Jupiler vindt ik zelf ook een hele goede optie. Alleen jullie moeten wel ff rekening houden dat een vaatje 2X zo duur is dan een kratje en zit er ook nog iets minder in.
Inderdaad gewoon een datum prikken, ik weet toch pas op het laatste moment of ik kan komen, omdat we in september ook een buurtbbq hebben , en aangezien ik daar het hele jaar voor moet betalen aan de feestcommissie wil ik die niet missen.
gewoon een datum prikken
t.z.t. laat ik wel weten of ik kan (kan dat nu echt nog niet 100% toezeggen)
(sowieso vanwege vakantieplannen, maar ook vanwege andere zaken)
kan ik niet, dan heb ik pech gehad
kan ik wel, dan hebben jullie ontzettend veel geluk gehad
Arme Sculder. Je moet gewoon een datum roepen en wie er niet kan, komt niet. Das erg jammer maar anders blijf je bezig… Niet iedereen geeft Crew zo’n hoge prioriteit als ik, dat als t eenmaal vast staat er dat weekend niets anders meer tussen kan komen Just kidding, ik kan me voorstellen dat mensen t voor zo’n tijd nog niet zeker weten. Maar ik kan de hele maand september.
Oks, slecht nieuws, van dat lijstje kan ik alleen de (alle) data in september echt, in de zin van, niets gepland....
21/22 juli kom ik net terug van 2 weken ruiterkampen begeleiden, dus dan ben ik redelijk dood. Kan ik ws pas die ochtend zeggen of ik energie heb voor een meeting.
25/26 augustus kom ik net terug uit Tsjechië zogezegd, maar dan heb je meer kans dat ik nog leef, maar ook dat kan ik pas op t laatste moment zeggen.
September is voor mij beter, nog niks gepland dan.
zaterdag 15 september kan ik niet en aangezien ik nog 3 andere feesten heb in september vermoed ik dat ik de andere ook niet kan (’t is een vermoeden) kans is groot dat ik de 8e niet kan. 22e maybe wel.. 29e twijfelaartje.
realiseer wel dat september ook regenachtig kan zijn.. (en kouder ‘s avonds)
hmmz, over die tijd ben ik ‘t zeker niet met je eens
zonder files is de auto altijd sneller.
(reken de wachttijd op ‘t perron, de vertrektijd van thuis, en de aankomsttijd op de uiteindelijke bestemming ook mee met je reistijd)
jij kunt je concentreren in de trein, fijn dat je die luxe hebt. Ik heb jarenlang met de trein gereisd. De trein zat meestal zo vol dat je je alleen maar moest concentreren op je evenwicht, zodat je niet op de grond viel als je weer eens moest staan…
Wat die wachttijd betreft, moet je niet te vroeg vertrekken Trein staat meestal klaar voor me.
Bovendien reis je dan wel op hele drukke trajecten in de spits. Dat zal idd wel anders zijn.
Maarreuh, zal t geen discussie over trein maken hier
Ik ben bang dat je het mis heb EC de intercity van utrecht naar Ede is zeker sneller dan met de auto want die trein rijdt op dat stuk 140 en dat MAG met de auto niet en dat ga je ook haast niet lukken daar.