KICK< SCHOPP>KICK,
Zo die zat vast
Dames en Heren, de inschrijvingsdatum loopt ten einde, nog 2 maanden tegaan en ivm de vroegboek korting is het noodzaakelijk om in januari te boeken.
Dus zijn er behalve Sculder en Ik nog mensen die zin hebben om mee tegaan?
Om de kosten te druk voor als we ooit naar CP willen huren we gewoon een 2 persoons huisje dan moeten de meeste maar op een lucht bed. En dan kunnen dr ook maar 2 te gelijk gaan zwemmen en met zn alle van 1 bordje eten.
nou ja, ik kan echt nu nog niet aangeven of ik dan kan.
Als ik in dat weekend een bruiloft heb (wat ik nu nog niet weet) gaat dat echt wel voor op een weekendje centerparcs
(en nog wel een aantal andere zaken die wat mij betreft een hogere prioriteit hebben)
Maar goed… als je nu een keuze wil hebben: ik ga niet mee
om de simpele reden dat ik nu nog niet weet of ik dan een drukke agenda heb.
Bovendien lijkt ‘t mij voordeliger om een center parcs weekend juist last minute te boeken (alhoewel men tegenwoordig vaak korting geeft aan ‘vroegboekers’)
Hebben jullie wel eens overwogen dat het aantal actieve forummers de grootte van de meeting wel eens negatief zou kunnen beďnvloeden? Dit topic staat al een tijdje en ik zie maar twee mensen die actief interesse tonen. Misschien moeten jullie maar samen in een huisje (voor wie “mannen met vaste lasten” van van vleuten & van muiswinkel gezien heeft )
ec ff serieus, we proberen hier is een grootte meeting op te zetten om er een leuk van te maken en speciaal voor jou is het zo vroeg aangekondigd omdat jouw agenda ook altijd heel vol staat
ik kan niet, ik ben dan nl. getrouwd en mijn vrouw moet dan misschien in die periode bevallen:)
óf ik ben kansloos vrijgezel en moet dat weekend flink op stap
eh ik ben wel serieus over die datum, want sommige hebben voor volgend jaar al iets staan, en sommige moeten eerst nog even sparen. Dus vandaar zover weg, huisje en plek zijn natuurlijk nog niet vast gelegd.
Nee we moeten eerst maar eens kijken wie dr mee willen en dan wat voor een huisje want dit is natuurlijk wel weer een hele dure het kan nog veel goedkoper natuurlijk maar dan heb je minder luxe en moeten we zelf meer regelen.
Slaapkamer
dekbedden, 2 kussens per bed, tweede TV
Badkamer
Shower experience (douche met verschillende koppen en stralen), sunshower (douche en tegelijk een zonnecabine), aparte sauna
Overige
kindermeubilair (bedje, box, kinderstoel voor trix)alleen op aanvraag, wekkerradio,
Inbegrepen
Opgemaakte bedden bij aankomst, handdoekenpakket (badhanddoek, handdoek) per persoon, keukenpakket (keukenhanddoek, theedoek, afwasmiddel, afwasborstel, badmat), verzorgingspakket, dagelijks verse broodjes aan de cottage, dagelijks de krant, voucher van € 12,50 voor ontbijtproducten in de Food Store
In hochsauerland hebben ze 12 pers. vip huisje met:
6 slaapkamers
4 badkamers
sunshower
aparte tweede toilet
aparte sauna met douchecabine
compleet ingerichte grote keuken
overdekt privé terras met tuinmeubilair en barbecue
tafelvoetbalspel
6 persoons jacuzzibad buiten
Xbox 360 -spelcomputer
ik zie nog geen aanmeldingen staan en om alleen voor mij en mrs te boeken vind ik nog te vroeg, tis pas in 2009, maar de sluitingsdatum stel ik nu maar in op 31 december 2008
Nee krijg geen tweeling maar we gaan wel weer gelijk door hopelijk alleen nu wat sneller achter elkaar.
Neem je kids maar mee hoor ik pas wel op ze.
Lekker ravotte in het zwembad en in de bossen met ze. Nee maak je maar geen zorgen om ze bij mij zijn ze in goede handen.
De tweede verwachten we 21 december dus in 2009 kan de derde er zijn of in maak. Ik ga zelf voor zijn.
yep en dan komen er nog personen met aanzetten, tis een weekend dus als er geen verjaardagen zijn kan iedereen in principe, en je heb nog even de tijd om te sparen