hmmz, over die tijd ben ik ‘t zeker niet met je eens
zonder files is de auto altijd sneller.
(reken de wachttijd op ‘t perron, de vertrektijd van thuis, en de aankomsttijd op de uiteindelijke bestemming ook mee met je reistijd)
jij kunt je concentreren in de trein, fijn dat je die luxe hebt. Ik heb jarenlang met de trein gereisd. De trein zat meestal zo vol dat je je alleen maar moest concentreren op je evenwicht, zodat je niet op de grond viel als je weer eens moest staan…
Em Inge zal nu met de trein zeker sneller bij mij zijn dan met de auto of ze moet aan de rand van utrecht zitten en meteen de snelweg op kunnen draaien maar dat denk ik niet.
In de meeste gevallen gaat trein toch sneller dan auto hoor.. Mits je idd niet in de verste uithoeken hoeft te zijn. Zo relaxt, je kan gewoon slapen of werken of weet ik het wat doen onderweg, dus dan is die tijd ook niet verloren Ik ben op mijn productiefst in de trein, kan ik me tenminste concentreren
Ik weet de oplossing Het is geel met blauw en je staat (bijna) nooit in de file
Je bent alleen onnodig lang onderweg en je moet altijd nog vervoer van en naar ‘t station regelen. EN je bent nogal afhankelijk van ‘t spoorboekje…
ik ga liever met de auto op stap en dan NIET drinken, dan dat ik tot 0:10 op stap ga om vervolgens rond 0:33 de laatste trein naar huis te vangen. (nog liever blijf ik ergens pitten)
geen idee of ik kan, eerst maar ff kijken of ik normaal kan lopen dan. kunnen we dat dan zal ik ongetwijveld iets in mijn agenda hebben staan maar dat zie tzt wel
overigens hoop ik dan dat ik gewoon lekker in stijl kan komen dus op motor
1e weekend september heb ik al een familie weekend op de boerderij bij oom en tante van marjan lekker BBQ´en vuurtje stoken en bier zuupen en dan met zn alle in een tent slapen.
Maar het zou leuk zijn als de harde kern dr bij is dus ook inge
Dat vind ik liev! Maar ik heb mijn zomer zo volgepland dat het een beetje moeilijk wordt om rekening met mij te houden, in juli ben ik ook twee weken weg (ruiterkampen begeleiden) dus denk dat jullie t maar zonder mij moeten doen op de 25e/26e. De week erna, eeste weekend van september, zou ik wel kunnen.
Maar het zou leuk zijn als de harde kern dr bij is dus ook inge en die kan eigenlijk niet op die data’s in augustus en de 2 andere weekenden kan ik zelf niet ben nog een keer jarig of jullie willen met mijn familie opgescheept zitten en andere weekend heb ik een familie dag.
Ik zou eerder Juli doen bij mij komt dat beter uit. Maargoe anders gaat toch de voorkeur uit naar 25/26 aug ook al is da weekend voor het begin van mn stageperiode..
onder voorbehoud ben ik er bij. Vooralsnog kan ik beide data
Ik heb in augustus vakantie en weet nog niet of ik wegga (maar verplaats de meeting vooral niet voor mij)
Ik heb wel zin in een biertje met een stukje vlees erbij!
4 augustus kom ik terug uit Bulgarije (trektocht..) en 25 augustus kom ik terug uit Tsjechië, dus allebei is voor mij niet ideaal. 25 augustus heb ik ws meer energie over. 4 augustus ben ik ws zo dood dat ik alleen maar wil slapen. Maar ik denk dat ik 25 ook niet ga redden.