Huisarts heb ik ook pas na een half jaar in Utrecht wonen gedaan… Eigenlijk toen ik m nodig had
Tandarts heb ik nog steeds bij m’n ouders in het dorp. Voor die controle twee keer per jaar hoeft het niet zo dichtbij te zitten, en deze man vertrouw ik tenminste volledig
Tjsa, ik vind het ook wel fijn om ingeschreven te staan hier in het dorp voor huis- en tandarts. De tandarts heb ik niet echt nodig, maar zoals francis al zei: een keer per (half) jaar weer een pilrecept is wel handig en tja, met astma is het wel handig als je niet voor elk wissewasje (lees: bronchitis, weer een bronchitis, nog een bronchitis en receptjes voor inhalators) naar het ziekenhuis moet.
Haha, ik had me pas na een jaar hier ergens bij een huisarts aangemeld, en zelfs pas deze week (na bijna 2 jaar ) heb ik eens een afspraak gemaakt bij een tandarts hier in de buurt.
We zijn naar strand geweest voor beach zeskamp, branding raften en kanoen
Ligt er net aan hoe belangrijk je het vind om bij je nieuwe huis-/tandarts ingeschreven te staan. Eens per half jaar moet ik toch de pil bijbestellen en in de winter zo nu en dan nieuwe zalf. Vind het dan wel handig als het in mijn eigen dorp is. Voor tandarts geld hetzelfde. Ga eens per half jaar op controle. Eigen dorp vind ik wel zo fijn als het kan.
Leuk zeg al die strandactiviteiten. Alleen het weer mocht wat meer meezitten. Wel naar je zin gehad?
Haha, ik had me pas na een jaar hier ergens bij een huisarts aangemeld, en zelfs pas deze week (na bijna 2 jaar ) heb ik eens een afspraak gemaakt bij een tandarts hier in de buurt.
We zijn naar strand geweest voor beach zeskamp, branding raften en kanoen
En de verhuizing via tnt en i’net is geregeld. Tevens vast formulier voor nieuwe huisarts ingevuld. Nu nog even over hebben per wanneer we er ingeschreven willen staan. Wel een lekker gevoel. Hoeft daar niet meer aan gedacht te worden
Leuk, personeelsuitje. Wat zijn jullie wezen doen?
Gister een enkele bui, maar voor de rest viel het wel mee in Brabant. Heb daar mijn dag doorgebracht Gisteren verjaardag van het zoontje van mijn nicht. Hij werd 1. Kregen meteen te horen dat mijn nicht in februari nummer 2 verwacht. Altijd weer leuk nieuws om te horen. Zo meteen e.e.a. te regelen voor de verhuizing via i’net....hoort er ook bij
nou vandaag is het weer weer geen weer, continu flinke stortbuien, en het ergste is dat ik volgende week weer de straat op moet, zal wel weer wennen zijn na 10 weken n8dienst
Hier heeft het volgens mij vanochtend ff hard geregend. Was naar andere plaats diverse boodschapjes doen. Toen ik eind van de ochtend terugkwam waren de straten zeik nat. Maar nu is het weer droog. Lekker hoor, raampjes open en de was droogt goed
Was in Walibi wel lekker vandaag. Erg rustig, alleen bij de El Condor ff moeten wachten. Af en toe een beetje motregen, maar daar hebben we op de fiets (jaaa, gezond he!) meer last van gehad dan in t park zelf.
vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 20 20 30 30 30
Neerslagkans (%) 90 90 90 90 80
Neerslaghoeveelheid (mm) 8 9-11 6-11 5-9 1-7
Minimumtemperatuur (°C) 13 12/15 12 10/12 9/11
Middagtemperatuur (°C) 21 17/20 17/19 14/17 15/17
Windrichting ZW W W W W
Windsnelheid (bft) 3 4 4 4 5
woensdag 27 juni tot en met zaterdag 30 juni 2007
Grote kans (ca. 80 %) op aanhoudend wisselvallig en vrij koel zomerweer met maximumtemperaturen onder de langjaargemiddelde waarden.
jazekers!
ik reed vanochtend de straat uit en toen zag ik een grote grijze wolk....
gelukkig liet ik die zowel letterlijk als figuurlijk gewoon links liggen en ben ik droog op m’n werk aangekomen.
en terug..tsja.. geweldig motorweer
kun je nog vaker dergelijke voorspellingen doen? thanks
he, niet mij aanvallen als het stiekem toch nog gaat regenen he… ik bedoel, die info van het KNMI is ook wel eens niet goed… Maar hier schijnt het zonnetje iig wel, en de lucht klaart heel erg op
zat te vergaderen, nu ff bij te komen en straks lekker slapen. Lees net bij het KNMI op de site dat het morgen ook best weer lekker weer wordt, dus dat komt ook wel goed.
ik ben ook niet echt vrij.. vanmiddag pak gekocht omdat ik morgen op sollicitatie moet voor stage.. en moet eigk nog leren.. en mn ouders gaan vanaaf op vakantie.. wel lekker weer!