Ik heb een work & travel visum, speciaal voor backpackers en geldig voor een jaar, gekregen via Travel Active. Er worden maar een beperkt aantal per jaar uitgegeven en je kunt ‘m volgens mij maar eens in je leven krijgen, maar verder is het volgens mij niet zo moeilijk. Ik geloof dat als je je er permanent wilt settelen en een werkvergunning wil krijgen je wel aan het een en ander moet voldoen, maar ja het hele land bestaat uit immigranten dus heel moeilijk kan het ook weer niet zijn ;-)
Alleen Lekker een paar maanden kijken of ik het nog uithou met mezelf. Was de laatste tijd zo druk met huisgenoten en vrienden dat ik hun miste als ik even alleen aan tafel zat. Toen dacht ik, ik moet weg
Goed zo, dat moet iemand doen nietwaar?
Laatst was “Het temmen van de feeks” op tv, registratie van de Shakespeare uitvoering van de Toneelgroep Amsterdam. Moraal van het verhaal wat geloof ik dat als je vrouwen maar genoeg treitert, ze uiteindelijk heel lief voor je worden en hun man altijd gehoorzamen. Dat vond ik ook niet heel feministisch maar dat is Shakespeare, dus dan mag het, denk ik.
Kinderen pesten doe ik niet meer (m.u.v. zoon en schoondochter )
Ik ben nu echt een gruwel voor de feministen. Ik werk niet, ik doe geen vrijwilligerswerk meer, ik leid lekker mijn eigen leventje en zorg voor manlief en het jonge stel.
Ja maar die ging weg had ik gelezen. Ik volg niets meer, maar ik heb Relinde op facebook en door haar status updates blijf ik op de hoogte
Ja het is zeer goed met Inge. Bachelor dit voorjaar behaald, nu zit ik al weer 12 weken bij CERN in Geneve, als “summer student”. Dat wil zeggen dat je goed betaald krijgt (van belastinggeld uit heel Europa) om colleges te volgen en feest te vieren, ha ha. Nah, ik werk ook af en toe nog.
Volgende week ga ik naar huis, en dan gaat half oktober het echte avontuur beginnen.. Dan ga ik 7 maanden backpacken door Canada. In de winter, slim he. En dan moet ik volgend jaar ergens maar weer verder studeren
En hoe’st met miep? Nog altijd kinderen aan het pesten?
nog steeds de oude gezichten (euh, namen) hier zo te zien? Wat leuk! Ik mis jullie, en ga nu echt mijn best doen weer eens wat vaker langs te komen. Echt echt!
Geweldig wat Fisichella heeft laten zien. Nu hopen dat hij in de Ferrari zoiets kan herhalen. Slechter als Badoer moet het niet kunnen. Overigens wel zielig van hem dat hij de schuld aan de pers geeft.
Waarom? je kon duidelijk zien dat kimi daar 3 auto’s inhaalde.. als je een chicane afsnijdt geef je de plek terug, waarom hier dan niet?
Hoeveel meters heeft hij afgesneden? integendeel, hij heeft omgereden.... was ie op de baan gebleven dan had je mogelijk een startcrash gehad…
Dit hoort gewoon bij de start… als ze dit gaan straffen dan is ‘t wel erg triest met de sport.
als kimi er gebruik van mocht maken, mochten anderen dat toch ook?
stom dat ze dat niet gedaan hebben…
als ze dat asfalt weg moeten halen, dan moeten ze dat ook bij elke chicane doen.... en eau rouge ook.... gaan we 20 jaar terug in de tijd… met nog meer ongevallen en slachtoffers…
als Kimi er P3 mee kan rijden.... dan moet Badoer toch minstens top 10 kunnen rijden.
Schrale troost voor hem, Schumi had ‘t niet beter gedaan vermoed ik…
Snap de keuze ook niet helemaal.... als je dan Ferrari bent en je wil dolgraag een bejaarde ex-coureur terug laten komen, neem dan niet Schumi of Badoer maar zet Marc Gené in die bak (zeker in Spanje).
(nog beter zou zijn om een jong talent een kans te geven...)
Ferrari heeft een brief gestuurd aan alle teams en de FIA om het testverbod voor 1 dag op te heffen voor Schumi. Naar ik heb gelezen is de Fota akkoord. Nu nog force india, williams en de fia zelf.
Snap zelf niet wat Schumi in de F1 te zoeken heeft. Hij kan alleen maar tegenvallen. Lijkt me een domme keuze. Ben benieuwd of Ferrari nou weer (redelijk) snel grote sprongen kan maken