nou, huren is geen optie omdat we te weinig woonpunten hebben (= inschrijfduur en punten van de woning die eventueel achtergelaten wordt) en de hypotheek kregen we niet rond omdat Roel *mijn vriend* een bkr registratie heeft vanwege een eerdere lening uit zijn studietijd. Maar we blijven optimistisch, het komt vast wel weer goed
waar zijn jullie geweest voor het afsluiten van de hypotheek ? een landelijke keten of een lokale hypotheekverstrekker?
ik zelf had ook nog dingen open staan dus registratie bij BKR maar ik heb wel een hypotheek gekregen en dan moet ik dus alles alleen op hoesten .
misschien een andere hypotheel verstrekker proberen en anders kan je hem vragen te informeren bij obvion
nou, huren is geen optie omdat we te weinig woonpunten hebben (= inschrijfduur en punten van de woning die eventueel achtergelaten wordt) en de hypotheek kregen we niet rond omdat Roel *mijn vriend* een bkr registratie heeft vanwege een eerdere lening uit zijn studietijd. Maar we blijven optimistisch, het komt vast wel weer goed
zo das idd wel handig, zo’n snelle tandarts.
Zit zelf een beetje in een dippie… we hebben net gehoord dat de hypotheek niet rond komt, dus we kunnen nog niet samen gaan wonen
dat is flink balen zeg! Maar waarom kunnen jullie de hypotheek niet rond krijgen dan? En is huren dan voor voorlopig geen optie? Ben je in ieder geval samen
zo das idd wel handig, zo’n snelle tandarts.
Zit zelf een beetje in een dippie… we hebben net gehoord dat de hypotheek niet rond komt, dus we kunnen nog niet samen gaan wonen
Hehe bij mijn tandarts loopt het amper uit en je hoeft bijna nooit een vervolgafspraak maken zelfs niet voor het trekken van een verstandskies of vullen van gaatjes.
Zo ging ik een keer voor controle ff snel in mn pauze naar de tandarts, “hee die verstands kies moet er uit anders krijg je dr last van!” Ooooww “Zullen we maar gelijk ff?” Pfff ja doe maar.
20 minuten later was ik weer op mn werk met een kies minder
morge, bij mijn tandarts moet je ook een aparte afspraak maken voor te laten vullen, een voordeel is dat je dan een stuk relaxer naar een controle toe ga, en uitlopen doet ze max. een kwartier.
Dacht dat ik altijd goed poetste, blijkbaar dus niet. Is gelukkig al weer jaren geleden dat ik laatste gaatje had. Vervelend bij deze tandarts is dat je er een nieuwe afspraak voor moet maken. Voordeel is dat hij bijna niet uitloopt met zijn afspraken.
gelukkig sla ik de voorbeschouwing over en hoef ik dat gedweep van Froukje niet aan te horen. Maar ja, je moet wat als uit je programma Froukje zoekt man niets uit komt (dat heb ik mij tenminste laten vertellen)
Maar om terug te komen op de race....geweldig heb echt enorm genoten. Lekker veel uitvallers en genoeg blunders. Wat dacht je van Button die bij het uitrijden van de pitstraat zijn voorneus eraf rijdt op Barichello dom, maar als kijker wel leuk om te zien
In de pits gebeurde ook van alles ja.... ferrari iets in de fik auto weg rijden terwijl de nog een monteurtje aan een wiel aan het prutsen is
gelukkig sla ik de voorbeschouwing over en hoef ik dat gedweep van Froukje niet aan te horen. Maar ja, je moet wat als uit je programma Froukje zoekt man niets uit komt (dat heb ik mij tenminste laten vertellen)
Maar om terug te komen op de race....geweldig heb echt enorm genoten. Lekker veel uitvallers en genoeg blunders. Wat dacht je van Button die bij het uitrijden van de pitstraat zijn voorneus eraf rijdt op Barichello dom, maar als kijker wel leuk om te zien