lekker , wij gaan volgende week ff een weekendje naar centerparcs
En IBG hier is jouw andwoordt
mooi tijd voor meer rubber daar ghe ghe ghe, alhoewel probeer de boel wel wat heel te houden zeker nu ik het ook voor woon werk verkeer gebruik.
enne al bijna 2 week niks meer gepost hier
maar goed hier aan deze zijde ook alles goed, veel aan het werk dus ook weer geld voor de motor en dat kan je zien aan alle modificaties. en andere meuk die na mijn crash vorig jaar in de ramshoek gesloopt was
En weer terug van de vakantie. Is ook niet druk geweest hiero Anyway goed genoten van het mooie weer. Weer uitgerust, en kunnen we maandag weer gaan werken…
Jan > als je echt wilt werken is er meestal wel wat te vinden. Maar als je veel eisen gaat stellen wordt het moeilijk ja. Mijn broer heeft vorig jaar ook zonder werk gezeten. Heeft alles aangepakt wat hij tegenkwam. En als het hem toch niet beviel ging hij verder kijken tot hij iets tegenkwam wat hij wel leuk vond. Is echt iets wat ik totaal niet verwacht had.
Als je het naar je zin hebt is dat het belangrijkste, want zonder zin schiet het al helemaal niet op.
Hoop voor je dat je snel de ideale vrouw vind.
Ga nu snel bakkie doen met manlief. Heb net lang gepuzzeld om de vakantiefoto’s in de juiste volgorde op de digitale fotolijst te te krijgen. Kan de familie het morgen zien.
Miep>Voor je ‘t weet kletst ze je de oren van de kop Zal me een gekakel geven daar in P., maar komt goed
Er wordt al genoeg gekakeld hier, in een mengelmoes van engels/nederlands. Soms weet ik het engelse woord niet, dus dan gooi ik allerlei nederlandse woorden op tot Esmee er eentje herkent en mij het engelse woord geeft
Miep>Voor je ‘t weet kletst ze je de oren van de kop Zal me een gekakel geven daar in P., maar komt goed
Francis>Als je maar wilt hoef je niet vaak/lang zonder werk te zitten… Heb in het grafische bedrijf gezeten, bij een zeilmaker gelopen en nog allerlei andere klussen meer gedaan. Wat ik nu doe is inderdaad wel iets heel anders dan veeteelt, maar de wetenschappelijke basis komt van pas en heb het wel naar m’n zin De extra zekerheid is zeker fijn, heb daardoor sowieso m’n eigen flatje kunnen kopen, lang genoeg in de studentenhuisvesting gezeten. En hoe het verder komt zien we wel, best mogelijk dat we ooit opgaan in een groter landelijk milieulab of geprivatiseerd worden o.i.d. Zie mezelf er trouwens ook niet werken tot m’n pensioen, daarvoor trekt de agrarische wereld nog teveel. Maar eerst maar ‘ns settelen en lekker bijleren, zit nu eindelijk in rustiger vaarwater en dat is wel fijn. Kunnen we zelfs weer ‘ns aan een vriendinnetje e.d. gaan denken… Anyway, blij het horen dat het goed met je gaat en tot sprekens - eerst maar lekker vakantie dus :p
Jan > dat je uitzendwerk deed had ik wel meegekregen. Heb je destijds hier nog op het forum neergezet. Maar toch wel fijn voor je dat je een vaste baan gevonden hebt. Toch net iets meer zekerheid. Wat je nu doet is volgens mij toch wel wat anders dan je studie destijds? Wist niet dat de topic nog op de eerste pagina stond, maar dat deed het dus wel.
Miep > het eerste begin is er en dat van dat Nederlands leren komt vanzelf.
maar ik ga nu snel de computer afsluiten en op naar Scheveningen en Tarzan
miep>Ook de ezel die ambtenaar heet stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen Die zag natuurlijk alweer een advocaat komen… Gefeliciteerd ermee in ieder geval! Nu alleen nog hopen dat het goed komt met die vaste aanstelling *toitoitoi*
Francis>Na de studie ben ik het uitzendwerk ingerold (in de veeteelt was niks te doen) en zo uiteindelijk bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu terecht gekomen In eerste instantie voor het veldwerk, maar na een jaartje ontstond er een vacature voor een onderzoeksmedewerker fijn stof en mocht ik blijven… Hou me tegenwoordig bezig met de meetapparatuur daarvoor, van testen tot het beheer ervan. En alsof ik daar nog niet genoeg werk aan heb zit ik ook bij de Milieu Ongevallen Dienst, bij incidenten komen wij metingen verrichten en/of kunnen we de aard van een onbekend stofje vaststellen Tja en dat van de trouwerij staat hier ook nog op de site, hoef je geeneens ver voor te zoeken. Beter laat dan nooit: hartelijk gefeliciteerd en leuk je weer eens te spreken plus te horen dat het goed met je gaat Alvast veel plezier bij de voorstelling, en fijne vakantie!
miep > lekker hoor dat de 2e vergunning snel geregeld is. En ik hoop voor je dat je zoon snel een vaste baan kan krijgen. Kan je schoondochter nu ook naar werk op zoek of had ze dat al?
jan > je zei dat je iets in de milieuhoek doet. Maar wat doe je dan tegenwoordig? Je bent nog goed op de hoogte, of ben je gaan spitten hier Ben inderdaad getrouwd afgelopen september (zie net dat onze trouwsite nog in de lucht is, had er in november al uit de lucht moeten zijn...). Heb eerst +/- 1,5 jaar in Heinenoord gewoond en nu sinds bijna een jaar alweer in Puttershoek. Best wel een eindje uit de richting maar manlief komt van dit eiland vandaan… Maar met mij gaat alles ngo 3 dagen werken en ik heb vakantie. Ga eerst a.s. donderdag naar Tarzan (alvast voor mijn verjaardag) en de dag erna 2 weekjes naar de veluwe.
iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? Het is hier nu rustig. Manlief kreeg piket melding en is nu aan het werken Ben toch wel blij dat we vanochtend naar mijn schoonouders gegaan zijn ipv ‘s middags.
miep>Mooi dat het allemaal weer wat rustiger is dan! Heb daar het eerste stuk nog wel van meegemaakt geloof ik, er kraakte hier en daar wat en overzeese schoondochters hebben is ook niet bepaald eenvoudig…
De eerste verblijfsvergunning kostte aardig wat moeite, met inschakeling advocaat en al. De nieuwe verblijfsvergunning binnen 4 weken geregeld
Nu mogen ze op zoek naar een huissie voor zichzelf. Hopelijk krijgt zoon vaste baan bij KLM en wordt het waarschijnlijk omgeving Schiphol.
miep>Mooi dat het allemaal weer wat rustiger is dan! Heb daar het eerste stuk nog wel van meegemaakt geloof ik, er kraakte hier en daar wat en overzeese schoondochters hebben is ook niet bepaald eenvoudig… De Utrechtse Heuvelrug is idd de moeite waard, woon hier nu een tijdje en begin me steeds gelukkiger te prijzen Supermooie omgeving en je bent niet snel uitontdekt, veel cultuur!
Francis>Inderdaad Maar verder alles prima hoor, zoals gezegd tegenwoordig een vast contract dus geen geren van uitzendklusje naar baantje meer. Niet dat ik m’n uren niet meer maak, maar het is niet meer zo drastisch als vroeger. Qua aanhang is er nog even niets, maar ben wel weer aan het daten geslagen… Er zou nu ook plaats voor zijn in m’n leven. Begrijp dat jij ondertussen getrouwd bent? Gefeliciteerd! Hoe is het verder met je?
Goh, zondag zijn we nog in de buurt van Zeist geweest. Zoon en schoondochter hadden we gedropt in Nieuwegein voor een transformerbeurs (geen openbaar vervoer dus pap en mam speelden voor taxi) en zijn zelf wezen rondtoeren op de utrechtse heuvelrug.
Alles goei hier. We zitten eindelijk in wat rustiger tijden na tig jaren waar we van het één in het ander rolden.
Werk nog steeds in de milieuhoek, uitzendbaantje is inmiddels vaste baan geworden en Wageningen is verruild voor een appartementje in Zeist Behalve dat ik daar druk mee ben poker ik nog steeds graag en daarmee komen m’n dagen wel gevuld… En tja Jantje stond toch synoniem met Minardi, dus toen die ermee stopten vond ik F1 toch niet zo leuk meer Super Aguri was het ook net niet, maar goed nu is het WK wel weer spannend én begin ik zowaar een zwak voor BMW Sauber te krijgen :p Gaat niet goed met me, in P. alles verder oké?
Goh m’n account bestaat nog en F1Crew ook Had het een tijdje aardig gehad met de F1, maar moet zeggen dat ik de laatste twee races wel weer gezien heb… Aardig kunnen mopperen op Kimi in Monaco (ja ben nog steeds voor de underdogs) en de aanrijding in de pitlane van Canada had wel iets koddigs :p Als je zelf die week gezakt bent voor E achter B omdat je te weinig anticipeert, is het wel leuk te zien dat je niet de enige bent met dat gebrekje! Voor de rest weinig nieuws - zal proberen wel weer ‘ns wat vaker langs te hoppen.
Geen idee waar het heen gaat. Naar een rustige tijd vrees ik. Toevallig nu ff tijd genomen om rustig te internetten (terwijl internet er dit weekend juist uit zou moeten liggen...maar dat komt omdat er iets wijzigt. Weet niet precies wat. Heeft manlief geregeld)
Nog 3 weken werken en dan vakantie tel al echt af…
Geen idee waar het heen gaat. Naar een rustige tijd vrees ik. Toevallig nu ff tijd genomen om rustig te internetten (terwijl internet er dit weekend juist uit zou moeten liggen...maar dat komt omdat er iets wijzigt. Weet niet precies wat. Heeft manlief geregeld)
Nog 3 weken werken en dan vakantie tel al echt af…
Idd erg rustig hier. Maar moet zelf zeggen dat ik er ook minder kom. Komt ook omdat de nieuwspagina niet echt geupdate wordt
Iedereen goed weekend gehad? Ik wel,druk maar leuk. Neefje van 4 is komen logeren
bij trix maar die woont nog thuis, inge ben ik ook nog niet geweest en bij looney ook niet, maar das wel een pokke eind rijden, maar hij doet het ook voor ons.
tja het noorden is ook zo ver weg;)
staat de streep nog bij jou in de straat van de meeting dat ik er was
Maar het is gewoon een feit dat de meeste crew leden in het midden/zuiden van het land wonen.
looney willem olga en ik zijn denk ik wel de uitzonderingen daarop
bij trix maar die woont nog thuis, inge ben ik ook nog niet geweest en bij looney ook niet, maar das wel een pokke eind rijden, maar hij doet het ook voor ons.
Mijn direkte baas heeft zoiets van ziek is ziek, mijn griep is over maar ik heb nog wel een fikse keelonsteking waarvoor ik anti biotica slik, en om dan in een bedrijfshal waar de lucht heel droog en stoffig is in te gaan werken is niet echt bevorderlijk voor de genezing.
En het was niet de arbo arts die me aan het werk wou zetten maar een of andere begeleider van ziekteverzuim van een extern bedrijf wat ze ingehuurd hebben, had ik verkeerd neer gezet.
Maarja is kijken wat ze deze week willen aangezien ik nu een week vakantie heb, maar hoop wel dat het snel over is anders kan ik niet volgende week naar spa.
en die grapjassen van de arbo willen me weer aan het werk hebben zonder goed uit te zieken, kreeg nog een leuke opmerking, met pijn kon ik gewoon gaan werken, deed hij ook, maar dat ff zwart op wit zetten wou hij niet, de grapjas.
ha ha in februari ook geen goede ervaring met arbo arts. Die gozer dacht dat ik niet wilde werken en daarom thuis zat. Met duizeligheid kun je gewoon werken hoor...yeah right, als drinken halen al bijna niet kan in de keuken kan ik wel in de auto stappen om te werken....
Arno, hoe is je baas? Vind hij ook dat je weer moet werken? Mijn leidinggevende had zoiets van als jij zegt dat je kunt werken kom je werken en dat bepaald niet de arbo arts.
Wat een volk zeg. Ik ben 8 jaar lang niet 1 zaterdag ziek. Vervolgens scheur ik m’n knieband met wintersport en na 2 zaterdagen bellen ze al.... “kunt u uw knie buigen?”, ik: “ja, maar met veel pijn”. arbo: “o, dan kunt u niet fietsen en niet lopen maar wel aangepast zittend werk doen”. En dat terwijl ik nog niet uitgesproken was. Anders had die dweep kunnen horen dat ik van plan was om de eerstvolgende zaterdag weer aan ‘t werk te gaan. En bovendien dat ik geen zittend werk kan doen omdat ik juist na lang zitten veel pijn had. EN, als klap op de vuurpijl dat ik een doktersverklaring had waarin stond dat ik 28 dagen volledige rust moest hebben met mijn knie.
Vervolgens proberen ze nog eenzijdig een afspraak te plannen met de arbo arts. Het lijkt mij dat een afspraak altijd afgestemd moet worden (ik heb ook een agenda) en bovendien wilden ze op een doordeweekse dag dat ik langs zou komen. No-way, ik heb met tnt geen contract voor doordeweekse dagen. Ik ben alleen maar op zaterdagochtend beschikbaar voor tnt, dus ook voor arbodiensten (mits tijd doorbetaald en alle (reis-) kosten vergoed worden)
Waarschijnlijk gaat die arbogast ‘s avonds tegen z’n vrouw vertellen hoe veel mensen hij weer aan ‘t werk heeft gezet. Ik vermoed dat dat zelfs gepaard gaat met een lichte erectie.
Over bezuinigingen: zet er eens een paar (ongetwijfeld goedkopere) gasten neer die het ziekteverzuim aanpakken i.p.v. die dure mannen die alleen maar naar hun eigen jaarcijfers kijken.
en die grapjassen van de arbo willen me weer aan het werk hebben zonder goed uit te zieken, kreeg nog een leuke opmerking, met pijn kon ik gewoon gaan werken, deed hij ook, maar dat ff zwart op wit zetten wou hij niet, de grapjas.
Veel beterschap zijn is niet leuk. En airco helpt idd niet nee. Heb op mijn werk de verwarming nog aan. Best wel groot verschil met jouw werk. Laat je maar lekker verwennen diet weekend.
nu wel, alleen heeft ze mij aangestoken, heb een flinke zere keel, en kan bijna niet praten, en daarbij helpt die airco op het werk ook niet echt mee aan genezing