een come back? mooi toch? racer pur sang, met de paplepel er ingegoten. Bovendien durft ie een grote bek open te trekken, iets wat de huidige generatie niet meer doet… ik mag dat wel.
Ik vrees alleen niet dat ie (zolang schumi bij ferrari werkt) niet in een rode bolide stapt....
Dat het een risico van het vak is ben ik het mee eens. Ze krijgen niet voor niets zo goed betaald (de meesten althans). Dat heeft zeker een stuk met risico te maken. Toch blijft het een hele klap.
Ooit was ik voor Villeneuve. Maar ik denk niet dat het verstandig is dat hij terugkeert. Wat heeft hij er nou nog te zoeken?
Een autoruit zou denk ik de veer afbuigen en dan krijg je hem niet in je gezicht… maar wat een klap he op die helm.. Hoe het ook afloopt Massa heeft veel geluk gehad.
je moet ook niet voetballen en motor rijden tegelijk, dat gaat niet.
en tja dat villeneuve misschien terug komt, geef zijn plekkie maar aan een rookie.
ik denk dat als je ‘m nou met 230 km/u tegen je aan krijgt (zoals nu ‘t geval was) of hij wordt deels afgeremd en komt nog met 50 km/u tegen je aan… ik denk dat je in allebei de gevallen een flinke hersenschudding hebt.... en dat je vizier kapot is…
Ik heb ooit met 50 km/u een blikje chocomel op m’n voet gekregen (met motorrijden). Ik kan je vertellen dat ik daar enkele dagen last van heb gehad, ondanks dat ik beschermend schoeisel droeg.
Met een dichte wagen was ie niet geraakt dan? ik denk dat zo’n veer dwars door je voorruit heengaat en alsnog je vizier beschadigt....
Het is een risico van ‘t vak.... goed dat ‘t er naar uit ziet dat ‘t weer goed gaat komen met felipe
maarrrrr het positieve wat ik net zag… jacques villeneuve heeft interesse in een stoeltje in de f1!!!
Mag morgen vroeg gelukkig weer terug naar mn meiden. Die zitten namelijk nog in kroatië
Tis wel een hele zeiling morgen vroeg om 7.45 gaat vliegtuig weg in A’dam naar Wenen en daar vandaan vlieg ik naar Zagreb en Dan door naar Pula en als alles goed gaat ben ik daar om 15.55 dan nog kwartiertje naar de camping.
jawel maar heb het een beetje druk, ik start binnenkort ( half augustus, september ) met rijbewijs c - e te halen en eind september verwachten we onze derde “rat” dus voor die tijd moeten er 2 kamers opnieuw ingericht en geverfd worden, en dat is ook de reden dat het in eind september niet hier kan.
niks mis met elektrisch bbq-en… is veel minder schadelijk dan dat verkoolde vlees van een kolenbbq waar je lapje vlees van de buitenkant zwart is en van binnen nog rauw.
Pfft. dat was me wel een festival!! Jezus wat was het warm Gelukkig stond ik op een ander veld naar Main Stage te luisteren toen de officieuze stofhoos begon.