Nou Jeroen, dan mag dit wel even de laatste pech zijn die jullie gezin treft! Hoe is de operatie verlopen?
ze hebben iets gevonden , en dat iets was niet wat hun verwachte, de kransslagader was namelijk gewoon volledig open. het hart werkt naar behoren, dus men denkt dat het in de longen is ontstaan.
en wat die problemen betreft, er is nog wel veel meer maar goed ik post niet alles hier
Is hij ooit wel eens ongevaarlijk geweest?
Maar van harte gefeliciteerd
zelfs in de rolstoel 2 dagen na mijn crash racede ik al weer door het ziekenhuis heen dus eens gevaarlijk altijd gevaarlijk.
bedankt voor de felicitaties, alleen echt verjaardag gevierd heb ik niet, geen tijd voor. mams is woensdag ochtend met spoed op de hartbewaking opgenomen en over iets minder dan 8 uur wordt er een kijk operatie gedaan in het hart.
Tjee zit bij jullie ook niet mee zeg.
Veel sterkte, en hopen dat de operatie goed verloopt.
Is hij ooit wel eens ongevaarlijk geweest?
Maar van harte gefeliciteerd
zelfs in de rolstoel 2 dagen na mijn crash racede ik al weer door het ziekenhuis heen dus eens gevaarlijk altijd gevaarlijk.
bedankt voor de felicitaties, alleen echt verjaardag gevierd heb ik niet, geen tijd voor. mams is woensdag ochtend met spoed op de hartbewaking opgenomen en over iets minder dan 8 uur wordt er een kijk operatie gedaan in het hart.