Morge
maar wat heb je aan binnenkomen als je team niet klaar staat, en hij is nog een rookie dus durft misschien nog geen “grootte” bek te geven, en hij had ook wel wat rustiger naar binnen kunnen gaan, maar wat zou jij doen als je het kampioenschap kan binnen halen ( en een bonus?)?
is zeer zeker wel eens lekker een rustige dienst. Hoorde straks wat grappigs.... mijn broer en zijn vriendin waren thuis wat aan het napraten over onze bruiloft. Toen ze gingen slapen noemde zij mijn broer Gert-Jan (zo heet mijn man). Mijn broer reageerde erop om haar Francis te noemen
Mooie race. Erg leuk dat Lewis uitviel. Houdt het WK spannend t/m de laatste race Was wel erg knullig om zo uit te vallen btw. Maar wel heel leuk om te zien als toeschouwer.
Wel sportief van het team om de schuld opzich tenemen door tezeggen dat ze hem te lang hadden door laten rijden en dat de banden helemaal verrot waren.
Noem het niet echt sportief. Eerde olie dom… en ook van Hamilton zelf hoor. Als de banden zo slecht zijn moet hij zelf de knoop doorhakken om naar binnen te komen.
is zeer zeker wel eens lekker een rustige dienst. Hoorde straks wat grappigs.... mijn broer en zijn vriendin waren thuis wat aan het napraten over onze bruiloft. Toen ze gingen slapen noemde zij mijn broer Gert-Jan (zo heet mijn man). Mijn broer reageerde erop om haar Francis te noemen
Mooie race. Erg leuk dat Lewis uitviel. Houdt het WK spannend t/m de laatste race Was wel erg knullig om zo uit te vallen btw. Maar wel heel leuk om te zien als toeschouwer.
Wel sportief van het team om de schuld opzich tenemen door tezeggen dat ze hem te lang hadden door laten rijden en dat de banden helemaal verrot waren.
Dat is idd heel netjes van het team… Wel jammer voor Lewis dat hij zo de race uit ging.. Maar beter zo dan wanneer hij er uit getikt wordt door een ander, dan zouden er zo roddels komen zoals: die-en-die werd betaald door Alonso of door Ferrari om lewis eruit te tikken…
ja dat ken ik, doet mijn schoonzus (de zus van mn vriend) ook nog steeds tegen haar man, hem haar vriend noemen.. Waarop hij heel hard roept: ik ben je màn!
Ik heb hier ook een rustig avondje, ik ben nu op mn werk maar we staan 1 op 1, en de client die ik heb heeft niet zo veel begeleiding nodig ook wel eens lekker zo’n avondje..
Zal met het werk nog wel komen, bij ondertekeningen en zo dat ik een andere naam in moet vullen. En andere officiële gebeurtenissen. Voor de rest is er nog niet zo veel veranderd. Man lief moet nog wel wennen. Zegt nog steeds mn vriendin en dan wordt ie telkens gecorrigeerd
Kaarten ed. zijn ingeplakt. Vanavond lekker rustig avondje houden
en de race zelf ergens rond kwart voor 7 geloof ik… maar het was een leuke en verassende race, vond ik. Wat een verassingen in de kop van het veld, en wat jammer voor Vettel en Webber..
Ik vond dat “gevecht” aan het eind van de race, met Kubica en Massa, wel heel spectaculair
Ja dat was mooi Hoezo risico, met dat weer.. Volgens mij hadden ze allebei iets van, nu of nooit, of ik eerst, of we gaan er maar samen af
en de race zelf ergens rond kwart voor 7 geloof ik… maar het was een leuke en verassende race, vond ik. Wat een verassingen in de kop van het veld, en wat jammer voor Vettel en Webber..
Ik vond dat “gevecht” aan het eind van de race, met Kubica en Massa, wel heel spectaculair
Had het fout ingeprogrammeerd en heb de eerste 20 min gemist. Maar dat was achter safetycar, dus volgens mij nog niets gemist. De rest later op de ochtend wel gezien. Eindelijk eens een race om bij wakker te blijven
Dank je wel voor de felicitaties!! De dag was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper. We zijn gisteren niet geleefd (wat je wel vaker hoort), maar hebben juist alles bewust meegemaakt. Dit omdat we een ruime planning hadden. Heb velen verrast met mijn jurk