Jenson krijgt steeds meer moeite met winnen, de andere teams worden steeds sneller met die nieuwe diffusor die Jenson in het begin al gebruikte, dus het zal niet lang meer duren voordat er nieuwe gezichten op het podium staan
.
Zijn er nog mensen die aankomende weekend ook naar spa gaan voor de renault world series?
Gratis kaarten verkrijgbaar op http://www.worldseriesbyrenault.com/spa-francorchamps/nl/home.html#/home
ik zal er een zondag zijn, kom zaterdag uit de n8dienst dus dan kan ik niet
Wel wat actie vandaag, maar minder dan de afgelopen races (maar die waren ook erg super!!!!!). Maar nog wel toppie dat MC en Ferrari nog steeds niet op het podium hebben gestaan
Wel een mooi podium zo. Leuk dat Jenson gewonnen heeft, maar het is wel leuk als er ook nog andere winnnen. Wordt het nog leuker van. Maar het seizoen begint tig keer beter dan andere jaren
Als de safetycar op de baan is moeten ze daar achterblijven en pas er voorbij als hij het aan geeft dus is de snelheid er sneller uit dan dat iedereen doorjaagt totdat de sc op de baan komt voor de leider.......
Waarom blijft het voor de safetycar nou zo moeilijk om de baan op te gaan voor de neus van de leider in de race? Ik verbaas me daar iedere keer over. Ze staan soms te wachten bij het uiteinde van de pitstraat en dan nog duiken ze voor een achterligger de baan op.
Door de regen hebben ook zij slecht zicht en zien dus niet wanneer de leider in de wedstrijd er aan komt
Waarom blijft het voor de safetycar nou zo moeilijk om de baan op te gaan voor de neus van de leider in de race? Ik verbaas me daar iedere keer over. Ze staan soms te wachten bij het uiteinde van de pitstraat en dan nog duiken ze voor een achterligger de baan op.
En de diffusers zijn legaal verklaard!!!!!! Gelukkig maar. Het zou anders wel heel raar zijn, Heidfeld die zijn 1e gp overwinning haalt achter de groene tafel en zo.
Ben heel erg blij met deze uitspraak. Hoop dat Brawn de Ferrari’s en MC de rest van het seizoen ook een poepje laat ruiken
IDD zou erg slecht zijn als de diffusors illegaal zouden worden verklaard.
En de diffusers zijn legaal verklaard!!!!!! Gelukkig maar. Het zou anders wel heel raar zijn, Heidfeld die zijn 1e gp overwinning haalt achter de groene tafel en zo.
Ben heel erg blij met deze uitspraak. Hoop dat Brawn de Ferrari’s en MC de rest van het seizoen ook een poepje laat ruiken
Vond het ook erg jammer dat de race niet herstart zou worden. Zat er zo op te hopen. Snap wel dat het te donker werd, maar leuk is anders. Had de race maar een uur eerder gestart. Dan was ie wel gewoon uitgereden
Maar de winnaar mag er zijn!!! En voor Glock is het ook wel gaaf om toch op het podium te komen, alhoewel hij liever, neem ik aan, daar terecht komt na het verrijden van een hele GP.
Ik zou zeggen, gewoon normale tijden racen en laat de europeanen lekker vroeg hun nest uit komen.
Eikeltje heeft nu wel in zijn eigen vingers gesneden. Door het latere tijdstip werd het invallen van de avond ook een cruciale factor bij het uitstellen van de herstart en moest uiteindelijk de race volledig worden gestopt. En uit het verleden weten we dat Eikeltje altijd kost wat kost de race gereden wilde hebben.
Alle tv-stations een schadeclaim indienen want ze betalen niet zoveel geld voor het uitzenden van stilstaande auto’s in de regen.
Hoezo dat nou? Als het echt te gevaarlijk is… Houdt er zelf ook niet van om met ondergaande zon te rijden.
En je moet er iets voor over hebben om F1 live te kunnen zien he
Maar wat is te gevaarlijk?? Als het regent, dan de wagen hoger afstellen en langzamer rijden.
Bij laaghangende zon een zonnebril. vergeet niet dat ze geen last hebben van tegenliggers.
Nou ja, Bernie haalt zoveel mogelijk GP’s buiten Europa binnen en gaat dan de organisatoren daar dwingen de races op rare tijdstippen te laten rijden omdat men dan in Europa niet bij nacht en ontij hoeft te kijken.
De rijders kunnen daar de dupe van zijn, maar dat schijnt Bernie niets te interesseren. Als hij maar zijn centjes krijgt.