Weet je wat mooi is van die Eddie Jordan. Die loopt hoog van de toren te blazen dat het belachelijk is dat Ferrari zegt dat Alonso moet winnen .... Diezelfde Eddie Jordan zei in 1998 tegen Ralf Schumacher dat hij damon Hill op Spa niet mocht aanvallen .... Damon moest winnen Ralf moest 2e worden .... Dat is dus die pot en die ketel......
Teamorders waren er, zijn er, en zullen er altijd zijn. ‘t Is maar hoe je het verpakt. Het is ook niet te controleren dus kun je er eigenlijk ook niets mee.
Ferrari was zeer slecht in het camoufleren van hun teamorder en moet nu op de blaren zitten? (Nee, ik ben geen Ferrari-fan) Maar werd door McLaren ook een paar races geleden niet gezegd dat beide coureurs plotseling brandstof moesten sparen toen ze met elkaar de strijd aangingen, en hoe zat het nou ook weer met de Red Bull familie?
Eddie Jordan was over de pis, en terecht, maar verder kun je er echt niets mee. Had Massa zich verremd of had het team zijn pitstop verkloot, dan was het resultaat hetzelfde geweest en had er geen haan naar gekraaid. Nu staat de hele F1 wereld in de fik omdat Ferrari doet wat andere teams onder de pet houden?
...en hoe ging dat ook al weer met Nelson Piquet junior?
Op BBC was Eddie Jordan echt verontwaardigd. Vooral over het feit dat Ferrari dacht het publiek en de kijkers op dergelijke wijze voor de gek te kunnen houden.
Ze zijn er anders nog niet… Ze moeten ook naar de World Motor Sport Council en waarschijnlijk krijgen ze daar ook de deksel op hun neus. Saillant detail: De laatste 2 keren dat er sprake was van teamorders was ene Fernando Alonso erbij betrokken…
Nouja, omdat mijn andere hobbies me soms dwingen om het TV-kijken te laten voor wat het is, of omdat ik gewoon niet thuis ben tijdens een GP. Daarbij heeft mijn F1-gevoel ook wel een beetje averij opgelopen na wat er hier zoal gebeurd is.
Voor mij is dit de 3e Grand Prix van dit seizoen die ik gezien heb, zijn er wel eens meer geweest in het verleden. Heeft ook wel met andere dingen te maken trouwens
ik heb wat rondjes op de kombaan in lelystad gereden, je kunt daar gewoon je stuur rechthouden, terwijl het lijkt of de auto om gaat vallen. In ieder geval: daar kun je snoeihard recht-door-de-bocht
Ik ben blij dat mijn favo naar Amerika ging. De merchandise is daar een stuk goedkoper en met familie daar heb ik goedkope shirts, pet en schaalmodel nr. 42
Toch heeft Vettel gewonnen, naar mijn idee hoort Ferrari gediskwalificeerd te worden vanwege teamorders. Maar goed, hoe denkt Ferrari International Assistance daarover?
Het leek erop dat Hamilton hem net iets raakte in de eerste bocht. Ze zaten in ieder geval dicht bij elkaar. Vettel gaf aan op zijn eigen pagina dat hij een slechte start had. Hij gaf alleen niet aan waardoor de band precies kapot ging.
Hoezo een steek onder water?
Baalde wel van de lekke band van Vettel… maar heb weer genoten van de drive through van Alonso. Toch wel leuk een safety car.
lekker hoor, ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. Jee wat is het heet geweest, en nog vandaag. Nu lekker rustig e.e.a. bekijken op internet en zo meteen voetbal kijken. Vrees dat dit de laatste wedstrijd is.
Idd. mooie koprol van Mark. Was al blij dat het niet van Sebastian was. Gelukkig kwam Mark er zelf uit en is hij ongedeerd.
Eindelijk heeft Sebastian eens gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ze de lijn bedoelen haaks op de weg, in het bovenshot van lewis zijn actie zag je hem. Die lijn geeft het einde aan van de pitstraat. en dat andere begreep ik ook niet.
ik snap ze beiden niet. De strategie van Vettel vond ik ook wel heel bizar. 2 keer kort na mekaar binnen komen vraagt om problemen… tenzij je een safetycar hebt…