Na enige radiostilte zijn we back on track, met dank aan Sculder voor het openen van het topic. Evenals de voorgaande rondes waarin ik niet in staat was te posten, tellen deze voorspellingen mee voor het eindresultaat, echter zal er bij degene die niet gepost hebben (in dit geval Pietpukje) geen 20 punten van de trouwedeelnemersbonus af gaan.
Verder hebben we maar vijf trouwe deelnemers over, die het per ronde ook beter voor elkaar krijgen. Onderaan de lijst staan twee deelnemers die het tot op een duizendste van een seconde met elkaar eens waren; Francis en Ollie Bollie gaven exact dezelfde voorspelling door en hebben hiermee allebei 123 punten verdiend. De top drie begint bij Looney, met Sculder op het tweede treetje, en de winst is opnieuw voor Nijntje, die de afstand tot Sculder in de tussenstand steeds verder dicht
Ben te laat door de verhuizing heb ik het druk gehad en bovendien dacht ik dat ze volgende week weer zouden beginnen. Of mag ik toch nog meedoen omdat de eerste vrije trainingen nog niet begonnen zijn??? :hoop: