weinig rommel, vroege aanvoer (laatste wagen had niks bij zich voor ons, we hadden alles al)
alleen veel post… dus bijna 8 uur gewerkt vandaag ipv de 6 uurtjes die ik normaal werk
goed is hahahaha
ik kom net thuis en ik heb nu al 37 uur gewerkt deze week.
en voor een vrijdag middag en zaterdag hebben ze geen operators, dus reken maar op een nog groottere puinzooi.
In den bosch was het om 00.30 een hele grootte klerezooi, de kerstkaarten zijn momenteel aan de winnende hand, we hebben sinds vandaag een achterstand. Ik wens je veel succes en sterkte vandaag.
Ik mag morgen om 4:45 de toko openen en de 1e 3 wagens van jullie goed verdelen.
Ik heb gehoord dat er best veel briefpost komt en weinig samenvoegpost.
Die van ons gaan naar de afdeling plakken en passen, voordat ze naar den haag gaan.
En EC vreemde kaarten in enveloppen mogen niet meer, daar zijn een paar flinke klachten over gekomen, dat een gezien de kerstgroeten kreeg van bv marlous en dat de vrouw dacht dat man vreemd ging
Die van ons gaan naar de afdeling plakken en passen, voordat ze naar den haag gaan.
En EC vreemde kaarten in enveloppen mogen niet meer, daar zijn een paar flinke klachten over gekomen, dat een gezien de kerstgroeten kreeg van bv marlous en dat de vrouw dacht dat man vreemd ging
En zet minimaal je postcode + huisnummer als afzender op elke kerstkaart!!!
dat zijn dan weer mijn frustraties als ik weer een kerstkaart naar de afdeling onbestelbare stukken moet doorsturen (alwaar ze vernietigd worden)
en pp: gooi aub een paar lege enveloppen door naar onze vestiging. Wij vinden altijd kaartjes zonder envelop in onze machines… dan kunnen we in elk geval ons kaartje nog naar iemand toe sturen;)
vroeger, tering wat klink ik nu oud, was het hier druk en waren er altijd gezellige meetings, maar iedereen kreeg het drukker met school, werk, gezinnetje, enz. En de agenda’s werden ook drukker, daarom heb ik destijds in het begin als geintje het centerparcs bericht gezet.
Die is dan nog public, ik zit ook nog op een besloten hyves forum en daar zijn de verhalen nog erger.
En die waarschuwing over enveloppen heb ik al op meerdere forums gezet waar ik lid van ben, ik vind het gewoon zonde als je post niet of leeg aankomt
Iedereen krijgt het drukker en andere hobby’s.
En van die enveloppe, je wordt er niet vrolijk als je om de 3 minuten storing heb en iedere keer weer lege enveloppen aantref, die machine kan 40000 brieven per uur sorteren, dus kan je nagaan hoe snel het de machine ingaat.
Tuurlijk dubbel P Hoop ik iig wel, en ga er ook een beetje vanuit.. 325jaar lijkt me wel wat
Uiteindelijk maakt het niet veel uit denk ik. Want hoe willen ze de medailles gaan tellen? als op de Olympische spelen? 1 goud gaat voor 100 zilver of brons?? Lijkt me stug.
En ze gaan over op een andere puntentelling, alleen plaats 1, 2 en 3 krijgen nog punten/medailes
Bernie ziet ze echt vliegen. Hij komt met dit idee omdat Massa moest winnen en Lewis rustig aan kon doen in de laatste race, maar mensen hadden de 2 om de overwinning willen zien strijden.
Dat was verleden jaar niet anders, maar toen viel het dubbeltje de Ferrari-kant op en toen hoorden we hem niet.
Het interesseert Bernie geen mallemoer wat de toeschouwers en kijkers willen zien, als hij maar zijn centjes binnen krijgt.
Ah bedoelde je dat, ik ben er niet bij met mijn koppie, ben flink verkouden en hoest me kapot, dus kwartje viel niet echt en data blijft maar 24 uur hangen in mijn koppie
moet je mij eens uitleggen wat ecclestone er mee te maken heeft? ik lees dat het voorgesteld wordt als ALLE teams er mee instemmen.
Op zich lijkt ‘t me attractiever dan de huidige kwali, daarnaast voor de coureurs ook uitdagender omdat ze nu gewoon de hele kwali moeten presteren i.p.v. 1 goed rondje per sessie.