Heb zeer zeker genoten. Was erg zonnig en dat is goed te zien aan mijn gezicht Altijd heerlijk om langs het strand te lopen. En dan nog soms chillen in het zwembad...zalig!!!
lekker, geniet ervan. Ik zit hier met een ziek vrouwtje en een kind dat continu buiten wil spelen op der “nieuwe glijbaan” maar die is tehoog om der alleen bij te laten.
Nee nerveus niet. Vind het wel steeds leuker worden! Moeten nog wel een paar dingetjes regelen en het komt nu wel dichtbij, dus moeten we echt even achteraan… maar je kent ons
Ja wordt een mooie reis, ben ik van overtuigd! Daar heb ik ook echt heel veel zin in
Ik weet niet of ik ‘t je al ooit gevraagd heb, maar waarom wordt de reject post van de laatste rit niet meer gesorteerd op postcode aangeleverd? Vroeger kregen we bundels/bakken met 200 t/m 210 apart aangeleverd, tegenwoordig krijgen we ze allemaal door elkaar, waardoor wij de post voor 208/209/210 onmogelijk tijdig kunnen afvoeren.
‘t gaat niet zozeer om SMK post, meer om SMG/SMO, maar jij kent ‘t proces aan jullie kant beter lijkt mij.
maar ik zal de komende tijd heel weining last hebben van die illigale gleuven, heb een nieuwe functie aangeboden gekregen, die ik hoogst waarschijnlijk aanneem
Vond het een mooie race, vooral voor Webber… die man houdt gewoon én Hamilton én Alonso een tijdje achter zich :d
En ben het eens met EC: Gelukkig haalde Raikonnen de 10 punten, jammer genoeg ook punten voor Ferrari. Maar gelukkig ook punten voor het team McLaren Mercedes
Hmmz.. zo denk ik er ook over qua McLaren… leuk dat ze punten haalden.. jammer dat Hamilton en Kovalainen punten haalden…
Wat ik ook wel kan waarderen is dat dat Heidfeld en Kubica ‘t zo goed doen. BMW mag wat mij betreft wel races winnen dit jaar
(niet alle races, want Raikkonen mag weer WK worden van mij… alleen ferrari niet.. mwah.. rare sport… )
Vond het een mooie race, vooral voor Webber… die man houdt gewoon én Hamilton én Alonso een tijdje achter zich :d
En ben het eens met EC: Gelukkig haalde Raikonnen de 10 punten, jammer genoeg ook punten voor Ferrari. Maar gelukkig ook punten voor het team McLaren Mercedes