Maar je moet wel toegeven dat Nelsinho wel erg grappig was met z’n pannenkoeken met stroop
daar zal je me ook niet over horen, maar zoals nijntje al aangeeft dat eeuwige gezeur van die vrijgezellige vrijster van een froukje, nee dankje dat doet gewoon afbreuk aan het programma. dat ze een keer een dergelijke opmerking maakt prima, maar iedere gp weer druipt het er gewoon af bij haar.
het is ook maar goed dat olav nederlands aan hem geeft, want als froukje dat zou doen dan komt er totaal niks zinnigs uit.
nou ja er komt wel wat uit als, ik wil een beschuitje met je eten of WIL JE MET ME TROUWEN. nee laat olav maar NL taallessen geven
pff.. die Froukje is inderdaad heel erg vermoeiend… Naja, wel weer genoten van de race, beetje veel uitvallers alleen. Wel grappig dat Massa niet eens door had dat zn auto even in de brand stond. En die wieldop van Nick Heidfeld verdient ook geen schoonheidsprijs.
wat wordt ik moe van froukje met haar gezwijmel over piqeut junior.
dat mens staat de F1 standaard met tampon, inlegkruis en tena lady te presenteren, want wanneer ze dit niet doet dan kan de floormanager standaard de hele dag met een dweil achter haar aanlopen.
Ik ben vandaag naar de superbikes geweest op TT circuit in assen, heb daar jeroen met zn moeder even opgezocht. Ze moest verplicht mee om jeroen in z’n rolstoel over het circuit te duwen.
waar heb je anders moeders voor
puur ter ondersteuning, want ik kan lekker eigenwijs zijn en heb zoveel mogelijk die 4 dagen zelf mijn rolstoel voortbewogen.
want van stil zitten kom je wel aan, en dat moet er ook weer af
wat wordt ik moe van froukje met haar gezwijmel over piqeut junior.
dat mens staat de F1 standaard met tampon, inlegkruis en tena lady te presenteren, want wanneer ze dit niet doet dan kan de floormanager standaard de hele dag met een dweil achter haar aanlopen.
nee dankje Froukje we weten dat je wanhopig bent maar dream on en zoek verder
Dag van het aangespannen paard bleek vandaag te zijn, dus dat heb ik al gemist Dus ja, GP kijken wordt het ja. Met Renault’s beste kwalificatie van het seizoen, 8e en 10e, jaja, het moet niet gekker worden.
yup Morgen goed geregeld: Eerst thuis de GP kijken, dan eten met de ouders van mijn vriend. Mijn ouders kijken ook de GP dus moederdag is ook weer goed
Hmm, bungeejump gaat niet door, niet op tijd een vergunning weten te krijgen en dat ook niet doorgecommuniceerd. En ja, dat is de studievereniging van organisatiewetenschap
goedeavond Sculder
Ze hebben 4 man td rondlopen de hele nacht om 24 machine’s draaiend te houden, en die lopen echt niet de hele nacht uit hun neus te eten, je moet af en toe zelfs 15 minuten wachten voordat ze jouw kunnen helpen, maar die machine die ik bedien sorteert max 40.000 brieven per uur, dus dan is de slijtage bij de bewegende delen erg groot, en die machine bestaan voor 75 % uit bewegende delen
die gasten van de td kennen me al zo goed dat als ik zeg dat is er mee dat ze meteen de onderdelen gaan halen en zelf niets eens kijken of dat dat ook zo is, als er iets kapot is, en voor een riem (zitten er een paar 100 van in) die eraf loopt bel ik ze echt niet meer.
voor mij wel, was weer een lekker nachtje, twee keer de machine kapot en zelf gerepareerd voordat de td er was, an die uitzendkrachtjes maar vragen, moeten we niet even wachten op de td? hehehe
Bungeejumpen heb ik op vakantie gedaan in Kreta boven de zee en zelfs een keer het elastiek zo lang laten maken dat ik met mn hoofd onderwater ging, dat was vet cool.
En ja hoor mn gezin vond het best Marjan was toen zelfs zwanger van Lotte.
Toen we later nog een keer naar Kreta gingen met Lotte vond zei het maar niets om te zien heb het toen ook niet gedaan was me toen te duur.
Zit zelfs nog een net onder geloof ik voor dat geval
Het is voor Edukans en Meisjesstad Utrecht, dus voor onderwijs in ontwikkelingslanden en voor zielige vrouwen die bijna op straat staan, en het wordt georganiseerd door de studievereniging van bestuurs- en organisatiewetenschappen in het kader van de RAG week, een week waarin allerlei Utrechtse studentenverenigingen activiteiten voor het goede doel organiseren. Ik organiseer met mijn paardrijvereniging wat spelletjes. Beiden is in het Wilhelminapark, dus naast de deur