De Gok de Pole’rs waren goed in vorm in Bahrein. Hoewel slechts een deelnemer meer dan in Maleisië, had het totale aantal punten dat gescoord is evengoed door een veel hoger deelnemersaantal behaald kunnen worden. Van verliezers is dan ook niet zozeer te spreken, wellicht valt alleen Looney hieronder, die geen slechte tijd neerzette, maar gediskwalificeerd werd. Zijn voorspelling was te laat binnen en levert daardoor geen punten op.
Francis en Nijntje vochten om de eer in de tweede kwalificatiesessie, waarbij Ollie Bollie op het nippertje Q3 wist te bereiken. Thor kan tevreden zijn, maar in de persconferentie mogen plaatsnemen drie van de vier beste gokkers van 2003. Met een overweldigend puntenaantal van 197 laat KingKimi zien nu werkelijk terug te zijn in de competitie, maar de gedeelde eerste plaats is, met een bijna perfecte gok en 198 punten elk, voor KiMiFaN en Sculder!
Looney je maakt t me wel moeilijk. Maar je hebt gepost om 9.31 en das terwijl de vrije training al 31 minuten bezig is. dus ga ik streng zijn. Je houdt wel je trouwedeelnemersbonus.
Looney je maakt t me wel moeilijk. Maar je hebt gepost om 9.31 en das terwijl de vrije training al 31 minuten bezig is. dus ga ik streng zijn. Je houdt wel je trouwedeelnemersbonus.
1. Iedere deelnemer plaatst zijn/haar voorspelling van de snelste kwalificatieronde vóór donderdagavond 24.00 uur voorafgaand aan de betreffende Grand Prix. Voor Monaco is dit woensdagavond. Latere goks worden in principe niet geaccepteerd. Om deze tijd worden de voorspellingen ook opgeslagen dus naderhand editten heeft geen zin.
2. De voorspelling is in 3 decimalen nauwkeurig.
3. De gereden pole-position tijd wordt op 200 punten gesteld. Iedere honderdste verschil met deze tijd haalt hier 1 punt vanaf. (Als de gereden tijd 1.19.400 is, krijg je voor een gok van 1.19.318 dus 192 punten, voor de gok 1.20.214 krijg je 119 punten en voor 1.17.412 krijg je 1 punt.
4. De deelnemer die drie races achter elkaar de hoogste score haalt, krijgt een extra bonus van 50 punten.
5. Iedere deelnemer die alle races meedoet, krijgt een bonus van 100 punten. Per gemiste race wordt hier 20 punten vanaf gehaald.
6. De deelnemer die drie races achter elkaar wél meedoet, maar steeds de laagste score haalt, krijgt een troostprijs van 50 punten.
7. De winnaar aan het einde van het seizoen krijgt op de eerstvolgende meeting waar de spelleiding aanwezig is een drankje aangeboden.