De mooiste in mijn ogen is nog steeds Hakkinen versus Schumacher in Monza. Drie wagens op topsnelheid naast elkaar waarvan de middelste de race heeft uitgereden met sterren voor zijn ogen.
Mijn geheugen is al oud en versleten, dus zover terug wil het niet. Wel vond ik de actie van Alonso op Schumacher in Japan gaaf. Ook denk ik dat ik de laatste ronde van Japan toch wel als hoogtepunt mag beschouwen icm de vreugde van Kimi. Dat was echt iets moois
Mijn hoogtepunt was de inhaalactie van Fernando Alonso op Kimi Raikkonen op de Nürburgring :duivel: Nee geintje.
Ik denk niet dat ik echt een moment aan kan wijzen. Het mooiste van dit seizoen vond ik hoe dicht alles op elkaar zat, en hoe de top gevechten met elkaar leverde voor de punten. Dat je een race kan beginnen met het gevoel “wie zou er winnen?” was bij mij al een tijdje niet voorgekomen. Maar dit seizoen wist je het gewoon niet.
Voor mij was Australië, het podium vooral, natuurlijk heel mooi omdat het eigenlijk een verrassing was dat Fisi zo goed presteerde. En in Japan vond ik het prachtig om te zien hoe Schumacher, met meer ervaring maar een langzamere auto, de veelgeprezen Raikkonen en Alonso rondelang achter zich hield, zodat die op hun beurt meer gewaagde acties moesten ondernemen om er langs te komen. Prachtig, that’s racing, en daar kan je goed in zien hoe de verhoudingen op dit moment liggen wat betreft de coureurs. Schumacher doet zeker nog mee, maar wat mij betreft hoeft zijn auto niet oppermachtig te zijn om mooie dingen te laten zien. Dit was veel mooier dan een race winnen met een rondje voorsprong op het hele veld.
Aangezien het seizoen er alweer opzit was ik erg benieuwd naar jullie mooiste momenten. Dat wil zeggen op de baan, in de persconferentie en gewoon naast het circuit. Maar ook wat volgens jou de mooiste Grand Prix van het seizoen is.
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar jullie dieptepunten van dit zeer wisselende seizoen. natuurlijk denk je dan als snel aan de GP van Amerika.
Ik bijt de spits af en ga jullie mijn mooiste moment vertellen van 2005. Zelf vond ik verschillende Grands Prix´ heel erg gaaf en vol spanning. De Grand Prix van Belgie was er zo eentje maar ook Suzuka was erg leuk om te volgen.
Mooiste moment was toch wel voor mij de Inhaalactie van Kimi Raikkonen op Giancarlo Fisichella tijdens de Grand Prix van Japan in de laatste ronde. (ben een beetje bevooroordeeld lol)
Dieptepunt en wat goed de verschrikkelijke situatie van Michelin in Amerika voor de rijders betekende was een fotow in de Formule 1 magazine (volges mij?) waarin dieptreurende gezichten van coureurs eropstonden.