“De andere kant” of “d’overkant” is hier de omschrijving voor het forum van formule1.nl, ofwel Veronica.. Het forum met de meeste leden in Nederland en de (naar crew begrippen) “mindere” sfeer. Veel crewers hebben daar ook een (vaak beschimmeld) account.
Ehm.. “andere kant”? doe eens duidelijker zijn, ik ben blond....
Maar met andere fora bedoel ik bijvoorbeeld het forum van “Large”, daar zijn ze niet zo heel erg makkelijk… na 2 jaar wordt ik daar nog steeds als newbie gezien.
Ben helemaal vergeten je te verwelkomen Maar iig leuk dat we weer lekker een actief lid erbij hebben!! Hoop dat je het tot nu toe redelijk overleefd heb hier
Ik ben er een paar keer geweest en de hele geschiedenis van Utrecht, samen met zn hele oude binnenstad (wel uniek door al die keldercafeetjes etc.) spreekt me wel aan. Ik heb ook een tijdje geschiedenis gestudeerd dus al die historie die in je in gebouwen ziet vind ik leuk
pfoe… ik heb er wel een paar die ik echt lekker vind, niet echt een favoriete. Cardhu, Glenfiddich en Glenmorangie zijn wel goed, en Roel (mijn vriend) heeft ook nog een paar die wel heel lekker zijn, maar ik weet niet wat de naam van die whiskey’s is.
Ah nu snap ik het… Ja de Wabo is mijn eerste groep waar ik bij zit. Ik heb wel een beetje scoutingervaring opgedaan met een watergroep uit Hillegom toen mijn zus daar vroeger bij zat, maar qua scoutinglid zijn… Ik ben geloof ik een beetje erg laat op scouting gegaan (op mn 21e).
Maar mijn groep doet nooit mee met Jota/Joti, dus ik heb er niet zo’n ervaring mee… Ik hielp wel eens mee met die watergroep, maar dan hoefde ik alleen maar te zoeken.
Afgelopen weekend hebben we met de hele groep gevierd dat we 60 jaar bestaan, op het labelterrein in Baarn.
Ik zeg JOTA/JOTI.. de scouting groep waar ik bij heb gezeten was altijd PA2TIN/J
Hmm .. onze groep was altijd te laat met het opsturen van het inschrijfformulier voor de JOTA (ja, in die tijd bestond er nog geen JOTI hoor :p ) en ik geloof dat er ook wel wat problemen waren met aan apparatuur komen ofzo .. er is in elk geval wel een paar keer interesse geweest om mee te doen, maar om wat voor reden dan ook, is het er nooit daadwerkelijk van gekomen In elk geval niet in de tijd dat ik nog bij scouting zat…
Om even ontopic te blijven:
Je zit nu 1,5 jaar bij de WABO zeg je .. zat je daarvoor ook al op scouting, of is deze groep ook meteen je eerste scouting-ervaring?
De hele serie van Feist bedoel je? Ja, ik heb zo’n beetje al zijn boeken al gelezen, alleen “de wereld van de magiër” kan ik niet vinden. En ik ben ook de serie aan het sparen, al gaat dat niet zo hard. Heb nu in totaal 11 boeken van hem staan, met de hele Krondor-serie en de kornieken van het schaduwverbond (3 tot nu toe) compleet.
ik heb em (met uizondering van de houtjongen (ik bedoel 7 euro voor 60 bladzijden???) ) helemaal compleet, sages, oorlog vd grote scheuring, slangeoorlog, krondor, keizerrijktrilogie en idd de drie boeken van het conclaaf der schaduwen. kan niet wachten op de Darkwar saga
ik lees trouwens ook Robert Jordan, ook heerlijke boeken, fijn veel verhaallijnen, epische avonturen. Heb em helemaal paperback, wat doen ze bij de uitgever, em als hardback uitgeven (kost wel maar 12,50 ) dus ik weet wel wat ik ga doen
De hele serie van Feist bedoel je? Ja, ik heb zo’n beetje al zijn boeken al gelezen, alleen “de wereld van de magiër” kan ik niet vinden. En ik ben ook de serie aan het sparen, al gaat dat niet zo hard. Heb nu in totaal 11 boeken van hem staan, met de hele Krondor-serie en de kornieken van het schaduwverbond (3 tot nu toe) compleet.
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik ben geen vrouwelijke versie van wie dan ook, maar gewoon mezelf..
Verder hebben we idd veel overeenkomsten, als ik het zo zie.
Midkemia/Kelewan:
Midkemia is toch meer mijn ding, vooral Krondor. Kelewan heeft wel erg veel overeenkomsten met Japan tijdens de verschillende dynastiën in de 18e en 19e eeuw en ik vond al die personages erg verwarrend.
- Verzin zelf even een vraag waarvan je gehoopt had dat wij deze niet zouden stellen. En geef ook even antwoord aub
Ik kan er op dit moment geen een bedenken, alle vragen die tot nu toe zijn gesteld zijn niet erg om te beantwoorden.
- Welke luxe wil je nooit missen?
De luxe van draagbare muziek. Muziek kunnen luisteren in de trein/bus en op de fiets is toch wel heel handig.
- Hoe ben je F1 gaan volgen?
Doordat mijn exvriend er naar keek, toen ik wat met hem kreeg 7 jaar geleden. En na 4 jaar naast hem zitten en kijken was ik er ook zo aan verslaafd dat ik bleef kijken, ook al was het uit.
- Favoriete auto?
Om ooit zelf in te rijden: een VW golf of VW corado. Om naar te kijken: een lamborghini murciélago.
- lievelingskleur?
Blauw
- Wat zijn je goede eigenschappen?
Sociaal, melevend, praatpaal voor vrienden/vriendinnen.
- En wat je slechte?
Betweterigheid, veel praten en vergeetachtigheid.
- Waar kan je om lachen?
Om woordgrappen, “engelse” humor, leuke omschrijvingen in boeken en om de maffe dingen die mijn vrienden doen. Ohja, en soms ook om de maffe acties die ik doe. meestal achteraf…
- Houdt je vriend ook van F1?
Nee, en hij zal ook nooit vrijwillig de F1 aanzetten.
- Doornbos of Albers
Ik ken ze nog niet echt als coureurs, dit jaar reden ze veel achteraan en dus buiten het beeld van de meeste camera’s.
- Welke F1 race zou je live willen zien?
De GP van België. Mooi circuit, dat Spa/Francourchamps.
- Hoe was je als kind/puber?
Heel druk en eigenwijs… ben ik nu nog steeds wel een beetje.
- Waar erger jij je bij anderen het meest aan
Liegen en roddelen over mij achter mijn rug om.
- Wat zou je in je leven over willen doen?
Mijn middelbareschool tijd. Niet dat het zo onwijs leuk was, maar ik zou dan meer mijn best doen zodat ik gewoon de Havo af had gemaakt.
- Wat zou je in je leven willen schrappen?
Op dit moment niets, ben wel tevreden zo.
- Wat is je favo vakantieland?
Tot nu toe Ierland, het is een prachtig land!
- Favoriete film?
Dogma en Gone in 60 seconds (de remake, niet de originele uit ‘76)
- Favoriete muziek?
Jaren 60/70/80, punk (NOFX, Lagwagon), jazz (Norah Jones) Blues (Joss Stone), Pop (Queen, Phill Collins)
- Verzin zelf even een vraag waarvan je gehoopt had dat wij deze niet zouden stellen. En geef ook even antwoord aub
- Welke luxe wil je nooit missen?
- Hoe ben je F1 gaan volgen?
- Favoriete auto?
- lievelingskleur?
- Wat zijn je goede eigenschappen?
- En wat je slechte?
- Waar kan je om lachen?
- Houdt je vriend ook van F1?
- Doornbos of Albers
- Welke F1 race zou je live willen zien?
- Hoe was je als kind/puber?
- Waar erger jij je bij anderen het meest aan
- Wat zou je in je leven over willen doen?
- Wat zou je in je leven willen schrappen?
- Wat is je favo vakantieland?
- Favoriete film?
- Favoriete muziek?
- Favoriete eten?
Ik lees inderdaad heel veel fantasy, vooral boeken van Raymond E. Feist en David Gemmel.
Wat dat vuur betreft: bedankt voor het welkom beide!
Facility Management… hoe moet ik dat uitleggen.... Vroeger werd het Facilitaire Dienstverlening genoemd, misschien dat je dat wat zegt. Volgens het opleidings-voorlichtingsboekje is het “het ondersteunen van het secundaire bedrijfsproces”. Dat wil zeggen dat een FM’er er ondermeer voor zorgt dat de catering geregeld is, dat iedereen een werkplek heeft, dat er schoongemaakt wordt enzovoorts.
Ik lees inderdaad heel veel fantasy, vooral boeken van Raymond E. Feist en David Gemmel.
Wat dat vuur betreft: bedankt voor het welkom beide!
Facility Management… hoe moet ik dat uitleggen.... Vroeger werd het Facilitaire Dienstverlening genoemd, misschien dat je dat wat zegt. Volgens het opleidings-voorlichtingsboekje is het “het ondersteunen van het secundaire bedrijfsproces”. Dat wil zeggen dat een FM’er er ondermeer voor zorgt dat de catering geregeld is, dat iedereen een werkplek heeft, dat er schoongemaakt wordt enzovoorts.
Vooral omdat het al een tijdje mijn bijnaam is, en omdat het een lekker simpel figuurtje is om te tekenen.
pctje - 14 October 2005 02:00 PM
Wat doe je voor de kost?
Woon je nog bij je ouders of al op jezelf?
Heb je huisdieren?
Biertjuh?
Ik ben student, doe verder vrij weinig voor de kost. Ben wel opzoek naar een baantje. Ik woon nog bij mn ouders, maar wil wel graag op kamers (maar daarvoor heb ik geen geld).
Ik heb een paar huisdieren: een vogel en 6 vissen.
Biertjuh? : nee, liever whiskey. Bij voorkeur een goede scotch single malt.
IKBENGEK - 14 October 2005 02:45 PM
Biertje of wijn
hond of kat
auto of motor
links of rechts
italie of spanje
Dance of apres-ski
en ik bedenk nog wel meer vragen
Als ik daartussen moet kiezen: bier
Kat
Motor om zelf te rijden, auto om naar te kijken
Linkshandig, maar rechts ook.
Italië, vanwege de cultuur
lastige keuze, omdat het me allebei niet echt trekt. doe dan maar dance.