Ik denk ook dat ze meer moeten gaan inhalen. En die sensatie mag ik ook wel. Beter veel sensatie dan een treinoptocht, want zo’n optocht is heeeeeeeeeel erg verwekkend en die sensatie niet
Ben benieuwd hoe het morgen aan toe gaat. MC beide gestraft. Benieuwd of ze echt vooraan komen zoals ze zelf roepen. Hoop op regen, krijg je leuke race
Was wel een leuke race, je kon duidelijk zien dat sommige coureurs nog niet gewend waren aan rijden zonder tc.
En inhalen zullen ze wel moeten straks want als ze niet ver genoeg vooraan rijden krijgen ze ook geen punten, tenzij dat er steeds zoveel uitvallers zijn
Ik vind het een beetje jammer dat het vooral sensatie was en weinig inhaalmomenten… en dat hadden ze ook beloofd met het verbieden van de tractiecontrole. nu krijg je juist dat de coureurs liever in de punten willen rijden door de race uit te rijden ipv in te halen
Mooie spectaculaire race idd heb hem zondag ook tussen de live-uitzending en de herhaling gekeken, moest om 1 uur al op mn werk zijn. Komende zondag moet ik m helaas ook opnemen maar kan ik m pas ‘s avonds kijken. Moet eerst werken van 8 tot 16 :S
Was idd een mooie race. Geen moment verveeld. Ik heb de race wel ‘s avonds gezien. Geen zin om ‘s ochtends mijn bedje uit te komen. ‘s Middags verjaardag van oma, dus dat was in mijn ogen belangrijker. Dan maar ‘s avonds kijken.
Jammer van de pit reporter. Wel willen weten van divese coureurs hoe zij het nu ervaren hebben.
Zo, 1e race zit er alweer op! Moest er wel weer even inkomen, maar was wel leuke race. Moest wel lachen om Allard zijn reactie na de race: Ferrari’s naast de baan en McLarens op de baan Kan ik me wel bij aansluiten natuurlijk…
Maar er waren wel een paar menselijke foutjes te zien vandaag, volgens mij was ik niet de enige die er nog wat in moest komen!