F1crew

Wie denkt Christijan Albers wel niet dat hij is……
Posted: 31 October 2005 22:30 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
1130

Dat Speed meer getalenteerd is weet ik zo net nog niet. In de A1 doet hij het ook niet best.
En je kunt zeggen van Albers wat je wil maar hij heeft wel de ervaring. Dat het een verwend kwalletje is ben ik ook met iedereen eens, maar er schijnen toch voldoende mensen iets in hem te zien. Ben nu wel benieuwd of Sato het tweede stoeltje gaat bezetten nu dat tweede Honda team niet doorgaat. Dan heeft ons manneke geen enkel excuus meer. Of hij moet Pastorelli overal de schuld van gaan geven. Maar dat zal hem niet lukken. Laten we het zo stellen, het jaar van de waarheid is aangebroken voor Chrisje.  :duuhuuh:

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 31 October 2005 20:48 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Coureur
490

ja, hij is niet echt beter af imho

Profile

Posted: 31 October 2005 20:41 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Teambaas
1141

Leuk voor Albers… Met het Red Bull geld zal Squadra Toro Rosso waarschijnlijk elke race voor Kwalbers staan. Ook omdat Liuzzi en Speed een stuk getalenteerder zijn grijns

Profile

Posted: 31 October 2005 20:02 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
4089

Nou kun je eerder een petje af nemen voor zijn management. Want blijkbaar zaten die ook niet naast hem toen hij dat interview met Formule 1 magazine gaf.

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 31 October 2005 19:12 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Teambaas
3598

Als hij dit toch voor elkaar heeft kunnen krijgen neem ik toch weer mijn petje voor hem af.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 31 October 2005 19:10 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Teambaas
12877

Was zelfs op het zes uur nieuws… eek

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 31 October 2005 18:57 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Coureur
490

ach… geen primeur *sigh* wink

Profile

Posted: 31 October 2005 18:53 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Teambaas
1130

Prima toch.

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 31 October 2005 18:52 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Coureur
490

o sorry… had eerst dit gelezen wink

Profile

Posted: 31 October 2005 18:51 }   [ Ignore ]   [ # 10 ]  
Teambaas
1130

Kijk maar naar onder de kamerlamp

Signature 

Profile

Posted: 31 October 2005 18:50 }   [ Ignore ]   [ # 11 ]  
Coureur
490

en 90% zeker rijdt albers volgend jaar bij Midland…

(f1racing.nl)

Profile

Posted: 31 October 2005 12:23 }   [ Ignore ]   [ # 12 ]  
Teambaas
1141

Van je teambaas moet je het hebben, zullen we maar zeggen:

Paul Stoddart spreekt zich uit:

Stoddart bedankt Doornbos

Nog een paar dagen en Minardi is definitief overgenomen door Red Bull. Teambaas Paul Stoddart laat in een persbericht weten met pijn in zijn hard afscheid te nemen van het team dat hij vijf seizoenen onder zijn hoede had. Met name Robert Doornbos krijgt een pluim van de Australiër. 

“Ik wil iedereen bedanken die het afgelopen seizoen voor ons gereden heeft,” vertelde hij. “Ik wil met name Robert Doornbos onder de aandacht brengen, voor het goede werk dat hij heeft gedaan. Hij kwam pas in de twaalfde race bij het team, had nog nooit in de auto gereden en het was zijn eerste Grand Prix. Hij heeft zich goed aangepast aan de auto en het team en was snel.”

“In de acht races die hij voor ons gereden heeft, heeft hij laten zien erg snel te zijn,” vervolgde Stoddart. “Zijn gedrag was bovendien uitstekend en technisch gezien deed hij het ook goed. Ondanks dat hij maar kort voor ons gereden heeft, heeft hij veel bijgedragen aan de ontwikkeling van de nieuwe auto.”

Ook het team, motorleverancier Cosworth en Gian Carlo Minardi kregen een bedankje. “Het is erg jammer dat de naam Minardi zal verwdijnen, maar ik geloof zeker dat het vuur van de medewerkers blijft branden, ook onder de nieuwe eigenaar.”

Kwalbers> eat your heart out. je eigen teambaas geeft je ongelijk.

Profile

Posted: 23 October 2005 12:13 }   [ Ignore ]   [ # 13 ]  
Teambaas
1130

Kunnen er maar vanaf zijn, er lopen nog een hoop jonge jongens rond, zoals Pastorreli, waar toch wel het een en ander van verwacht wordt. engel

Signature 

Profile

Posted: 23 October 2005 12:10 }   [ Ignore ]   [ # 14 ]  
Teambaas
1141

Dit begint echt op commerciële zelfmoord van Kwalbers te lijken.... zwaai

Profile

Posted: 23 October 2005 12:09 }   [ Ignore ]   [ # 15 ]  
Teambaas
1130

Good Afternoon, waardeloos weer hier. Alleen maar regen, Dat wordt thuisblijven vandaag. Languit op het bankje, MotoGP gluren smile

Signature 

Profile

Posted: 23 October 2005 10:00 }   [ Ignore ]   [ # 16 ]  
Administrator
18669

puke.gif <-- Nog niet beschikbaar grijns

Signature 

“Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt,
en hem terug wil zodra het begint te regenen.”
Mark Twain (1835/1910), Amerikaans auteur

Profile

Posted: 23 October 2005 00:00 }   [ Ignore ]   [ # 17 ]  
Teambaas
1130

Heel, heel, heeeeeel zielig

Signature 

Profile

Posted: 22 October 2005 23:35 }   [ Ignore ]   [ # 18 ]  
Teambaas
4993

Albers is HEEL zielig !  bloos

(willem waar blijft de :kotssmilie: ?)

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 22 October 2005 12:26 }   [ Ignore ]   [ # 19 ]  
Administrator
42225

Interviews met de heren door Talpa. Een wereld van verschil. Doornbos relaxed, Albers als een jengelend jochie, krampachtig proberend interessant over te komen

INTERVIEWS

Profile

Posted: 22 October 2005 01:39 }   [ Ignore ]   [ # 20 ]  
Teambaas
1130

Wie of wat wordt het misterieuze 11de team, dat het Honda is, is wel duidelijk. Maar met welk chassis, welke bandenleverancier, welke rijders ?? Sato in ieder geval. Al wil Midland hem. Maar Sato heeft niets laten horen.
Wie oh wie heeft een antwoord, kom kom, gij deskundigen, en verblijd mij met uw blijde boodschap.
Ik persoonlijk zie een Sato graag terug, mag dat lachebekkie wel. En hij zorgt nog eens voor sensatie.

Signature 

Profile

Posted: 22 October 2005 01:27 }   [ Ignore ]   [ # 21 ]  
Teambaas
1130

Lees net dat Midland Sato wil. Dan kunnen ze het allebei schudden, zowel doornbos, als onze gezamelijke vriend.

Signature 

Profile

Posted: 21 October 2005 20:26 }   [ Ignore ]   [ # 22 ]  
Teambaas
1130

Who love’s Albers ? Hij wordt steeds vervelender, maar hij snijdt zichzelf in z’n tengeltjes. Niemand zit te wachten op zo’n huileballuk. Yoehoe

Signature 

Profile

Posted: 21 October 2005 14:15 }   [ Ignore ]   [ # 23 ]  
Teambaas
1141

Wat zou Alonso doen in een Minardi? Zich in zijn eerste race voor de Renaults kwalificeren natuurlijk! Tenminste, dat is wat hij in 2000 deed grijns
Dat heb ik Kwalbers nog niet zien doen grijns

En de performance van Minardi zou achteruit zijn gegaan na de komst van Doornbos....
Met Friesacher in het team werden de Minardi’s in Amerika op een ronde gezet door de Jordans. Toen Doornbos erbij kwam stonden ze ineens regelmatig voor de Jordans. Daarna kwam Jordan toch maar met de EJ15B, en die update was er verantwoordelijk voor dat de Minardi’s weer tegen gele achterkantjes aan mochten kijken. Maar Kwalbers ziet het weer eens gekleurd. Goed, prima, zijn feestje. Maar geen feestje wat ik volgend jaar nog op TV wil zien…

Profile

Posted: 21 October 2005 00:05 }   [ Ignore ]   [ # 24 ]  
Teambaas
1130

Even geen gekheid, als de media inderdaad de waarheid spreken dan begint dit kind een ernstige vorm van zelfoverschatting te vertonen. In feite wil hij hiermee zeggen dat hij, en hij, alleen Minardi naar een hoger plan had kunnen tillen. Niet een Alessi of welke succesvolle coureur dan ook, die bij Minardi gereden hebben, maar alleen hij, ALBERS, ik heb al eerder opgemerkt dat het sterke benen moeten zijn die zich in deze wereld kunnen handhaven. Ik heb hem dan ook altijd het voordeel van de twijfel gegeven omdat het nu eenmaal zo is dat zelfs een Raikonnen of een Alonso niet in staat zullen zijn om met een Minardi constant in de punten te rijden. { even zonder de kennis die ze meenemen van hun respectievelijke werkgevers maar in dezelfde situatie als een Albers } Maar als deze knaap inderdaad bedoeld wat hij zegt is hij rijp voor een psychiater. En als ik zo de commentaren lees op deze site, heeft hij inderdaad de kuren van een Prima Donna. Dan heeft deze lummel niet eens in de gaten dat hij hiermee keurig in de kaart speelt van het management van Doornbos. Nobody love’s a loser and he’s one of the best.

Maar dat is mijn bescheiden mening, ben zelf niet goed dus ??? :duuhuuh:

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 23:09 }   [ Ignore ]   [ # 25 ]  
Teambaas
1130

Hebbieemgehoord, als Doornbos steengoed is ben ik superman !!!!

WhoehoehoeHaHaHa clown

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 18:14 }   [ Ignore ]   [ # 26 ]  
Teambaas
9834
devega - 20 October 2005 05:39 PM

ROZE KLOMPEN, OVERALL EN HELM, en op een step die gozer. Dat wordt pas een fotoshoot voor de mannelijke Playboy.

hahah ja laat die vooral een overall aanhouden want zonder kleren, daar zit denk ik niemand op te wachten erm

Profile

Posted: 20 October 2005 18:13 }   [ Ignore ]   [ # 27 ]  
Teambaas
9834

Had niet zoveel zin om het interview helemaal te lezen maar de termen die ik zo zag staan, dat was te triest voor woorden: blijkbaar denkt meneer Albers dat grof taalgebruik stoer is ofzo?

Profile

Posted: 20 October 2005 17:39 }   [ Ignore ]   [ # 28 ]  
Teambaas
1130

ROZE KLOMPEN, OVERALL EN HELM, en op een step die gozer. Dat wordt pas een fotoshoot voor de mannelijke Playboy.

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 17:27 }   [ Ignore ]   [ # 29 ]  
Teambaas
1130

Ik verscheurde je foto en je contrac, je ging iets te langzaam in die bak auto

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 13:52 }   [ Ignore ]   [ # 30 ]  
Teambaas
1141

Ach, ik kocht al geen JVC, ging niet binnen bij de Dynabyte, kauwde geen sportlife en luisterde niet naar ID&T;. Ik denk niet dat dat snel zal veranderen....

Ik proef hieruit toch heel duidelijk dat Doornbos een flinke stok tussen de spaken van de carriere van meneer Albers heeft gestoken. Als Kwalbers namelijk de winnaar uit dit gevecht zou zijn geweest, had hij zich hier geen zorgen over hoeven maken, want dan staat hij erboven. In de laatste britse F1 Racing staat een interview met beide heren, en ook daar sluit met af met verbazing over het arrogante prima-donna gedrag van Kwalbers. Ze sluiten af met “Maybe it isn’t only the nice guys who finish last”. Dit was nadat Albers zich te groot voelde om samen met Doornbos in ouderwetse klompen op de foto te gaan. Chris vond het allemaal belachelijk en schopte een flinke scene. Iedereen (team, PR-afdeling, Doornbos en de journalisten) vond het een genante situatie, maar Chris ging gewoon door. En dat voor een backmarker....

Profile

Posted: 20 October 2005 13:29 }   [ Ignore ]   [ # 31 ]  
Teambaas
1130

Die Koos Albers toch, hé :duuhuuh:

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 12:33 }   [ Ignore ]   [ # 32 ]  
Administrator
18669

Ohkee, na het lezen van dat interview ben ik vóór het invoeren van de KOTS smiley

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 12:10 }   [ Ignore ]   [ # 33 ]  
Teambaas
1403

Ja, dat kleine stukje geeft meteen weer eens het verschil tussen die 2 aan. En ook waarom Doornbos zo veel beter ligt bij de pers (en over het algemeen ook bij de fans) dan Albers wink Maar dat zag je al het hele seizoen door (nou ja, de laatste 8 races dan in elk geval). Als er iets is binnen het team (bijvoorbeeld die gok die ze in .... genomen hadden door licht te kwalificeren, hopende op regen in de race), dan heeft Doornbos zoiets van ‘nou ja, het is een grote gok en het kan heel erg verkeerd uitpakken, maar het is een beslissing van het team en je moet toch iets proberen’, terwijl Albers meteen in alle staten is over hoe ze zoiets bedacht krijgen en hoe schandalig het wel niet is en dat zijn race nu meteen helemaal vergooid is en blabla (alsof het uiteindelijk zo veel verschil gemaakt heeft .. of je nou elke ronde een 0,5 seconde langzamer bent dan de Jordans en daardoor aan het eind van de race een achterstand van 30 seconden hebt op ze, of je begint met 10 seconden extra achterstand en finisht dan op 40 seconden, dat boeit echt niet).

Ik ben toch benieuwd wanneer Albers door gaat krijgen dat het wellicht ook voor een (groot) deel aan zijn instelling ligt, dat hij niet zo goed ligt bij de pers....

Signature 

Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Profile

Posted: 20 October 2005 12:01 }   [ Ignore ]   [ # 34 ]  
Teambaas
4089

Het prachtigste vind ik dan nog Robert Doornbos’ reactie:

Dus hij heeft zijn frustraties er even uitgegooid. Laat hij mij maar afzeiken. Als hij vindt dat door mijn komst zijn prestaties mider zijn of hij zegt: twee Nederlanders werkt niet in een team, dan is dat zijn probleem. Ik heb deze kans bij Minardi gegrepen; ik heb er alles uitgehaald; ik heb een onwijs stijgende lijn neergezet en deze laatste Grand Prix was een topper.

Ik vind dat, als je alle sessies bij elkaar optelt, we niet meer dan gelijk zijn. Soms ben ik sneller soms is hij sneller. Maar dit soort dingen zeggen, daar ben ik klaar mee. Jammer dat hij daar zo over denkt en dat hij daar niet met mij over kan praten. We spreken dezelfde taal tenslotte. Nogmaals, als zijn prestaties minder zijn geworden, dat zegt oko wat over hem.

Je bent net zo goed als je laatste race. Ik heb geen negatief gevoel. Ik was te druk met mezelf en we weten allemaal: Chris en ik zijn geen vriendn. Ik had het veel te druk met andere dingen. ik ga dan ook geen slechte dingen over hem zeggen

Allebei uit het Formule 1 Magazine

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 20 October 2005 11:51 }   [ Ignore ]   [ # 35 ]  
Teambaas
4089

Ja niet normaal. ik begon gistere zo met het lezen van dat interview en ben er echt gewoon halverwege meegestopt anders zou ik misschien nog wel het blad het raak uitgesmeten hebben.  ik zal het eens ff wel wat quotes overtypen, dan hoeft willem het niet meer te doen:

Christian Albers: ...Het was voor mij al verpest toen hij nog bij Jordan reed. Publiekelijk zeggen dat Minardi een slechte auto heeft. Ik vind dat niet netjes. Dat is iemand de grond in trappen die daar net heeft getekend. dan ben je niet bezig een vriendschap op te bouwen.

De vraag wrom hij nu wel hard uithaalt naar Robert Doornbos toe:

Christian Albers: Ja, omdat ik er moedeloos van word. het probleem is dat door zijn komst mijn prestaties ook slechter zijn geworden, terwijl het juist beter had kunnen gaan. En ook al heb ik hem verslagen, het is nog steejs niet top

Vraag: Wat een journalist vindt, moet hij net als ieder ander naar de politie brengen. we zijn geen fanclubblad.

Breng dan alleen de feiten, dan heb je toch een verhaal? Nee, ik vind dat ik er slecht vanaf kom in de media. Of ik nu wel of niemand afzeik; ik ga niet zeggen dat we vrienden zijn, want dat zijn we niet. Zo simpel is dat en dat zal nooit veranderen.

vraag: Ze zeggen: Hij heeft elf races minder gereden dan Alberss en hij blijft minimaal in zijn spoor en is soms sneller.

Dan ben je krankjorum hoor. Dan heb je een paar steken… Nee, wat zeg ik dan is je hele zekeringskast uitgebrand. Dat is toch zo? Dat zelfvertrouwen wat hij heeft vind ik al zo.. Weet je wanneer je het goed gedaan hebt? als andere teambazen je gaan opbellen. Natuurlijk doe ik het zelf ook. maar als je elke keer hoort dat hij zo goed is, dan denk ik lik me reet. Hoezo heeft hij het goed gedaan? Hij zat toch eerder in de Formule 1 dan ik??

Signature 

Profile

Posted: 20 October 2005 07:45 }   [ Ignore ]   [ # 36 ]  
Administrator
18669

Nou ik heb gisteravond het interview even zitten lezen, maar wát een zielig figuur zeg....... niet te banken. Ik zal later vandaag nog wel ff wat quotes van hem gaan plaatsen. Maar hij was al gedaald tot het absolute 0 punt, maar hij zit er nu nog dieper onder. Niet te geloven zeg.

Signature 

Profile

Posted: 19 October 2005 23:36 }   [ Ignore ]   [ # 37 ]  
Teambaas
1130

Je kunt wel lachen met die gozer, prima ToPIkje, za’k maar zeggen woepie

Signature 

Profile

Posted: 19 October 2005 23:32 }   [ Ignore ]   [ # 38 ]  
Teambaas
1141

Verslagen… verslagen… als hij Doornbos elke keer te snel af zou zijn geweest had hij hem verslagen. Nu had hij een kleine marge. En hij kende die auto en dat team beter. Verder moet die jambek nou toch wel eens begrijpen waar F1 om draait: sponsors. En alhoewel het management van Kwalbers echt een stuk beter is dan dat van Robert, is die laatste gewoon een veel betere persoon voor sponsors om mee te werken. En dan heb ik het over uitstraling, instelling en prestaties samen.

Profile

Posted: 19 October 2005 20:57 }   [ Ignore ]   [ # 39 ]  
Teambaas
1130

Gewoon terug naar de DTM, zet hem in een oude Opel en laat maar zien wat je werkelijk kunt. Als je zulke sterallures gaat vertonen moet je je maar eens echt bewijzen !!!

Signature 

Profile

Posted: 19 October 2005 18:56 }   [ Ignore ]   [ # 40 ]  
Teambaas
5905

[albers] mama, die doornbos krijgt meer aandacht dan ikke, en ikke was toch de beste van allemaal. hoe kan ik nu arrogant zijn als er niemand naar me kijkt, doe er wat aan mama [/albers]

had eerlijk gezegd niet anders verwacht!

Signature 

the time has come to choose between what’s RIGHT and what’s EASY

Profile

Posted: 19 October 2005 17:14 }   [ Ignore ]   [ # 41 ]  
Teambaas
4089

Ik denk dat het een hele slechte verliezer is. Ik heb ook het interview met Formule 1 magazine gelezen en jezus wat kan hij er niet tegen dat Robert Doornbos meer aandacht krijgt dan hij.

Met dat interview gaat hij zeker nog meer fans verliezen.

Signature 

Profile

Posted: 19 October 2005 16:41 }   [ Ignore ]   [ # 42 ]  
Teambaas
1403

Pff, ja, nou .. ik heb dat interview gelezen, maar wat een onvoorstelbaar klein, verwend kind is het zeg! “Mammaaaaa .. die Doornbos krijgt veeeeel meer aandacht dan mij! Weeehhh .. en nou moet ik de pers ook nog zélf gaan vertellen hoe goed ik het wel niet gedaan heb afgelopen seizoen en dat die Doornbos echt zo goed niet is, als de pers doet geloven! Weeeehh .. en de sfeer is er ook niet beter op geworden. En dat is allemaal de schuld van die Doornbos, want ik zat hier al langer, dus ze moeten mij aardig vinden en niet die gozer met al z’n zelfvertrouwen! Weeehhh....”

*zucht*

Signature 

Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Profile

Posted: 19 October 2005 16:35 }   [ Ignore ]   [ # 43 ]  
Administrator
42225

Albers is altijd al een triest figuur geweest en zal dat ook altijd wel blijven.

Profile

Posted: 19 October 2005 16:19 }   [ Ignore ]   [ # 44 ]  
Teambaas
2068

Christijan Albers is er een beetje klaar mee. De Larenaar vindt het niet terecht dat Robert Doornbos de afgelopen maanden door enkele kranten en bladen ‘is gehyped’, zoals hij het noemt. Volgens Albers is Minardi sinds de komst van de Rotterdammer niet beter geworden, en kon hij met diens voorganger Patrick Friesacher beter werken. ,,Wat heeft hij nu gepresteerd? Niets!’’ Albers stelt dat er bij enkele media te weinig waardering is voor het vele werk wat hij bij Minardi heeft verzet. Minardi’s hoofd-engineer Tilly verwoordt het zo: ,,Robert heeft het goed gedaan. Maar Chris heeft het wel heel erg goed gedaan.’’ Doornbos blijft nuchter onder de aanval van Albers: ,,Zo, die moest zijn frustraties even kwijt.’’

Even van main… maar kom op, wie is er dit jaar nou meer gehyped door zijn management. Je kon je kont niet keren of je zag die bolletjeshelm van Albers wel ergens in een reclamespotje. Op Radio Veronica kon je er helemaal niet omheen.. waar is die jongen nou zo bang voor dan… BAH

Signature 

“Racing, competing is in my blood. It is a part of me, it is a part of my life. It stands up than anything else.”

Profile

Posted: 16 October 2005 23:51 }   [ Ignore ]   [ # 45 ]  
Teambaas
1130

Het zijn sterke benen die deze hoogste tak aankunnen. En voor zover ik begrepen heb, was het management van Doornbos eerder bij Midland dan die van Albers, toen bekend werd dat Minardi verkocht was. Albers was al niet blij met de resultaten van Doornbos als derde rijder bij Jordan/Midland. Niets afdoend aan de prestaties van Albers in 2005, denk ik toch dat Doornbos de meer completere coureur is, zowel in, als buiten de auto. Zijn uitstraling is in mijn ogen profesioneler, en hij gaat op een meer volwassen manier met de hele F1 om. Het is dan ook niet zo heel vreemd dat Ecclestone zijn oog heeft laten vallen op hem en niet op Albers. Maar ik geloof tevens niet dat er volgend jaar een Nederlander meerijdt. Het zal ook steeds moeilijker worden als de grote autofabrikanten de boel overnemen. Ik persoonlijk geloof dat er eerst weer prive teams toegelaten moeten worden, pas dan zullen figuren als Doornbos en Albers weer een kans krijgen.

Signature 

Profile

Posted: 16 October 2005 22:25 }   [ Ignore ]   [ # 46 ]  
Administrator
18669

[quote author="Frits van Eldik"]

Het was de laatste van het seizoen en dus was het een moment van afscheid nemen. Even bij alle vrienden en bekenden langslopen en met name bij Minardi en mannen gedag zeggen. Ruim 10 jaar was ik daar kind aan huis. Altijd welkom, altijd gezellig en altijd vriendelijk. De BBQ van zaterdagavond was typerend. Het was er drukker dan op welk ander feestje van welk ander team dan ook. De monteurs konden niet zeggen of ze er in 2006 weer bij zijn en dus bedank je ze niet alleen voor dit jaar maar ook voor al die andere jaren. Jammer is het dan als er zo’n blaaskaak van een Christijan Albers langs komt er gaat schreeuwen dat ik niet met zijn monteurs mag praten. Zou die jongen nou echt niet beseffen dat er misschien wat mensen rondlopen in de paddock die iets meer met deze mensen te maken hebben gehad dan hij ooit zal hebben. Want geloof me, ik liep hier rond voor dat Jos Verstappen kwam kijken, maar ik weet ook zeker dat ik in 2006 op de grid zal staan bij de eerste Grand Prix. De komende week zullen er in de media uitspraken van de heer Albers verschijnen die jammer zijn. Jammer omdat hij het niet nodig heeft. Hij rijdt hard genoeg en alle cijfertjes zijn in zijn voordeel. Maar gaan roepen wat je van je teamgenoot vindt kan in dat licht onverstandig zijn. Ook zijn reactie over de aanrijding met Schumacher. “Beter crashen met de zevenvoudig wereldkampioen dan met een derderangs coureur als Monteiro, Karthikeyan of Doornbos”. Denkt ie nu echt dat ie zoveel meer is? Nogmaals het is jammer want hij heeft het echt niet nodig naar mijn mening. Mijn mening. Ach naar aanleiding van dit stukje zal er wel weer een mailtje volgen van zijn management dat we geen verstand hebben van autosport en zielige mensen zijn. Mensen die zichzelf op een voetstuk plaatsen kunnen hard vallen, mensen die er door anderen op geplaatst zijn worden 9 van de 10 keer gevangen....

Signature 

Profile

Posted: 16 October 2005 22:22 }   [ Ignore ]  
Administrator
18669

Als vervolg op m’n topic van het vorige forum, even een resumee, en een nieuwe toevoeging

pctje
FIA
Crewlid # 14

gepost 27.09.2005 09:01
--------------------------------------------------------------------------------
Yeah Albers, ga zo doooooooooooor!!! jij komt er wel:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Het was een mooi koor. David Coulthard, Trulli, Zonta, Liuzzi, Christian Horner, Stoddart, Olav Mol en vele anderen. Happy Birthday zingend voor Robert Doornbos. Het was erg gezellig en er is vooral veel gelachen. Het zal wel wéér aan mij liggen, maar Robert’s teamgenoot verliet drie minuten voor aanvang van het feestje het team en de paddock.... Al zou je een belangrijke afspraak hebben dan nog kun je 5 minuten uitrekken. 3 om te wachten, 2 om respekt te tonen en om dan als een speer af te taaien. Jammer. Jammer is het woord dat dat alles samenvat…

bron: frits van eldik

Ollie Bollie
Coureur
Crewlid # 205

gepost 14.09.2005 10:29
Van de week op speedworld een interview gezien met Gijs van Lennip,

Samenvattend:

“Albers is een beetje een blaaskaak, hij beweert zaken over de F1 die niet kloppen, doet rare uitspraken over meer risico nemen om harder te kunnen rijden. Let maar op wie er aan het eind van het seizoen beter gepresteerd heeft, dat zal -naar de mening van van Lennip- Robert zijn! “
IP: Geregistreerd

pctje
FIA
Crewlid # 14

gepost 14.09.2005 07:55
Op de site van het Formule 1 blad kwam ik dit verhaal tegen. Erg duidelijk, en mijns inziens dus ook de reden waarom ik geen fan ben “kwalbers” (zie topic de grid)

quote:Beste Ronald,

De laatste tijd begin ik me meer en meer te ergeren aan het de verhalen dat Christijan Albers en Robert Doornbos niet met elkaar door één deur schijnen te kunnen. Weet jij of dat echt zo is? Of is het alleen maar flink aangedikt door de media? Ze hoeven van mij echt niet bij elkaar op de koffie te gaan of zo, maar je kunt toch wel normaal met elkaar omgaan? Tijdens de nabeschouwing bij SBS 6 kwam het onderwerp ook ter sprake. Tom Coronel en Mike Hezemans hadden het erover.

Corine uit Zwolle ()

Beste Corine,
Ik vrees dat het niet is aangedikt. Het zijn gewoon geen vrienden en dat zullen ze ook nooit worden. Niet dat ze dat moeten. Er zijn zat (team)sporters die begrijpen dat ze elkaar nodig hebben om beter te presteren, maar na afloop van de wedstrijd geen biertje met elkaar gaan drinken. Albers en Doornbos zijn teamgenoten, ze rijden allebei voor Minardi, en ze slagen er samen in het team beter te maken, door hun rivaliteit, door elkaar op te jagen. Maar tegelijkertijd zijn ze ook elkaars concurrenten. Want: coureurs die hun teammaat in de kwalificatie met regelmaat aftroeven, die het in de races beter doen dan de ander, hebben een streepje voor bij teambazen die op zoek zijn naar nieuwe rijders. Vandaar het adagium: versla eerst je de teamgenoot. Want die beschikt in principe over dezelfde auto en is de beste graadmeter.

Maar bij onze Nederlandse jongens loopt het een klein beetje uit de hand, en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Albers daar meer aan bijdraagt dan Doornbos, al zal alles en iedereen om hem heen (managers, pr-mensen, sponsors etc.) anders beweren. Het is altijd de media die het opklopt, die rivaliteit. Nou, ik kan je op basis van mijn eigen ervaringen in de paddock verzekeren dat we niets overdrijven. Die rivaliteit is er gewoon en er wordt door beide kampen niets aan gedaan om het te verminderen.

Het begon al bij Doornbos’ debuut voor Minardi in Hockenheim. Met veel pijn en moeite kreeg pr-man Graham Jones de twee zover dat ze samen op de foto gingen. Albers zegt: het maakt mij geen moer uit of mijn teamgenoot een Chinees of een Afrikaan is. Zal best, maar toevallig is zijn teammaat ook een Nederlander, en dat is toch bijzonder. Voor de Formule 1, voor de fans, en dus ook voor de media. Dan dat gedoe met die roze tweezitter tijdens het DTM-weekend. En als klap op de vuurpijl wil Albers nooit meer met Doornbos op de foto, omdat er een woordenwisseling tussen hem en de zus van Doornbos is geweest in een kleedruimte van Minardi tijdens de Grand Prix van Turkije. En dit soort dingen wordt gewoon door de mensen van de heren coureurs aan de media doorgespeeld. We verzinnen dat echt niet.

Ik moet wel zeggen dat van de twee Robert Doornbos zich keurig op de vlakte houdt als die rivaliteit ter sprake komt. Doornbos is een correcte, keurige jongen. Albers daarentegen gaat er krampachtiger mee om en die weigering om nog met Doornbos te poseren voor de fotografen is niet erg professioneel, in mijn optiek zelfs kinderachtig. Zoals jij al schrijft: ze hoeven niet bij elkaar op de koffie, maar ze kunnen wel gewoon blijven doen. Beter kan ik het niet formuleren. Ik denk dat ik trouwens wel op deze column aangesproken zal worden door de mensen om de coureurs heen. Maar ik blijf er bij: wij journalisten kloppen niets op, we observeren en registreren alleen.

Ronald van Dam
----------------------

Signature 

Profile