F1crew

michael schumacher terug? 
Posted: 22 June 2007 18:06 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
12877

Ja, ROC, dat kennen we. (Zijn afgelopen december een paar forummers heengegaan.) Leuk dat ie weer mee gaat doen. Heikki mag m wel nog een keer verslaan clown

Ik zal er weer zijn iig. ROC is echt ontzettend leuk.

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 22 June 2007 16:30 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Coureur
515

naja, het schijnt dat ie meeraced in een soort kampioenenklasse.

Schumacher doet mee aan Race of Champions
Eerste publieke race-optreden sinds Brazilië vorig jaar

[21-06] Michael Schumacher kruipt weer achter het stuur van een raceauto. De zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 doet mee aan de Race of Champions, die in december in het nieuwe Wembley-stadion in Londen plaats heeft.

In de Race of Champions, ofwel Race der Kampioenen, nemen coureurs uit verschillende autosporttakken het met gelijkwaardig materiaal tegen elkaar op. Schumacher kent het, want drie jaar geleden deed hij ook mee. Destijds haalde hij de finale. Maar winnen deed hij niet, omdat Heikki Kovalainen (thans Renault) hem te snel af was.

,,Ik heb enorm genoten van de sfeer, zowel onder de coureurs als in het stadion. De toeschouwers vermaakten zich uitstekend, en dat was te merken”, vindt Schumacher. ,,Hopelijk zorg ik er met mijn deelname voor dat de organisatie van het evenement meer geld en aandacht krijgt voor ICM (een instituut dat onderzoek doet naar behandeling voor mensen die een aandoening hebben aan de hersenen of het ruggenmerg, red.), waarvan ik een van de grondleggers ben en dat alweer voor het vierde jaar door de Race of Champions gesteund wordt.”

Het wordt het eerste publieke optreden van Schumacher in een raceauto sinds de Grand Prix van Brazilië vorig jaar. En wie er nog meer meedoen aan de Race of Champions? Vooralsnog staan naast Schumacher alleen zijn oude Formule 1-collega’s David Coulthard en Jenson Button op de lijst, alsmede Andy Priaulx (WTCC) en voormalig rallycoureur Colin McRae. Afgelopen jaar deden er in totaal achttien rijders mee, onder wie Sébastien Bourdais, Tom Kristensen en Bernd Schneider.

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 22 June 2007 14:05 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Teambaas
8517

Ook ik geloof niet dat Michael nog een race rijdt. Dat hij misschien nog eens test wil ik nog wel geloven. Maar echt een race rijden....nee. Maak dat maar de kat wijs

Signature 

alle goede dingen komen in 3-en, ik weet het nu zeker!

Profile

Posted: 20 June 2007 11:26 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
12877

Als ie wil, moet ie terugkomen. Maar hij wil niet grijns

Schumacher 3/4 van de race rijden? lol Die kende ik nog niet. Schumacher als Heidfeld, ok.. fluiten (Zie column Die Verwandlung ) Ik dacht al, wat duren die laatste pitstops van McLaren lang, en waarom hebben ze er toch van die schermen voor staan..?

Signature 

Profile

Posted: 19 June 2007 23:33 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Coureur
515

ja, ik vond het ook al zeer onwaarschijnlijk hoor. Vandaar mijn toevoeging: in hoeverre je bild kan vertrouwen.. das echt zo’n sensatieblad, en het is weer komkommertijd. Er waren van hun kant ook geruchten dat Hamilton eigenlijk Schumacher was, dus dat schumi 3/4 van de race zou rijden en Hamilton de laatste kwart zodat hij op het podium kon staan…

Ach ja, als ze zich vervelen verzinnen ze gewoon wat nieuws. Maar goed, ik heb het hier gepost omdat ik ff wilde weten wat jullie er van dachten.

Als hij zou willen, zou hij dan terug moeten komen of zou hij de eer aan zichzelf moeten laten en gewoon van zn pensioen moeten genieten?

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 19 June 2007 19:45 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Teambaas
12877

Bullshit.

Er zijn ook nog mensen die denken dat Mika Hakkinen terug komt. En een blad als Bild hoor ik nog wel eens roepen dat Senna opgestaan is.

Ja, natuurlijk missen ze Schumacher. Zou ik ook doen, als ik zoveel jaren met hem gewerkt had en zoveel WK’s met hem gewonnen had. Ik mis mijn oude schoolvrienden ook wel eens. That’s life. Schumacher is dolgelukkig met zijn nieuwe leventje met vrouw en kinderen (en honden en paarden etcetera).

Signature 

Profile

Posted: 19 June 2007 19:13 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Teambaas
4089

Dat is niet de eerste keer dat ze zijn terugkeer aankondigen.. Ik ben van mening dat hij niet meer terugkomt. Zijn afscheid klonk in Monza behoorlijk definitief

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 19 June 2007 17:52 }   [ Ignore ]  
Coureur
515

Dit berichtte Nu.nl, naar aanleiding van een artikel in Bild. Maar in hoeverre je Bild kan geloven....?

‘Schumacher terug achter het stuur bij Ferrari’
Uitgegeven: 19 juni 2007 13:50
Laatst gewijzigd: 19 juni 2007 13:51

AMSTERDAM - De geruchten over een mogelijke terugkeer van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher bij Ferrari, laaien na de wedstrijden in Noord-Amerika weer op.

De Italiaanse renstal had een dramatische race in Canada waar Räikönnen vijfde werd en Massa door de jury uit de race werd gehaald. Een week later kon Ferrari het tempo van rivaal McLaren niet bijhouden. Het Britse team haalde na Maleisië en Monaco voor de derde keer een dubbelslag.

Lauda
Drievoudig wereldkampioen Nikki Lauda liet na de race op Indianapolis optekenen dat Ferrari de nauwkeurigheid van de 38-jarige Duitser in de wedstrijden mist. “Ik zei het al aan het begin van het seizoen, zijn vertrek gaat het team pijn doen”, aldus Lauda.

Geheim
De Duitse media zijn van mening dat een terugkeer van Schumacher nu niet lang meer kan duren. De krant Bild riep de noodtoestand bij de Italianen uit en het gerespecteerde motorblad Auto-Bild-Motorsport weet te melden dat Schumacher binnenkort gaat testen voor Ferrari.

Volgens het weekblad heeft de Duitser al gereden in de nieuwe F2007. Schumacher zou in aanloop naar het nieuwe seizoen tijdens ‘geheime testseries’ achter het stuur hebben gezeten.

De Italiaanse media lieten zelfs weten dat medewerkers bij Ferrari “dromen van een terugkeer van Schumacher.”

Opvallend genoeg was de Duitser niet aanwezig in Indianopolis. Schumacher, die normaliter altijd bij de wedstrijden van de partij is, speelde afgelopen zondag een voetbalwedstrijd in Oostenrijk.

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

‹‹ Nieuwe races.      Frankrijk ››