Goeiemorgen allemaal! na gisteravond wilde ik wel een hele maand vakantie, maar nu gaat het wel weer. Jeetje, wat een chaos op mn werk. cliënten die helemaal door het lint gaan, ook nog eens een paar zieke cliënten met overgeven enzo..., ik was gister echt helemaal op.
Maar: het gesprek met de afdelingshoofd ging goed, ze kan me waarschijnlijk (moet ze nog even overleggen met P&O;en de andere afdelingshoofd) een tijdelijk contract aanbieden voor een klein half jaartje het is niet veel maar toch een begin
De jurk is helemaal goed nu. Hoef niet meer terug te komen om te passen. Moet alleen nog opgehaald worden, maar dat doet mam
Erik > hebben meer mensen last van, zou juist rust moeten geven om maar een half veld in de gaten te houden… En je dagen al lekker doorgekomen? Ben je goed uitgerust als je aan je nieuw job begint
Nijntje > hou mijn duimen gekruist. Hoop het ook voor je. Geeft een lekker rust gevoel
Morgen lekker naar Scheveningen. Uitwaaien en genieten van zonsondergang
m’n vingers voel ik inderdaad nog… sommige mensen snappen niet dat als je voor-achter speelt dat als ik dan voor sta, hij achter moet blijven… njah… over een dag of 2 is ‘t wel weer voorbij.
en ik begin idd per 1 september aan m’n nieuwe job. Tot die tijd nog vrij (al sinds 10 augustus)… vakantiedagen opmaken:)
Ik vind het wel spannend dat ik na maandag misschien een vaste baan heb (of op een vervolg gesprek mag komen) bij mijn vaste invaladres en ja, ik ga dan waarschijnlijk wel wat meer verdienen
zow de chat blijft ook lang bestaan.Ben er ff nie tgeweest en nog geen nieuw chat. Niet dat hij nou echt vol zit of zo…
Erik > ai, kan best pijnlijk zijn of valt het wel mee? Heb je nu vakantie of moet je tot je laatste dag doorwerken voor je naar je andere baan gaat. Je ging toch per 1 sept. switchen?
Straks nog een keer de trouwjurk passen. Hoop dat ie dan goed is en niet nog een keer hoef te gaan
zo...werk zit er weer op. Pfff… wel vermoeiend, 6 cliënten zo de hele middag. Maar: als het een beetje meezit heb ik binnenkort een vaste baan daar Ik ga in ieder geval maandag met de Afdelingshoofd om de tafel zitten, en als het lukt kan ik daar dan voor vast werken. Een aantal vaste mensen daar hebben me al aanbevolen bij haar, dus dat zit qua collega’s ook wel goed
zo...werk zit er weer op. Pfff… wel vermoeiend, 6 cliënten zo de hele middag. Maar: als het een beetje meezit heb ik binnenkort een vaste baan daar Ik ga in ieder geval maandag met de Afdelingshoofd om de tafel zitten, en als het lukt kan ik daar dan voor vast werken. Een aantal vaste mensen daar hebben me al aanbevolen bij haar, dus dat zit qua collega’s ook wel goed
hmzzz de krant valt al door de brievenbus…
komt niet vaak voor dat ik het ED al gelezen heb voordat ik ging slapen…
Met carnaval gebeurde dit nog voor de laatste keer kan ik me herinneren