F1crew

Wie heeft er een dvd-tje met de GP F1 van Spanje 2009 erop? 
Posted: 21 May 2009 12:31 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
4797

Ik kan alleen oordelen over m’n eigen vestiging en weet dat sporadisch voorkomt, maar het aantal wijken dat blijft staan is bij ons per jaar op 1 hand te tellen. Kwestie van de juiste mensen de planning laten regelen.

Zolang ik er werk (10 jaar inmiddels) is er nog geen wijk op zaterdag blijven staan. En dan praat je toch over 83 wijken.
Al zouden er dus 5 gemiddelde wijken per jaar 1 werkdag blijven staan, praat je nog over 99,88% op tijd bezorgd. (dat zijn dus 12 brieven op elke 10.000)

Ik denk dat de overkomstduur niet verbeterd kan worden door een betere planning (dat brengt te weinig). Er valt meer winst te boeken bij die honderden brieven die dagelijks op de bestelkantoren blijven liggen (of de hoeveelheid reject post die vaak te laat aangeleverd wordt). Dat zijn er vaak meer dan 12 per 10.000, scheelt volgens mij minstens een factor 10 (ervanuitgaande dat een doorsnee wijk minder dan 1000 brieven per dag heeft en dat ik soms wel 20 brieven in de vakken van bepaalde wijken zie liggen)

maar goed… waar ging ‘t over? de dvd voor 312t5.... kortom samengevat denk ik dat die gewoon is blijven liggen omdat ie te laat gesorteerd was of iemand te lui was om zo’n dikke envelop mee te nemen op maandag. De kans dat zijn wijk is blijven staan lijkt mij nihil, zeker op een dag waarop de planning nooit gaten kent (althans, bij ons niet) omdat iedereen makkelijk 1 of 2 extra wijkjes kan doen en er niet gewerkt wordt met depots / postbezorgers.

Profile

Posted: 21 May 2009 10:50 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
5483

EC kijk eens op http://www.reddepostbode.nl en dan in het gastenboek, dan kan je ook lezen hoevaak een wijk blijft staan, dus misschien is zijn wijk blijven staan. Zelfs hier in ZB blijven regelmatig door verkeerde planning wijken op het depot staan, en dat weet ik doordat het depot bij mijn moeder is.

Signature 

http://embedded-uptime-project.com/imgout.php?id=654&dev;=0

Profile

Posted: 21 May 2009 00:31 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Teambaas
4797

Herstelpost wordt hier op zondag afgevoerd, niet op zaterdag.
312t5 woont niet in de area van amsterdam....

Profile

Posted: 20 May 2009 20:52 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
5483

Amsterdam is van het weekend onderuit gegaan, ik weet niet waar 312t5 woont, misschien in de buurt van amsterdam, en de herstelpost behoort zaterdag afgevoerd te worden maar dit is heel vaak pas maandag.

Signature 

http://embedded-uptime-project.com/imgout.php?id=654&dev;=0

Profile

Posted: 19 May 2009 19:41 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Teambaas
4797

damn, nu pas?
ik weet toch zeker dat ik ‘m zaterdag bij de herstelpost heb gegooid…
normaliter volgende werkdag bezorgd…

veel plezier ermee…

Profile

Posted: 19 May 2009 17:43 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Teambaas
2208

EC!!! Gooi ‘em maar van de plaat, zojuist op de mat aangetroffen, en reeds spelend in de dvd: de GP van Spanje! chear  kniel  chear  kniel  chear  kus

- If you wish what you want, EC delivers first hand! -

Signature 

If you do what you did, you get what you got. - Albert Einstein -

Profile

Posted: 14 May 2009 21:29 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Teambaas
2208

EC je hebt een PM, dank voor je aanbod! glimlach

Signature 

Profile

Posted: 14 May 2009 19:57 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Teambaas
4797

Ik heb ‘m nog op m’n DVD recorder!

Weet alleen niet of ik ‘m op 1 DVD kan branden. In ‘t ergste geval moet ik ‘m splitsen met 1 DVD voorbeschouwing + nabeschouwing en 1 DVD met de race (of 1 DVD met een stukje voor de race + persconferentie)

Mocht je interesse hebben, PM me dan even, dan stuur ik wat op.

Profile

Posted: 14 May 2009 12:47 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Teambaas
4089

Doe geen moeite. zo boeiend was deze race niet.

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 14 May 2009 12:44 }   [ Ignore ]  
Teambaas
2208

Bij thuiskomst van de 6 uren van Spa bleek mijn dvd-recorder mijn instructies niet helemaal begrepen te hebben. huilen Wie oh wie? Kosten worden uiteraard vergoed. kus

Signature 

Profile

‹‹ Olga Jarig!!      tune op goed geluk ››