Wat dacht je van Doornbos. Weg uit Amerika en hup in de F1 auto. Vind hem wel een toffe gozer. Zou het wel grappig vinden als Albers ontslagen wordt. Opgeruimd staat netjes
Een andere Nederlander? Zoals? Nee, geef nou maar es iemand de kans die wel kan rijden. Ik stem voor Lucas di Grassi (ben niet bevooroordeeld, neeeeuh)
Lauda eist rijverbod voor Albers
Uitgegeven: 2 juli 2007 13:42
Laatst gewijzigd: 2 juli 2007 13:43
MAGNY-COURS - Voormalig wereldkampioen Niki Lauda eist dat het F1-rijbewijs van Christijan Albers wordt ingetrokken. De Nederlander verliet tijdens de GP van Frankrijk te snel de pitlane en sleurde een groot deel van zijn tankinstallatie mee. Deze flater dwong hem tot de opgave en leverde hem ook een boete van 6000 euro op.
Albers nam meteen na de race alle schuld op zich, maar dat volstaat niet voor ex-wereldkampioen Niki Lauda.
“Albers moet langs de kant blijven. Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien.”
Voorlopig leverde de flater van Albers hem enkel een boete op. De wedstrijdleiding van de GP van Frankrijk gaf de Nederlander een boete van 6000 euro wegens ‘het vervuilen van de pitstraat met benzine’.
Nou weet ik niet in hoeverre Lauda in een positie is om zoiets te eisen, maar toch
Mike Gascoyne is sowieso niet helemaal 100% dat ie daar wil werken. Waarom is ie niet bij Toyota gebleven? Is daar nog genoeg te verbeteren zou ik zeggen!
ja, hij is natuurlijk de betere rijder *vind hij zelf* dus hadden ze Sutil’s pitstop zo snel mogelijk moeten afmaken om hem zo snel mogelijk te helpen. En als dat dan te lang gaat duren, tja, dan rij je er maar vandoor met de tankslang…
Maar Mike Gascoyne is ook niet echt blij met m, las ik net in de krant. Hij had tegenover de pers zichtbaar moeite om zich in te houden… Hoe lang zal CA nog rijden voor Spyker?
De geweldige ommekeer waar Albers over sprak en voor iedereen een verrassing en toch simpel idee het meenemen van je tankinstallatie kan je hem onderweg ff bijtanken,briljant idee.
Jos, Overworms