Afgelopen weekend in Schijndel, daarvoor zat ik in Salerno, Pompei, Beneveto, uhm Rome, Livorno, Amsterdam, Heiloo… Alkmaar eeeeh O ja en thuis (soms)…
Zin om mijn tentamen te maken dan? Gaat over langrange multiplyers, en de gradient van functies in meerdere variabelen. Niet zo moeilijk. Oh en nog een beetje over het vinden van de minima en maxima in zulke functies met gebruik van Hessian’s. Paar hoofdstukjes maar.
tja wij hebben geen 16 uur per week les en de rest van de week vrij
nee onze werkweek begint vanaf 38 uur
ow… dat redt ik net aan per maand *helaas* En das eigenlijk ook niet leuk, zoveel vrij. Je gaat je zo snel vervelen, je hebt ook weinig inkomsten dus ook weinig geld om op de vrije dagen de stad in te gaan ofzo. Nee, ik werk liever de hele week.
Paaskamp zit er weer op, heb heerlijk weer gehad daar Hier is op het moment de lucht wel wat bewolkt maar ze voorspellen toch wel weer beter weer voor de rest van de week.
Ollie, beterschap *al ben je niet echt ziek, maar toch*
Ik heb ook uitgeslapen, tot half 9 ongeveer. Ik voel me al een paar dagen niet helemaal lekker en ben maar steeds moe Maar echt verkouden of ziek word ik dus ook niet. Ik zal mezelf straks toch maar even naar de sportschool slepen voor een beetje beweging, ook al heb ik geen zin.
En als de zon nou eens zou gaan schijnen, krijg ik misschien ook wel energie!
Massa heeft wel pole:woepie: maar voor de start van morgen moeten Barrichello en Coulthard 10 plaatsies terug door een wissel van auto (en dus ook motor) op het laatste moment voor de kwalificatie. Met andere woorden, er veranderd nog iets
Volgens mij is de laatste zin wel essentieel in dit bericht. Want de logica van de rest van het bericht ontgaat mij een beetje
ja hè!.... Nee, ik had eerst ff een vergissing gepost dat Massa een motorwissel had gehad en dus 10 plaatsen terug zou moeten… moest bericht dus aanpassen, maar nu slaat het weer nergens op Op een forum posten heeft zo zijn moeilijke kanten soms
Massa heeft wel pole:woepie: maar voor de start van morgen moeten Barrichello en Coulthard 10 plaatsies terug door een wissel van auto (en dus ook motor) op het laatste moment voor de kwalificatie. Met andere woorden, er veranderd nog iets
Volgens mij is de laatste zin wel essentieel in dit bericht. Want de logica van de rest van het bericht ontgaat mij een beetje
Goedemorgen uhhh middag! Ik heb eerst uitgeslapen vanmorgen, lag gisteren wat laat in mijn bedje want we waren naar Ilse de Lange geweest in de HMH gisteren. Was erg leuk!
Zonet heb ik de koelkast en vriezer schoon gemaakt. Ik denk dat ik zo nog maar even verderga met de keukenkastjes, ik heb nu de smaak een soort van te pakken Gisteren al de badkamer gedaan, het lijkt nog eens wat te worden met mij als huismoeke, al ben ik bang dat er enkel sprake is van een tijdelijke opleving
heb je ook thee? Ik kan namelijk nog ff ontspannen voor ik achter 7 meiden van 14 tot 18 aan moet hobbelen.. Veel plezier dit weekend allemaal, mij gaat het wel lukken *het is alleen jammer dat ik de race van dit weekend moet gaan missen…