F1crew

wat je fout kan doen bij de organisatie van een race…
Posted: 06 October 2007 12:45 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
8517

Foutje bedankt van de organisatie. Maar ze moeten wel om het wat populair te maken op dat circuit.

Signature 

alle goede dingen komen in 3-en, ik weet het nu zeker!

Profile

Posted: 02 October 2007 19:17 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
7084

Ik moet ook zeggen dat de eerste 40 min nou niet super waren. Ik blijf bij mijn punt dat er gewoon gestart moet worden… IIG zoals A.Kalf zei: niemand verplicht ze om het gas helemaal in te trappen.

Signature 

Soms denk ik ... Meestal niet!
MSN:

Profile

Posted: 01 October 2007 17:05 }   [ Ignore ]  
Coureur
515

Fuji Speedway geeft bezoekers geld terug
01 oktober 2007

De organisatie van de Grand Prix van Japan heeft enkele duizenden Formule 1-fans hun geld moeten teruggeven, omdat zij nauwelijks zicht hadden op het circuit. Zo meldt de Japanse krant Mainichi Daily News maandag op haar website.

Enkele tijdelijke tribunes, die speciaal voor de Formule 1-wedstrijd waren opgebouwd, bleken niet hoog genoeg, zodat de toeschouwers op deze tribunes nauwelijks iets meekregen van de actie op de baan. De directie van de Fuji Speedway erkende het probleem en besloot zondagavond dat de bezoekers die een kaartje hadden voor één van de tijdelijke tribunes, een deel van het entreegeld terug kunnen krijgen. Naar verluidt gaat om het om een bedrag van 3 miljoen dollar.

Het was voor het eerst in dertig jaar dat er weer op de Fuji Speedway werd gereden.

Ze waren even vergeten dat de mensen in 30 jaar tijd wat groter zijn geworden...

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile