   [ # 62 ]  
Teambaas
1130

Nicki Lauda kan beter zijn eigen zoon in de gaten gaan houden,lijkt wel een taxichauffeur die gozer.

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 26 October 2005 23:20 }   [ Ignore ]   [ # 63 ]  
Teambaas
7309

Enne ff voorstellen in die ander topic in de Paddock wil wel weten wie dr verder achter die naam schuilt.

Profile

Posted: 26 October 2005 23:12 }   [ Ignore ]   [ # 64 ]  
Teambaas
2854

Mijn stelling: A1GP is een aanfluiting voor de autosport.

Bij interesse ben ik bereid mijn mening/stelling te onderbouwen.

Wat Fernando betreft:

de media roepen niets. De media berichten wat anderen roepen. En overigens: Niki Lauda vond Alonso beter dan Kimi.

Profile

Posted: 26 October 2005 23:10 }   [ Ignore ]   [ # 65 ]  
Teambaas
12877

...
Jij voelt je zeker wel op je plaats in een formule 1 forum? fluiten

Ik kan ook wel gaan vertellen over de gp2 series waar ik erg van genoten heb afgelopen seizoen maar daar is het hier de plaats toch niet voor? Van mij mag je vinden van de A1GP wat je wilt, en wachten op de ergste crashes, maarreuh…

Nja zullen mijn frustraties wel zijn, van dat saaie F1 seizoen. Wist na de tweede race al wie kampioen zou worden fluiten

Nogmaals sorry kan beter gaan slapen denk ik

Signature 

Profile

Posted: 26 October 2005 23:02 }   [ Ignore ]   [ # 66 ]  
Coureur
490

nee nee, je kan het niet vergelijken.
bij F1 is het helemaal niet bedoeld dat het spannend is glimlach Daar gaat het om pitspoezen, snelheid, geluid, politiek, ..., ...

A1GP gaat over een leuke race kijken: ontspanning wink

Profile

Posted: 26 October 2005 22:55 }   [ Ignore ]   [ # 67 ]  
Teambaas
12877

:zucht:

Ik zal wel weer vreemd zijn dat ik niet op crashes wacht en dat ik liever Formule 1 kijk dan A1GP. A1GP Crew, zou dat klinken? Domein a1gpcrew.nl/ is nog vrij.

(Solly let maar niet op mij)

Signature 

Profile

Posted: 26 October 2005 22:47 }   [ Ignore ]   [ # 68 ]  
Coureur
490

spannend??

ok, beter dan 2004, maar als je een keer A1GP hebt gezien…

Sorry, maar dat is imho iets spannender!!! glimlach

ik zat inderdaad te wachten op de crash of die ene inhaalmanouvre (die meestal uitbleef). Het spannendste was nog: zal hij er naar toe rijden?

“En er naar toe, is nog niet er voorbij!”

Profile

Posted: 26 October 2005 20:58 }   [ Ignore ]   [ # 69 ]  
Teambaas
7309

Oke dat vond ik zelfs ook gaaf om te zien omdat het weer eens een ander was daar hou ik van. Niet van steeds de zelfde oke dat is opzich moeilijker dan dat iedere keer een ander wint.

Profile

Posted: 26 October 2005 20:54 }   [ Ignore ]   [ # 70 ]  
Teambaas
12877

ik ben ook Nederlandse maar… Nja lama is te veel over gesproken grijns

Maar ben t wel met je eens hoor Sculder, vond t ook fijn hoe spannend dit seizoen was. Hoewel t ook wel fijn was om Fernando en Renault uiteindelijk te zien winnen grijns

Signature 

Profile

Posted: 26 October 2005 20:38 }   [ Ignore ]   [ # 71 ]  
Teambaas
7309

Mij boeit het al helemaal niet wie dr beter is, het gaat mij zoiezo om de totale race moeie inhaal acties enzo of een vette crash (als het met de coureur maar goed afloopt) zie ik liever dan dat 1 de beste is.

Oke ik ben ook een nederlander dus als de nederlanders het goed doen vind ik dat natuurlijk niet erg.

Profile

Posted: 26 October 2005 19:58 }   [ Ignore ]   [ # 72 ]  
Teambaas
12877

Krijg nou wat! Ineens Fernando fans hiero eek  Welkom!

Ik zou zeggen, trek je toch niks aan van wat de media roepen. Kimi is erg snel, maar hij is geen wereldkampioen. Nu hebben mensen frustraties, laat ze. Wij weten wel beter wink

Het punt is dat Fernando wordt aangerekend dat hij te berekenend rijdt. Hoewel ik mij dat afvraag, is hij met zijn rijstijl wereldkampioen geworden. Dus wie heeft het recht daar kritiek op te hebben?

Signature 

Profile

Posted: 26 October 2005 19:48 }   [ Ignore ]   [ # 73 ]  
Teambaas
4089

Wow, grijns welkom hier grijns ik denk dat Inge wel blij zal zijn met een Fernandofan erbij wink Er zijn nl meer Kimi fans en Ferrarifans hier dan Fernandofans ofzo wink

Nouja wat je al zei de pers en media heeft altijd wel wat te zeuren. Het is gewoon een feit dat Renault’s betrouwbaarheid veel beter was en is dan die van McLaren. McLaren schijnt daar nu intensief eraan te gaan werken en idd Renault was gewoon de beste qua auto dit jaar.

Of Fernando Alonso ook echt beter is dan Kimi Raikkonen dat betwijfel ik want ze hebben allebei dit jaar 7 overwinningen binnengesleept. Ik zie ze meer als evengoed wink

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 26 October 2005 19:37 }   [ Ignore ]  
Test-Coureur
11

Hai,
Het moet toch even van mijn hartje.
Bericht aan pers: laat het nu eens en voor altijd gedaan zijn met het gezeik over het feit dat Kimi beter zou zijn dan Fernando.
Als we even teruggaan naar het seizoen 2004, toen Michael wereldkampioen werd, vond iedereen het normaal. Iedereen liep te kwijlen over Michael want natuurlijk was hij kampioen, hij had de beste auto, was de beste rijder. Fernando had op dat moment een rotslechte auto. Hij was niet vlug genoeg om kampioen te worden. Ik heb toen niemand er over horen klagen en jammeren dat Fernando die titel verdiendde.
Nu in 2005, bewijst Fernando dat hij de titel waardig is en wat is het eerste dat ze schrijven? Oh ja, Fernando is wereldkampioen maar Kimi was beter. Als hij zoveel beter is waarom is hij dan geen wereldkampioen? Het is niet Renault’ s probleem dat Mclaren niet al te goed heeft gepresteerd, of wel soms?

Zo, dat is er ook weer af? Nog iemand een andere mening?

Greetings.

Signature 

Raadseltje: het is blauw en geel en rood, ongeveer 1.68m en superknap? Antwoord: FERNANDO

Profile

2 of 2
2