Nou, als ik mag kiezen wordt het Pepsi, maar jij bent de gastheer dus dan drink ik wat de fles schaft zeg maar Maar dan wordt het waarschijnlijk geen cola
Goedemiddag! Hier nog 4 vrije dagen, daarna werken en een week op Zomerkamp met mijn sherpa’s (de dames van 14 tot 18). Hoop wel heel erg op mooier weer…
Eerst Lotte naar peuterspeelzaal gebracht, bij schoonmoeder bakkie koffie gedaan, boodschappen gedaan, met mirte even bij mijn ouders geweest (gisteren terug van vakantie) belasting gebeld
Live vanuit de hunker bunker (mijn caravan heet zo ) groet ik jullie.
Met uitzicht op het de motorhomes van oa rossi schrijf ik nu dit bericht.
en ga er meteen weer vandoor want maikel wacht op me met bier.
overigens is sculder nu in de stad aan het feesten
ciao
Toen zat ik denk ik nog thuis (oma van kamaraad) aan de pizza en na de grote regenbui pas de stad in. Naar o.a. dance podium geweest met Luna en nog een paar bekende.
Daarna naar Jovink geweest van 02:45 tot 04:00 was toen om 05:30 op bed en om 09:00 weer eruit om naar circuit tegaan.
je bevond je toch aan de rand van de stads in vredeveld
Ik weet niet maar na het ziekenhuis rechtsaf spoor over in die wijk.
ciao
Toen zat ik denk ik nog thuis (oma van kamaraad) aan de pizza en na de grote regenbui pas de stad in. Naar o.a. dance podium geweest met Luna en nog een paar bekende.
Daarna naar Jovink geweest van 02:45 tot 04:00 was toen om 05:30 op bed en om 09:00 weer eruit om naar circuit tegaan.
je bevond je toch aan de rand van de stads in vredeveld
ciao
heb nu een promedion laptop, al 3 jaar, maar hij begint nu wel mankementjes te vertonen. Maar de winkel waar ik deze heb gekocht *de hele keten eigenlijk* is failliet, dus nog zo’n zelfde kopen gaat niet meer lukken. Maar ik ga morgen ff naar de Mediamarkt, ff snuffelen naar wat er is en ff kijken hoeveel ik moet sparen voor wat ik wil.
Ik heb een medion laptop, jaja, medion, jaja, van de aldi Maar hij doet het echt fantastisch. Heb ‘m nu ruim anderhalf jaar en nooit ook maar een klein probleem mee gehad.
gooooooooooooooooooodmorning
Ze hebben meestal wel onderdelen zat op voorraad, koop er wel altijd het maximale aan garantie bij, want als je een maandagochtend model heb dan ben je daar heel blij mee.
Ik ben zelf geen amd fan en al helemaal niet van de mobile’s versies ( zowel amd en intel )
en wat voor prossesor zit erin, vista kan je eraf gooien
een AMD Turion 64 Mobile MK36 processor. Ik weet alleen niet of het wel zo verstandig is om een pc/flaptop te kopen die bij de producent al uit de productie is genomen..
Hallo allemaal!
Zit ff te dubben, of ik een nieuwe laptop (windows vista erop, 80 gig harde schijf en 1 gig DDR2 geheugen, en dat voor 599) moet kopen of niet… Hij is namelijk in de aanbieding, want bij Compaq is ie uit de productie genomen omdat ze al een nieuwer model hebben gemaakt..
Ik wil bij mijn mooie nieuwe schoenen eigenlijk ook mooie nieuwe chaps kopen, maar das weer ca 80 euro terwijl mijn oude (although niet echt leer en dus niet zoo mooi) het ook nog doen. Eigenlijk zonde van het geld he. Vind ik ook wel. Ik moet ook nog geld overhouden voor me vakantie. Misschien koop ik ze na de vakantie wel, als ik geld over hou. Maar dan zou ik mijn ruiterbewijs gaan halen. Moeilijk, moeilijk.
Dan ga ik ook maar naar bed, morgen weer een drukke dag.
Morgen eind van de ochtend ga ik naar het concert van Genesis (laatste tour met Phil Collins) in Düsseldorf, we hebben daar maar een hotelletje geboekt kunnen we allemaal drinken en dan woensdag ochtend maar weer lekker uitgeslapen naar huis.
Dat het sneller is kan inderdaad kloppen, dat merkte ik op mijn weblog http://www.willemdeboer.com ook al, maar verder was het forum altijd al bannerloos.
Nee, er zit een nieuwe functie in het zoeken, hij zoekt nu op “Reply niveau” je krijgt dus meteen een linkje naar de reply met dat zoekwoord voorgeschoteld.
Helaas zit er nog een buggiebug in waardoor hij naar de verkeerde pagina linkt, omdat wij de meest recente reply bovenaan hebben staan. Wordt op dit moment door de programmeurs hard aan gewerkt.
Wanneer gebruiken we nou die zoekfunctie?
Nou ja, mooi werk hoor, alleen werden we vroeger van tevoren gewaarschuwd dat de site off ging. Schrok me een hoedje