Ja, zeker nu die rare foutjes, die hij nog wel eens maakte, eruit zijn. Hij heeft natuurlijk ook wel de juiste auto mee. Schitterend dat Newey dat weer voor elkaar heeft.
Het is eigenlijk te gek voor woorden, als je ziet hoeveel geld er in de sport omgaat. Niet alleen F1, maar ook voetbal. De een heeft niet te eten en de ander weet van gekkigheid niet wattie met zijn geld moet doen.
En wij gaan zitten kijken want de sport is zo leuk.
Het is geen wonder dat mensen steeds minder gaan denken. Als je over dingen gaat nadenken, word je gek
Yep was zeker weer een prachtige race. Ondanks dat alles niet zo netjes ging heb ik toch wel genoten van de gevechten.
Ik vond het ook top dat Hamilton na de race geen echt commentaar gaf (tijdens de intervieuws) op het blokken van schumacher. Niet dat het niet zo was, maar gewoon omdat hij ook regelmatig de grenzen op zoekt met het racen.
Wel weer jammer dat Martin Whitmarsh er wel op moest reageren. Het is dan echt de pot verwijt de .........
Maarja, ik ben niet echt objectief aangezien ik een zwak heb voor de duitser
Hoe dan ook ik heb weer genoten.
Dan even iets totaal anders. Aangezien ik jullie op het forum nu toch ook al bijna 9 jaar kan, wil ik hier ook het goede nieuws vertellen.
Mijn vrouw en ik hebben na 12 jaar ziekenhuis in en uit lopen eindelijk goed nieuws gekregen. Mijn vrouw(Marie) is dan eindelijk zwanger en midden april verwachten we ons eerste kind.
Er is dus een nieuwe f1 fan in de aankomst. Ben benieuwd wat dat nog voor leuke discussie’s gaat geven in de toekomst
Mijn bovenburen (de kinders) zullen me wel gehoord hebben. Het schijnt zelfs zo te zijn als ze mij horen ze even van kanaal wisselen om te kijken wat er is gebeurd in de race
hahaha, die barri.
ik denk wel dat het zijn laatste kans is, maar ik betwijfel of hij het gaat halen.
Nou nieuwe ronde nieuwe kansen, ga zo ff een paar uur met mijn maten touren en dan vanmiddag lekker rustig de kwali kijken.
Eens kijken wie er morgen op pole staat.
Barichello roept dat hij in 2012 voor de wereldtitel gaat. Ik moet hierbij meteen aan Coulthard denken, die riep dat ook jaren achter elkaar en iedereen weet wat daar van terecht is gekomen…
Hamilton was er al voorbij maar Kobayashi ging daarna weer met hem oprijden en zal dus precies in de weg toen Hamilton naar de lijn voor de bocht ging.
Hamilton heeft nooit gezien dat daar nog iemand zat, hij volgde gewoon zijn lijn. Het was best wel een klap tegen die vangrail. Hij zal wel hoofdpijn hebben gehad ‘s avonds.
Daar heb je gelijk in Miep, mischien dat de wagens net wat beter liggen, of juist dat de andere het ook doen het de coureurs meer moed geeft? Maar je hebt gelijk, er worden prachtige inhaalacties gedaan die er lange tijd niet echt zijn geweest in de F1. Hoe ze het soms doen....???? zijn toch vaak akties die een paar jaar geleden nog maar voor een enkeling weg was gelegd. Nu beginnen we er toch wel wat aan te wennen .
Maar ik vind het nu toch gewoon een stuk leuker kwa aktie op de baan, maar ook de rijders onder elkaar die elkaar de ruimte vaak wel gunnen. Ik ben de laatste 2 jaar toch wel weer echt aan het genieten, mede doordat het ook allemaal redelijk dicht bij elkaar zit nu, en de rondetijden vaak niet al teveel verschillen tussen de teams. Ook word het veld volgens mij beter in beeld gezet door de regie. Achterhoede gevechten worden toch ook vaak mee genomen.
Dit was in ieder geval toch weer 1 van mijn favoriete races. Ik heb echt genoten, en de regen heb ik niet echt gemist.
Ik geloof trouwens niet dat Hamilton Alguersuari moedwllig wou afsnijden. Ik denk dat hij hem gewoon niet verwacht heeft en dacht er allang voorbij te zijn?
Webber had weer een enorme slechte start zeg. Ben benieuwd hoe het bij zijn volgende race gaat.
Schumacher en Button weer een prachtige inhaalrace. Tja, het is dat diegene die op pole stond ook gewonnen heeft, maar anders zou je toch echt gaan twijfelen of die eerste plaats zaterdags wel zo belangrijk is. Vettel weer een foutloze race. Het mannetje(en de wagen) is/zijn gewoon goed, valt niets van te zeggen. Hij was wel enorm aan het genieten op het podium van zijn eerste overwinning in de f1 op spa.
Alonso was toch ook weer strak. Het is dat de Ferrari gewoon niet beter is, maar hij probeerd er alles uit te halen wat er in zit.
Jammer van Senna. Hij heeft in ieder geval wel laten zien dat hij niet zomaar op zijn naam zover is gekomen. Ik hoop dat de aankomende races hem meer geluk zullen brengen. Denk dat heidfeld wel stiekem in zijn vuistje aan het lachen was
Ben nooit goed in namen van bochten en waar precies op het circuit. Ik kan me niet herinneren ooit 3 auto’s naast elkaar richting Eau Rouge te zien gaan.
Ik blijf toch het gevoel houden dat men nu naast DRS toch wat vaker inhaalt. Misschien omdat er nu meerdere coureurs zijn die het erop wagen. Montoya was ooit de enige in het veld die het aandurfde op andere plekken dan normaal in te halen.
Gelukkig blijft Hamilton het toch ook doen, ook al heeft hij diverse malen aan het kortste end getrokken. En van het weekend werd toch wel bewezen dat als men elkaar laat leven het spektakel er veel leuker op wordt voor de toeschouwers en kijkers.
La Source -> daarna een lang snel stuk..
die hairpin na Les Combes .. weer een snel stuk.
Ik heb wel eens gedacht, hoe saaier het circuit voor de coureur hoe leuker voor de kijker. Ik weet alleen niet of Spa dan een uitzondering op de regel is, of dat mijn stelling gewoon niet deugt.
We hebben ook draken van races gezien op spa.
Heeft iemand enig idee waarom de heren coureurs nu ineens op de meest vreemde plaatsen wel gaan inhalen, zelfs zonder DRS? Normaal heb je 1 of 2 keer per jaar zo’n mooie actie waarbij maar net een vloeitje tussen de auto’s past en vandaag heb ik het meer gezien dat in de afgelopen 5 jaar. Zit het tussen de oren bij de coureurs, krijgen ze een vette beloning van Eikelsteen of hebben ze nu eindelijk eens door bij de teams dat zonder toeschouwers en tv-kijkers de F1 onaantrekkelijk wordt voor sponsors?
Ik schrok me het apezuur bij Hamilton, vooral omdat hij niet bewoog met zijn hoofd en het even duurde voor hij uit de wagen begon te klimmen. Volgens mij was de klap toch harder aangekomen dan iedereen doorhad.
wat is die Jenson Button toch ongelooflijk goed Ik vind hem echt een grote rijder! Wow, al kwalificeert hij slecht, hij weet er dan eigenlijk altijd wel weer dit om te zetten in een positief resultaat in de race. Echt klasse die vent
idd Maldonado een 5 plaatsen penalty en Hamilton een waarschuwing
Hier nog ff vlug wat soep eten bij mijn schoonouders en dan ga ik er ff lekker relaxed voor zitten. Ik hoop dat door al die verwachtingen die ik heb de race niet gaat tegenvallen
Have fun al!!
Ben wel benieuwd naar de verdere prestaties van Senna.
zat echt verbaasd te kijken, schumi met 3 wielen. Echt een blunder dat niet moet kunnen. Zal wel niet het laatste woord over gesproken zijn binnen mercedes GP. Vooral met zo’n regenachtige kwali wil je daar niet staan. Nou is schumi wel altijd goed geweest in de regen, dus wie weet dat hij nog boven komt drijven. Zou ook wel weer mooi zijn
hammie heeft weer geluk gehad. Hoe doet hij dat toch weer om altijd “alleen” een reprimande te krijgen? Zal toch wel niet iedere keer brieven gaan schrijven denk ik
Vettel op pole!! Back on track en nu wint hij hopelijk ook nog. Hou mijn vingers gekruist als ik (verlaat) de race kijk (eerst kraamfeest....)
Ja net met de kwali voor de eerste keer, leuk collectors item om te hebben, echt mooi.
Het geluk zat hem jammer genoeg niet zoveel mee. Ik had geen grote verwachtingen maar dit is toch wel sneu. Maar goed, als er morgen regen is dan wil de kwali toch niet zoveel zeggen. Ik hoop dat hij zijn wagen dan toch nog op een mooi plaatsje in de top 8 kan zetten.
Een leuke kwali zeg Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
En een super kwali van Senna!!!
Ik denk\hoop dat we morgen weer een pareltje te zien krijgen.
Hier ook alleen van de tv, te druk daar .
Zo eindelijk weer racen dit weekend. Een paar vrienden zijn richting spa, dus zal wel wat live geluiden te horen krijgen via de telefoon denk ik(zo goed als de telefoon het geluid door kan brengen). Spa is eigenlijk mijn favoriete race dus ik ben er klaar voor.
We verschillen van mening Francis (wat betreft schumacher )
Looney, waar kun je deze zender ontvangen? Heb upc dus ik ben bang dat ik buiten het net vis?