A: Alcohol. Sinds een tijdje drink ik het spul weer, na eerst een paar jaar niets gedronken te hebben, voor verschillende redenen.
B: Beroep. Geen idee wat ik wil doen met mn leven (nog steeds niet) dus wordt ik Facilitair Manager, dan kan je nog alle kanten op.
C: Cash. Altijd te weinig, altijd maand over aan het eind van mn geld, maar goed nieuws komt er aan.
D: Draken. Ik spaar ze, ze zijn alleen vrij prijzig.
E: Egypte. Wil ik al heel lang een keer naar toe, en in december is het zover.
F: Facility Management. De HBOstudie die ik nu aan het doen ben.
G: Groot. Nou, dat ben ik dus niet, ben 1.70. (en dat is vrij klein bij mij in de familie)
H: Hillegom. M’n woonplaats (al 23 jaar). Ook wel bekend onder de naam Hellegom.
I: Informatie. Als je meer wilt weten moet je maar mailen.
J: Jongerencentrum. Er staat er een in Hillegom, genaamd Solution, waar ik al 3 jaar vrijwilliger ben.
K: Klas. Ik heb een tijdje een lerarenopleiding gedaan, en heb toen ook les gegeven (in geschiedenis). Het is nu voor mij vrij lastig om de les niet over te nemen van leraren die het niet kunnen.
L: Lezen. Doe ik heel veel, en heel snel. Ik lees ongeveer 3 boeken van +/- 600 pagina’s per week (als ik tenminste tijd heb).
M: Muziek. Ik luister veel soorten muziek, zoals punk, hardrock, maar ook jaren ‘70 en ‘80. Daarbij speel ik ook dwarsfluit.
N: Nijntje. Al een tijdje de bijnaam die ik heb. Eigenlijk heet ik Marjolein.
O: Overheid. Mijn toekomstig werkveld, als het meezit.
P: Pasfoto… of gewoon foto: die komt heus nog wel een keer.
Q: Quintin, een vriend van vroeger waarmee, als ik m tegenkom zo een of 2 keer per jaar, het nog steeds goed klikt.
R: Raikkonen, de coureur die ik nu al een tijdje volg.
S: Scouting. Zit nu ruim 1,5 jaar bij de WABO (wij allen bouwen op, voor de 18+-ers ook wel Wij alleen boven op) een meidengroep uit Heemstede.
T: Thee, iets wat ik heel veel drink.
U: Utrecht. Een mooie oude stad met veel geschiedenis.
V: Vuur. Ik heb er iets mee, daarom ben ik op scoutingkampen meestal vuurmeesteres.
W: Warmte. Iets wat ik altijd opzoek, ben waarschijnlijk koudbloedig geboren denk ik.
X:
Y: IJs… altijd lekker in de zomer om te eten. ‘s winters om op te schaatsen is het ook wel leuk.
Z: Zoenen. Leuk om te doen, vooral met een leuke jongen. Ben heel blij met de leuke jongen die ik nu als vriend heb.
Als jullie verder nog wat willen weten, kijk dan onder de I.
Nope, ben niet bang uitgevallen dus ik durf me hier nog wel te vertonen hoor… ben alleen een beetje druk geweest met mn studie Facility Management (zo, das alvast 1 vraag beantwoord).. ik zal ff een vragenlijstje in elkaar flansen die ik ook nog eens eerlijk ga beantwoorden… en een foto komt ook nog wel een keer als ik er een heb gevonden waar ik niet half op sta…
een halve foto is niet erg, dan kan je de andere helft er wel later bij zoeken
Nope, ben niet bang uitgevallen dus ik durf me hier nog wel te vertonen hoor… ben alleen een beetje druk geweest met mn studie Facility Management (zo, das alvast 1 vraag beantwoord).. ik zal ff een vragenlijstje in elkaar flansen die ik ook nog eens eerlijk ga beantwoorden… en een foto komt ook nog wel een keer als ik er een heb gevonden waar ik niet half op sta…
misschien een idee om GEEN konijn aan te schaffen, lijkt me jammer als het een zwarte is, je dochter hem wit verft met grondverf en hem jouw f1crew shirt aantrekt
eeehm om ontopic te blijven:
Nijntje,
student? zo ja wat, zo nee wat doe je dan?
en dan dat eten geven en uitmesten No Way!!!! ALS dr 1 komt heet hij1e kerstdag of flappie ofzo
misschien een idee om GEEN konijn aan te schaffen, lijkt me jammer als het een zwarte is, je dochter hem wit verft met grondverf en hem jouw f1crew shirt aantrekt
Als een van de eerste nieuwe gebruikers van het nieuwe forum neem ik het voorrecht om (in plaats van de schijnwerper) de topic reeks “onder de kamerlamp” te openen.
Nijntje, jou is het te beurt gevallen om al onze schaamteloze vragen te beantwoorden en denk nou niet van OMFG wat gebeurt mij nou, iedereen ondergaat deze kwelling (voor meer voorbeelden zoek op schijnwerper op het oude forum)
dus mense vraag haar de kleren (of ja virtuele) van het lijf en nijntje wees openhartig en eerlijk, je hoeft niet te antwoorden, we hopen natuurlijk op wel.
begin ik met een vraag
Maak een ABC van jezelf dus A staat voor enzovoorts (ook deze kwelling heeft iedereen ondergaan ik vind dit de snelste manier om iemand te leren kennen