bij de eerste kamer ging het ook erg goed. Bij de 2e kamer niet. Was rot behang, wat er haast niet af te krijgen was. Maar is er nu gelukkig af. Vandaag weinig doen. Komt e.e.a. aan familie met kleine kinderen mijn oom gaat de meterkast doen met alle electriciteit. Gisteren veel geverfd en gipswandjes gezet. Tevens is alle beplanting van Heinenoord over gezet.
EC > gefeliciflapstaart dat alles rond is. Geeft vast een lekker gevoel. Een concurrentiebeding is vaak gammel. Bij mijn buurvrouw was hij ijzersterk. Maar dat drukt de pret niet voor jouw. Geniet ervan als je straks gaat beginnen in Oostrum
Het sloopwerk is nu helemaal klaar, gelukkig. Het behang afhalen ook. Het 2e kamertje heeft gewoon 2 hele dagen geduurd heb er gewoon pijn van in mijn arm gekregen. ben niet gewend om daar lang kracht mee te zetten en al helemaal niet als dat boven het hoofd is. Maar nu al wat minder last dan toen we net thuiskwamen. Lekker rustig aandoen vanavond en het wat zwaardere tilwerk doet vriendlief nu. Morgen gaan mam en ik de tuin aanpakken en pap gaat beginnen met verven. Afhankelijk of mijn zwager kan komen of niet wordt er evt. gestuckt en gipswandje gezet. Als hij niet kan gebeurd dat niet.
Zondag komt een oom om al het electriciteitswerk na te lopen en meterkast aan te passen. heerlijk hoor!!!
Er is idd altijd personeelstekort in de (gehandicapten)zorg, meestal omdat ze percies goed bezet zijn en als er dan iemand ziek is, hebben ze al een tekort.
Via een uitzendbureau is er wel onzekerheid, maar het is een intern uitzendbureau en met een heleboel verschillende woningen, dagopvangen, vakantiehuizen enzovoorts is er meestal wel werk. Maar ik ben ook druk aan het solliciteren, zodat ik meer zekerheden krijg…
Bwah ik ben gaar… vandaag 2 schreeuwende cliënten en dat is echt heel uitputtend… Ga voor volgende maand toch kijken of ik ergens anders geroosterd kan worden *ook al hebben ze echt een personeelstekort daar waar ik nu werk* Dat is toch het voordeel van invalwerk via hun uitzendbureau, je kan zelf kiezen waar je invalt
We horen ‘t wel Francis… wanneer de house warming party is:)
Over mijn werk: haar reactie was zoals verwacht. Mijn ontslag heeft men niet aan zien komen. Mijn baas was blij voor mij, en tegelijkertijd minder blij voor het bedrijf. Er valt straks een groot gat op de afdeling als mijn kennis/ervaring weg is. Maar goed… dat wordt wel weer opgevuld. Kost even wat tijd vrees ik. Bovendien hadden we al een capaciteitsprobleempje....
Over concurrentiebeding is (nog) niet gesproken. Allereerst is een concurrentiebeding zo gammel als ‘t maar zijn kan. Daar zijn genoeg rechtszaken over geweest zodat je middels jurisprudentie er zo onderuit kunt komen (mijn rechtsbijstandverzekering zal daar ongetwijfeld wel raad mee weten). Concurrentiebeding is meestal alleen van toepassing als je dezelfde werkzaamheden bij de directe concurrent gaat doen, zonder dat je er qua functie op vooruit gaat.
Ik ga aan de slag als applicatiebeheerder. En dat doe ik in Oostrum (half uurtje rijden, qua tijd net zo ver als Eindhoven, alleen dan wel bijna de dubbele afstand)
EC > En hoe was zijn reactie. Zoals je had verwacht. Deden ze niet moeilijk. De buurvrouw van ons wilde laatst ook opstappen en deden erg moeilijk over concurrentiebeding. Ze hebben goed gesprek gehad en e.e.a. besproken en uiteindelijk gaat ze toch niet weg.
En wat ga je dan nu doen? Is het in de buurt?
Vandaag sleutel gehad. De keuken is er uit. Kwamen erachter dat achter de doorgelopen aanrechtblad allemaal tegels zaten. Gaat vriendlief morgen met zijn vader eruithalen. Zelf heb ik vandaag een kamer behangvrij gemaakt. Morgen gaat uit die kamer het zeil weg en ga ik de andere kamer behangvrij maken. En dan hopelijk nog wat tijd om e.e.a. schoon te maken. Maar ga zo slapen half 8 gaat de wekker weer
thanks nijntje
gehele tegen mijn verwachting in was dan toch vandaag de dag…
m’n manager was toevallig op kantoor, heb ‘t maar meteen verteld, ondanks dat ‘t nog niet 100% rond is
lijkt me beter zo. Heb er met plezier gewerkt, en vind dat ze ‘t dan ook zo snel mogelijk moeten weten.
leuk dat je dat vraagt francis: ze weten ‘t nog niet:)
ik moet voor de 31e e.e.a. regelen… maar de bazen zijn op vakantie t/m deze week… dus maandag is dé dag…
bovendien krijg ik pas later deze week meer zekerheid (heb nog niet getekend)
switchen: een keer wat anders.. ben momenteel een beetje uitgekeken op m’n huidige functie. Bovendien ga ik er financieel weer op vooruit, dus dat is nooit slecht…