Wij hebben ook op de bank gegeten. Moet kunnen voor een keer. Wat broodjes, dus dat ging ook goed hier. De race was zo voorbij, er gebeurde genoeg. Wel leuk dat de banden het niet zo heel lang volhouden. Krijg je gevecht van hoe lang gaat het nog en hoe breed kun je je maken. Jammer dat RBR niet zo heel denderend was, buiten podium
Onverwacht zeker ja, als hij kampioen wordt. Maar liever niet, tenzij Vettel echt geen kampioen kan worden, dan mag Webber het worden…
Looney > ik ga er van uit van wel, anders teken je niet bij. Wel sterke ontkenning dat Vettel voorgetrokken wordt. Als hij zo lang onder contract staat, en ze willen het nu al verlengen, dan hebben ze bij RBR wel de schijn tegen zich
Een hoop tekst in het engels, geen zin om dat engels te lezen. Eerste stuk wel gedaan. Vettel had niet mss niet moeten insturen, of hij verwachtte niet dat Mark ballen genoeg had om de auto te laten staan van de week op de sportschool over gehad. Had Mark gas terug genomen dan werd gezegd dat hij zijn ballen moest laten zien. Had Vettel niets gedaan, dan zou over hem gezegd worden dat hij geen ballen heeft om zijn teamgenoot aan te vallen of dat er teamorders zijn. Lastig allemaal....
Het blijft in mijn ogen een race ongeluk, shit happens, alhoewel het wel lijkt (als je per se een aanstichter wil hebben) dat Vettel meer schuld heeft dan Mark.
IK NOEM EEN Het race ongeval. IK WEL was ff flink Aan Het vloeken Toën IK Het zag! Ben niet boos op iemand Specifiek, MAAR Gewoon op Het voelde DAT Het gebeurde. Aan de Andere Kant, Het is Mooi DAT Ze Mogen Elkaar bevechten. Het was gebeurd BIJ EEN Ander team, Dan had IK ER (hard) om gelachen. Nu baal ik, wil Vettel Laat kostbare Verder gelegen punten liggen
MAAR EEN VOOR DE rest: tot: race. Zo zul IK WEL vaker Ze Zien (MAAR WEL Vettel Dan Moet Winnen ...)
het is makkelijker gezegd dan gedaan. Een x aantal jaar geleden reed coulthard in een MC achter een Arrows. Maar kwam hem toch echt niet voorbij. Een topteam achter een achterhoede team. Dus zo heel vanzelfsprekend is dat niet op Monaco. Maar inderdaad, heel handig gebruik gemaakt van de SC.
En dat schumacher inhaalt net voor de finish...hoe dom kun je zijn
Monaco heeft altijd wel iets. Inhalen is verdomd moeilijk, zodat de mindere teams / coureurs ook een kansje hebben. Kijk deze race maar weer eens. De helft is niet gefinisht. Pech voor Button en Alonso Helaas kon Vettel Webber niet aanvallen Maar goed, ik mag Monaco wel. Ben benieuwd in Turkije. Ik hoop dat Vettel Webber de oren weer eens Wast. Daar wordt het wel weer tijd voor
Het was een optocht, maar het was toch wel spannend. Zou Vettel de finish halen, zou Button Schumacher inhalen. De crash van Hamilton op het eind. Genoeg om het niet saai te vinden, vind ik.
Nieuwe manier van racen, snijdt de ander af in de pit het was soms alleen wel ff lastig om te zien wie waar reed, maar dat is leuker dan een saaie optocht.
Wat vinden jullie van de reactie van Felipe? Lijkt of hij van mening veranderd is. Dat hij het toch oke vindt wat alonso heeft gedaan en eerst niet??
Wat een gave race!! Wat een beetje regen niet kan doen. Ben het wel met Olav eens, zet een paar sprinklersinstallaties neer en laat ze op onverwachtte momenten afgaan
Hij heeft nog maar 1 keer gewonnen. De andere keren had hij pech, dus het kan nog alle kanten op. Alhoewel het te verwachten is dat hij niet elke race pech heeft…