Avond Mensen, ik heb er zin in om ff een weekendje weg te zijn ben nu aan het inpakken… Ga daar ook foto’s proberen te maken, zijn er nog voorkeuren en tips?
Moet de race van afgelopen zondag nog bekijken. Had familiedag en vond dat belangrijker. Nu nog een gaatje vinden in deze drukke week en niet zo vermoeid zijn
misschien wel he… Maar laten we het eerst nog ff: “alweer september” noemen, het is natuurlijk pas de 11e.
De kaartjes van de GP van Spa zijn eindelijk binnen, dus ik ben heel erg aan het aftellen nu
Nah, volgens het ticketbureau waren ze net opgestuurd dus we wachten nog ffies af, maar ik hoop wel dat ze snel geleverd worden. Het is toch wel stressen als je niet op tijd alles binnen krijgt :S
Maar PP, ik snap dat je behoorlijk pissig bent geworden op die studentjes, zou ik ook zijn…
Ik kreeg de tickets van Hongerije netjes een paar weken van tevoren thuis. Had ik rechtstreeks bij het circuit besteld geloof ik. En van ROC kregen we ze niet thuis maar moesten we ze ergens afhalen in Parijs, maar dat kon op heel veel verschillende plekken en ze waren wel gewoon voor ons gereserveerd, dus dat was ook goed geregeld.
ik zal het nog sterker vertellen, ik heb de tickets voor monaco destijds in monaco moeten ophalen, de webpagina van dat ticketbedrijf zag er goed uit en was bekend in de ticketworld ( weet ff niet meer hoe hij heet ). Maar werd gerund door 2 studenten die het dus totaal verkloot hebben voor ons. Bij aankomst in monaco moesten ze de tickets nog gaan kopen en net dat jaar waren de tribunes waar wij voor gekozen hadden uitverkocht, zoals ieder jaar. Was iets mis gegaan met de bestelling zeiden ze, jaja, terwijl ik in de ordermail duidelijk had gezegt als ze die tickets niet konden leveren dan ging de bestelling niet door. maar bij ophalen kregen we dat pas te horen, en ze kwamen telaat opdagen, de vrije training was al begonnen en we hebben niet 1 keer op de tribunes gezeten die we besteld hadden.
En toen er een zijn motor opblaasde recht voor de tribune waar wij voor geboekt hadden was ik helemaal pissig. ben ze later nog tegen gekomen bij de mac met hun ouders en toen ze vroegen hoe het was geweest heb ik ze nog ff de waarheid verteld, en zijn moeder de zoontje toch wou beschermen ff de mond gesnoerd, ik word er nog pissig van.
Bij GPtours besteld, das opzich wel een bekende in die werled dacht ik zo...? Maar bedankt voor de tip, mn vriendje gaat morgen ff aan de telefoon hangen (aangezien hij ze besteld heeft er er iets meer van af weet dan ik )
erg druk bezig… heb bijna een tijdelijk contract, dat moet nog ff goedgekeurd worden en morgen hoor ik er meer van, maar deze maand werk ik ook weer genoeg
Vraagje in het algemeen: hoe ver van te voren (of hoe kort van te voren) krijg je meestal je kaartjes voor een GP toegestuurd? want over 1,5 week is de GP van België waar ik naar toe ga, maar de kaartjes zijn tot op heden nog niet binnen…
ligt eraan waar je ze bij besteld denk ik. Je kunt het beste dan eventjes bellen want nu nog niet binnen hebben is wel erg kort dag voor jou.. dat klopt denk niet
erg druk bezig… heb bijna een tijdelijk contract, dat moet nog ff goedgekeurd worden en morgen hoor ik er meer van, maar deze maand werk ik ook weer genoeg
Vraagje in het algemeen: hoe ver van te voren (of hoe kort van te voren) krijg je meestal je kaartjes voor een GP toegestuurd? want over 1,5 week is de GP van België waar ik naar toe ga, maar de kaartjes zijn tot op heden nog niet binnen…
Team India? Met onze vriend karthikeyan of-hoe-heet-ie en zo? Dat zal een succes worden
En hoe is het met die anderen, waar ik de naam ook alweer van vergeten ben, die volgend jaar mee zouden doen?
niet zeuren.. ik doe mn werkzaamheden wel ik zat momenteel alleen niet in de beste stage-situatie omdat het project waar ik aan mee zou werken waarschijnlijk uitgesteld wordt tot begin januari dus daar gaat dan mijn stage onderzoeksopdracht.
Nou, ik heb altijd al een rooie kater willen hebben, maar als er katten in huis kwamen waren ze zwart of grijs. Een maandje terug gingen we naar de verjaardag van een nicht en die zei bij binnenkomst heel enthousiast: ik heb een nest katjes.
3 zwarten en 1 rooie en toen was ik eigenlijk al verkocht. De naam was ook snel gevonden: Garfield