valt wel mee hoor, de achterpui kan eruit en dus verplaats worden, en links hebben we al een muur, dus heb alleen rechts een muur en een dak en fundering nodig
Het werd hier pas na 01.00 echt mistig dus wij hebben er weining last van gehad, we waren om 00.50 klaar met het afsteken, maar de laatste potten verlichte wel de hele straat mooi.
De mist ging hier nog wel enigzins. Je zag het vuurwerk tenminste nog. Maar buiten het hofje was het wel mistiger. Gert-Jan kreeg rond 1 u ‘s nachts oproep voor zijn werk. Moest een dode hond van de weg halen. Hond heeft hij nooit gevonden, wel een dode haas aan de kant van de weg. De melder hiervan zal door de mist wel in de war zijn geweest.
En goede voornemens heb ik niet.
Nieuwjaarsdag wel nog pech gehad. Ging mijn schoonouders ophalen, stopte mijn auto ineens. Later deed hij het zomaar weer. Ze hebben niets kunnen vinden. Wel ff eng idee zo…
hier was het ook eng mistig… en vermengd met kruitdamp nog ondoorzichtiger… En dan zijn er natuurlijk altijd mensen die gewoon in het wilde weg met vuurwerk gaan gooien :S maar gelukkig is alles goed gegaan, geen persoonlijke ongelukken bij mij in de omgeving.
bij ons was er geen mist met de jaarwisseling
echter had ik om 0:05 er al voor gezorgd dat iedereen in de rook stond met m’n heelveelduizendklapper....
Dat voor de auto lopen heb ik idd ook gezien… geloof dat dat misschien ook nog wel de slimste manier was om er door heen te komen. Maar idd erg jammer dat het precies oudjaarsavond zo mistig moest zijn
Happy New Year! Zonde hè van die mist, waarom nou precies in oudjaarsnacht? Ik kon nog net het boompje voor het huis zien maar niet verder dan dat. En ik zag het vuur aan Willems aansteeklont en zo wist ik waar hij stond, hemzelf zag ik niet Ik was blij dat ik de weg niet ophoefde, hoorde van onze buren dat zij ‘s nacht terug gekomen waren en dat de buurman het laatste stukje vóór de auto uitgelopen is zodat zijn vriendin wist waar ze heen moest, absurd dus.
De beste wensen voor iedereen .. dat het maar een mooi autosport jaar mag worden.
Pff ja was echt super mistig, stond bij me ouders in de kamer en kon me auto niet meer zien staan. En inderdaad je hoorde het vuurwerk wel maar zag er niks van. Doen de mensen nog aan goede voornemens?
Was het bij jullie ook zo mistig met oud en nieuw?
Bij mij kon ik om 1 uur of zo de parkeerplaats aan de andere kant van de weg niet eens meer zien. Laat staan als je een vuurpijl de lucht in joeg je hoorde wel wat maar wat er in de lucht gebeurde zag je niet.