Wanneer wordt het droog - chat
Teambaas
Total Posts: : 7309
Dat is zeker waar daar ben ik ook al een paar keer geweest.
Teambaas
Total Posts: : 4089
Ja okay, maar Tikibad is veel leuker qua glijbanen
Signature
“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”
Teambaas
Ze hebben wel leuke glijbanen daar.
Teambaas
Ja en heb nu een verstuikte grote teen en een lijf vol blauwe plekken.. Lang leve het kopje onder!
Signature
“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”
Teambaas
Dus jij bent ook lekker nat geworden vandaag.
Teambaas
kep gezwommen vandaag in Tongelreep!
Signature
Teambaas
Zag net op tv dat het zo slecht weer is geweest vandaag!!! Nou hier bij ons zijn dr 3 druppels gevallen en de rest alleen maar zon.
Teambaas
Weer???? Nog steeds
Teambaas
Zekers.
Goede avond alle. :proost:
Coureur
Total Posts: : 853
Ik snap niet waarom de meeste zo zitten te klagen. De zon heeft al elke dag deze maand geschenen en vandaag van 6 uur en nu zelfs nog. Meer dan 13 uur dus al…
Teambaas
Wandel ze, dan ga ik zo ff bij de vuurpot zitten met de buurman en een paar biertjes dr bij.
Teambaas
Total Posts: : 4798
Inge - 07 July 2007 01:49 PM
Ok EC, mag jij m vandaag en morgen, als je hem daarna door naar Schoorl wil sturen voor de ruiterkampen die ik ga begeleiden?
Okeeej, deal
vanaf morgenmiddag een uurtje of 3 heb ik ‘m niet meer nodig…
dan hoop ik gefinisht te zijn…
en nu… schijnt ie hier....
ff bordje pasta eten, douchen en dan ga ik me richting de start van de k-mars begeven.
Net als 2 jaar geleden op de dag van de B&D;meeting ben ik weer zo debiel om 80 km. te gaan wandelen vanaf vanavond 22 uur tot morgenmiddag. (Link om m’n tussentijden te volgen staat hieronder ergens al)
Teambaas
Vandaag verjaardag van Mirte vieren vanmorgen al wat visite gehad en vanmiddag komt er nog veel meer.
Teambaas
Hier is de zon er en dan weer niet en dan weer wel en dan weer niet......
Teambaas
Total Posts: : 12877
Ok EC, mag jij m vandaag en morgen, als je hem daarna door naar Schoorl wil sturen voor de ruiterkampen die ik ga begeleiden?
Signature
“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen
Teambaas
ik wil ‘m graag hebben!
en morgen ook!
Teambaas
van mij mag iemand anders em vandaag hebben.. moet zo beginnen met werken en dan zit ik tot vanaaf binnen
Signature
Teambaas
Total Posts: : 8543
Laat hem dan snel hier heen komen. Wil met mijn visite buiten zitten!!!!!
Signature
alle goede dingen komen in 3-en, ik weet het nu zeker!
Coureur
Total Posts: : 515
IK ZIE DE ZON! IK ZIE DE ZON! IK ZIE DE ZON!
Hij bestaat nog!!!
En goedemorgen allemaal…
Signature
(\_/)
(*-*)
(.)(.)
Teambaas
En je hoeft de tuin niet te sproeien met dit weer
Teambaas
Total Posts: : 7123
Je hoort mij niet klagen hoor dit is net me weer. Niet te warm en die paar kleine buitjes is goed tegen het stof
Signature
Soms denk ik ... Meestal niet!
MSN:
Teambaas
Sja
Signature
Coureur
Ja dan ook wel idd! Maar zoals je al zei, het is nu juli, je moet toch echt kunnen verwachten dat het mooi weer is… Maar ja, het is nu niet echt zomers buiten. Maar het is nu wel droog hier, en hier en daar breekt de bewolking. Dus er is goeie hoop
Signature
(\_/)
(*-*)
(.)(.)
Teambaas
Hebben we hem weer met zijn kennedymars
Vanaf zondag zit ik twee weken op een manege, kindjes bezig te houden die op ponykamp zijn. Daar hebben we ook wel goed weer voor nodig.
Signature
Coureur
ik zeg ook morgen, en zondag (maar niet op Silverstone, een regenrace is altijd wel leuk) en hopelijk de rest van de week ook, want ik ga vanaf morgen een week kamperen in Baarn…
Signature
(\_/)
(*-*)
(.)(.)
Teambaas
ik zeg morgen
morgen is ‘t droog
en zondag ook
dat moet wel, want dan ga ik een stukje wandelen
http://www.kennedymars.nl
Posted: 06 July 2007 18:23
}
[ Ignore ]
Teambaas
Ik ben het nu wel een beetje zat, laat nou die zon maar weer komen. Dingdong, het is juli!
[ Edited: 24 July 2007 10:38 AM ]
Signature