Waarschijnlijk om de reactie van andere te peilen? Daarvoor open je toch meestal een topic?
Ik vind het ook wat typisch dat ze Spyker niet laten komen. Ik ken meer mensen die nu Spyker interresant vinden omdat Albers er niet meer rijdt, dan mensen die vinden dat ze het slecht hebben gedaan. Ik denk dat als ze Spyker in Rotterdam laten rijden dat er meer mensen komen…
Komend weekend tijdens het DTM weekend zal er geen Spyker Formule 1 wagen rijden vanwege het vertrek van de Nederlander. De organisatoren hebben laten weten niet te zitten wachten op een andere Spyker coureur.
Wat een onzin Is toch leuk om een F1 presentatie te hebben? Gaat zo’n demo nou om Albers of om de (nog altijd Nederlandse) Spyker Formule 1-auto? Blijkbaar om Albers. In dat geval had je ‘m ook gewoon op een verhoginkje neer kunnen zetten zodat iedereen hem kan bewonderen - was een stuk goedkoper geweest dan inclusief auto, denk ik.
Nee, ik zou zeggen dat het om de F1 demo gaat, ongeacht de coureur. Trouwens, als Raikkonen of Alonso daar rondjes hadden willen rijden, hadden ze het denk ik niet afgezegd omdat het geen Nederlanders zijn. De emotie regeert blijkbaar.