Ja, ken het probleem.... als ik ooit de gelukkige bezitter van een auto wordt, moet ie waarschijnlijk ook aangepast worden en das idd best prijzig. Ik rijd op dit moment alleen fiets, en ov. (en soms ben ik passagier in mijn vriend’s VW golf 2 manhattan) Maar mijn fietsjes zijn best stoer. De een is een batavus retro voor bij het station en als ik uit ga, de ander is een batavus (ehm… nou ja, daar kom ik nog wel een keer op) met voorvering en 27 versnellingen, lichtgewicht frame en lichte wieltjes…
IKWEET, MAAR VEEL POEN KOSTEN. Nee geen dolle, ik heb gekeken naar zo’n nieuwe
Piaggio. Heb je tegenwoordig in hele leuke modellen, cabrio enz. Ben uiteindelijk wel van plan zo’n ding aan te schaffen. Makkelijk parkeren, geen wegenbelasting, tweetakt, wel leuk.
Kan er alleen niet mee op de grote weg [of bij een stoplicht een BMW M3 mee weg blazen, snik]
Van harte gefeliciteerd, bijzonder fraai exmplaar !!! Reed een klassieke XJS, mag en kan door een verlamd been helaas niet meer in deze toettoet rondtoeren. Heb het reactievermogen niet meer. Dit alles door twee zware hernia operaties. But live goes on, rij nu een snelle tram en bus. T’is niet anders.
We hebben hier nog een crewmember met ik geloof zelfs 2 verlamde benen en die jaagt ook nog aardig rond met zn auto die dan volledig aangepast is, ik heb eens geprobeert met een 607 hem bij te houden dat was aardig door gassen.
Wel ja we komen overal waar we moeten zijn. En je kunt nog wel eens lachen in het openbaar vervoer. Maar denk nog wel eens met heimwee terug aan onze trots. En die lamme poot heeft mijn gevoel voor humor niet aangetast!!! Dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Maar vind het wel een beest van een ding die Honda, erg mooi.
Van harte gefeliciteerd, bijzonder fraai exmplaar !!! Reed een klassieke XJS, mag en kan door een verlamd been helaas niet meer in deze toettoet rondtoeren. Heb het reactievermogen niet meer. Dit alles door twee zware hernia operaties. But live goes on, rij nu een snelle tram en bus. T’is niet anders.