F1crew

2 of 2
2

Race Of Champions
Posted: 24 October 2005 08:57 }   [ Ignore ]   [ # 51 ]  
Coureur
Total Posts: :
490

allard zei ook nog iets over een “champions"-race in Zuid Afrika, wat was dat dan?? O.a. een aantal teambazen (Jan Lammers) gaan daar racen.
Niet om heen te gaan natuurlijk (al zou ik het graag doen), maar lijkt me ook wel leuk

Profile

Posted: 24 October 2005 08:21 }   [ Ignore ]  
Teambaas
Total Posts: :
12877

Ik mag dan nog geen minuut A1 GP gekeken hebben, naar de Race Of Champions kijk ik wel uit.

Het idee is dat een aantal topcoureurs uit verschillende klassen (Formule 1, WRC, DTM, NASCAR..) twee wedstrijden tegen elkaar rijden; de Nations Cup waarin zij nationale teams vormen, en de Race of Champions zelf waar ze individueel strijden om de titel “Champion of Champions”

Vorig jaar is de Nations Cup gewonnen door het Franse team, bestaande uit Sebastien Loeb en Jean Alesi. Heikki Kovalainen won de Race of Champions, door respectievelijk David Coulthard, Jean Alesi, Michael Schumacher en Sebastien Loeb één voor één uit te schakelen.

Dit alles speelt zich af in het Stade de France in Parijs, op zaterdag 3 december. Ik denk er zelfs stiekem aan om er heen te gaan, maar dat zal wel niets worden, dus dan hoop ik maar dat het hier op tv uitgezonden wordt.

Kijk ook even naar de autootjes; Schumacher in ROC auto grijns Vind ze zo grappig grijns

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

2 of 2
2