F1crew

2 of 2
2

Wie rijdt wat?? 
Posted: 25 October 2005 12:08 }   [ Ignore ]   [ # 51 ]  
Teambaas
Total Posts: :
7309

Dit is mijn Motort.

PICT1688.JPG

Profile

Posted: 24 October 2005 23:08 }   [ Ignore ]   [ # 52 ]  
Coureur
490

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/0/08/Trein_mat64_alphen_aan_den_rijn_2003.jpg

en

http://ci.carson.ca.us/Extra/images/bus left side full.gif

Tsjah, en dan nog de fiets natuurlijk: batavus retro

Profile

Posted: 24 October 2005 23:00 }   [ Ignore ]   [ # 53 ]  
Teambaas
1130

Da’s ook geen echte slechte. Allemaal Haydens hier. Geen Rossi’s ??

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 24 October 2005 22:56 }   [ Ignore ]   [ # 54 ]  
Teambaas
1130

Joh, er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden, voor ieder wat wil’s. Niemand hoeft meer thuis te blijven zitten. Het is maar waar je voor kiest.

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 24 October 2005 22:52 }   [ Ignore ]   [ # 55 ]  
Teambaas
4993

HEE mikie,
gefeliciflapstaart met je nieuwe aankoop chear

Ik snapte al helemaal niks van je msn bericht, maar nu wordt het duidelijker !

Mijn fiets ziet er net zo uit als den dezen :

VFR-750-94.jpg

Alleen zitten die gekke koehorens achterop er niet meer op, omdat ik bijna altijd solo rijdt.

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 24 October 2005 22:43 }   [ Ignore ]   [ # 56 ]  
Teambaas
1130

GOEIEMORGE, ben u wielrenner ofzo ?? Zit er ook nog een achteruit op ?? Spreek toch niet met van Moorsel ??

Signature 

Profile

Posted: 24 October 2005 22:40 }   [ Ignore ]   [ # 57 ]  
Coureur
515

Ja, ken het probleem.... als ik ooit de gelukkige bezitter van een auto wordt, moet ie waarschijnlijk ook aangepast worden en das idd best prijzig. Ik rijd op dit moment alleen fiets, en ov. (en soms ben ik passagier in mijn vriend’s VW golf 2 manhattan) Maar mijn fietsjes zijn best stoer. De een is een batavus retro voor bij het station en als ik uit ga, de ander is een batavus (ehm… nou ja, daar kom ik nog wel een keer op) met voorvering en 27 versnellingen, lichtgewicht frame en lichte wieltjes…

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 24 October 2005 22:30 }   [ Ignore ]   [ # 58 ]  
Teambaas
1130

IKWEET, MAAR VEEL POEN KOSTEN. Nee geen dolle, ik heb gekeken naar zo’n nieuwe
Piaggio. Heb je tegenwoordig in hele leuke modellen, cabrio enz. Ben uiteindelijk wel van plan zo’n ding aan te schaffen. Makkelijk parkeren, geen wegenbelasting, tweetakt, wel leuk.
Kan er alleen niet mee op de grote weg [of bij een stoplicht een BMW M3 mee weg blazen, snik] huilen

Signature 

Profile

Posted: 24 October 2005 22:25 }   [ Ignore ]   [ # 59 ]  
Teambaas
7309

Maar oke wat rijdt ik zelf

1: Batavus Buster ATB
2: Honda X8RS Brommer (met eigen kentekenplaat) motor
3: Peugeot 306 XT 1.8 automaat auto
4: Yamaha YFZ R6 motor

Profile

Posted: 24 October 2005 22:21 }   [ Ignore ]   [ # 60 ]  
Teambaas
7309
devega - 24 October 2005 09:26 PM

Van harte gefeliciteerd, bijzonder fraai exmplaar !!! Reed een klassieke XJS, mag en kan door een verlamd been helaas niet meer in deze toettoet rondtoeren. Heb het reactievermogen niet meer. Dit alles door twee zware hernia operaties. But live goes on, rij nu een snelle tram en bus. T’is niet anders.  proost

We hebben hier nog een crewmember met ik geloof zelfs 2 verlamde benen en die jaagt ook nog aardig rond met zn auto die dan volledig aangepast is, ik heb eens geprobeert met een 607 hem bij te houden dat was aardig door gassen.

Profile

Posted: 24 October 2005 21:39 }   [ Ignore ]   [ # 61 ]  
Teambaas
1130

Wel ja we komen overal waar we moeten zijn. En je kunt nog wel eens lachen in het openbaar vervoer. Maar denk nog wel eens met heimwee terug aan onze trots. En die lamme poot heeft mijn gevoel voor humor niet aangetast!!! Dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Maar vind het wel een beest van een ding die Honda, erg mooi.

Signature 

Profile

Posted: 24 October 2005 21:34 }   [ Ignore ]   [ # 62 ]  
Teambaas
12877

Mijn grote vriend. De rechter dus. 3 sterren abo Dronten-Kampen en Dronten-Harderwijk, beiden nuttig.

Verder heb ik ook een fiets, een mountainbike zelfs clown En ik rij ook wel es hier op:

IngeMaz.jpg
Dus grijns

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 24 October 2005 21:26 }   [ Ignore ]   [ # 63 ]  
Teambaas
1130

Van harte gefeliciteerd, bijzonder fraai exmplaar !!! Reed een klassieke XJS, mag en kan door een verlamd been helaas niet meer in deze toettoet rondtoeren. Heb het reactievermogen niet meer. Dit alles door twee zware hernia operaties. But live goes on, rij nu een snelle tram en bus. T’is niet anders.  proost

Signature 

Profile

Posted: 24 October 2005 20:52 }   [ Ignore ]  
Teambaas
5905

aangezien we alweer een tijd geleden dit topic gehad hebben vraag ik me weer af :

welke vervoersmiddelen gebruiken we?

ikke dus nog steeds mijn hyundai sCoupe 1.5 GT Turbo

en .....tromgeroffel!

vanaf morgen ben ik in het bezit van een parelmoer witte Honda VFR 750 F
bouwjaar 1990

750-vfr-90-1.jpg

een van de eerste met monoshock ophanging.

Signature 

the time has come to choose between what’s RIGHT and what’s EASY

Profile

2 of 2
2