ik snap soms niet dat sommige mensen niet snappen dat bepaalde attributen uit de badkamer/slaapkamer/wc nou eenmaal niet zo gemakkelijk wegspoelen door zo’n smal stukje PVC…
Het is meer de “schuld” van de gemeente. Het gaat om een verzamelbuis onder het huizenblok, die door middel van een ander buisje verbonden is met de riolering. Nu is de verbinding tussen de verzamelbuis en het andere buisje een klein hoekstukje, wat een te scherpe hoek maakt. Ook is dit hoekstukje verzakt. Daar gaan ze pas dit weekend wat aan doen, dus we kunnen zo weer een nieuwe verstopping krijgen :S
ik snap soms niet dat sommige mensen niet snappen dat bepaalde attributen uit de badkamer/slaapkamer/wc nou eenmaal niet zo gemakkelijk wegspoelen door zo’n smal stukje PVC…
Nah, het bleek dat die al eerder aan de telefoon hadden gehangen, maar dat ze pas vandaag konden komen… Maar ik vind het wel een beetje raar dat ze dan niet ff de buren waarschuwen dat er een verstopping is…
ze zijn geweest het bleek dat het hele huizenblok er heel veel last van had… ik woon op nr 4, en de verstopping zat onder nr 14… de buis loopt daar naar toe, dus toen wij er last van kregen, hadden de hogere nrs er al langer last van…
Nou, ze zouden komen tussen 8 en 10… maar ze zijn nog niet geweest, je weet hoe dat gaat.
Maar we hebben 2 toiletten, de ene spoelt niet meer en de andere heel moeizaam, de douche kan niet gebruikt worden omdat het water niet wegloopt en ook de afwas staat er al 2 dagen, want ook de gootsteen loopt niet leeg.. Sterker nog, via de gootsteen komen dingen omhoog waarvan ik niet wil weten wat het is
qua ziekte gaat het hier ook wel weer wat beter, maar goed, nu nog wachten op de mannen van het loodgietersbedrijf…
beterschap daar… Hier is het ook al niet anders, met nog een moeilijkheid extra: de toiletten spoelen niet goed door, het riool is hier verzakt na zoveel regen…
ik lag al op bed, tis momenteel hier een ziekenhuis, alle drie aan de racerij, bij die kleine is hen nu al redelijk over en bij mrs pp ook, maar die hebben mij aangestoken
‘k heb geen ethernet naar de slaapkamer (1e verd) getrokken.
Ik heb zelfs m’n laptop nog nooit op de 1e verd. gehad.
‘t ding weet niet beter of het huis is bg.
Ik zou niet eens weten of ik boven bereik heb, nooit geprobeerd, niet nodig…
lan aansluiting heb ik ook op de slaapkamer, maar die heeft de dreambox ingepikt, maar het draadloze netwerk is er sterk genoeg om te internetten als ik wil.
Zo maar nu ga ik me weer ff klaar maken ga zo weer biljarten. Ook weer een nieuwe hobby sinds 2,5 maand ofzo ga ik met de buurman iedere dinsdagavond biljarten in een biljart / zuip competitie.