Hier brak de zon al wat eerder door. Maar erg lekkur zo. Net de tuinstoelen buiten gezet. Kunnen we komende week buiten zitten (vanavond kraamvisite en dan weekendje Winterswijk )
Wowies Nijntje, das wel dikke ellende zeg! heb je daar veel pijn van of valt ‘t mee?
T valt wel mee, alleen bij inspanning zoals fietsen of ver lopen heb ik er meer last van… *wat niet handig is als je bij de scouting zit* Op het moment is het een soort spierpijn maar dan iets erger.
Maar leuker: Komend weekend wordt het heerlijk weer, en ga ik een hike uitzetten. *dat been werkt wel mee, vind ik* Lekker wandelen in de zon, iets beters is er niet
Gatver!! Dat is inderdaad wel heel veel gedoe na een stom ongeluk!! Hopen dat ie wel nog goed is dan! We duimen voor je.
Ik kom net terug van een lezing over kosmologie, waar ik volgend semester een cursus in ga volgen. Was best interessant, maar het leukste was nog wel met hoeveel enthousiasme die man vertelde. Zo leuk om te zien hoeveel lol iemand in zijn werk en vakgebied kan hebben!
Nou, dat spierengedoe is omdat een of andere e***l me in 2003 een zet gaf *waarschijnlijk wel per ongeluk* waardoor ik op het station tussen de trein en het perron terecht kwam. Daarbij heb ik een van de spieren in mn linkeronderbeen gescheurd, maar daar kwamen ze pas na 3 dagen achter, omdat ik van de huisartsenpost telefonisch te horen kreeg: na het weekend is de pijn wel weer weg… Pas na 1.5 jaar kregen ze in de gaten dat die spier niet goed gehecht was, en vergroeid was met een soort envelopje dat om de spier heen ligt. Dit hebben ze toen los gesneden, maar waarschijnlijk is het nu weer vast gegroeid (want dat gebeurd blijkbaar vaker). Gister in het ziekenhuis hebben ze de vloeistof in mn benen gespoten om te kijken of de druk in mijn been na inspanning te hoog wordt, want als dat zo is, is de spier weer vergroeid. En moeten ze een nieuwe operatie doen.
Ik krijg morgen hier de uitslag van, dus ben nu best zenuwachtig…
Het is altijd druk hier :S Fietste laatst om half vier ‘s nachts door de stad, maakte geen verschil. Wandelde net even door het wilhelminapark, zo leuk. Oude mannetjes, oma’s met kleinkinderen, verliefde stelletjes, mannen die met honden spelen. eendjes met jonkies, spelende kinderen, echt een drukte.
En waarom spuiten ze vloeistof in je spieren? klinkt niet prettig
Inge, misschien heb ik je idd wel gezien in Utrecht, maar ja, het was nogal druk gistermiddag
Net ff een stukkie gefietst, moet m’n been in beweging houden van de dokter. D’r is gistermiddag allemaal vloeistof in een spier in mn been gespoten, en nu moet ik m bewegen zodat ie niet stijf wordt… Maar goed, fietsen is het nuttige met het aangename verenigen: het is heerlijk weer dus ik ben ook nogeens bruin geworden
Vanuit het zonovergoten zuiden wens ik u een hartelijke goedemiddag. De buitentemperatuur is een heerlijke 21 graden terwijl het asfalt voor een 27 graden op de thermometer zorgt.
Zin om mijn tentamen te maken dan? Gaat over langrange multiplyers, en de gradient van functies in meerdere variabelen. Niet zo moeilijk. Oh en nog een beetje over het vinden van de minima en maxima in zulke functies met gebruik van Hessian’s. Paar hoofdstukjes maar.
Zin om mijn tentamen te maken dan? Gaat over langrange multiplyers, en de gradient van functies in meerdere variabelen. Niet zo moeilijk. Oh en nog een beetje over het vinden van de minima en maxima in zulke functies met gebruik van Hessian’s. Paar hoofdstukjes maar.
Nah we hebben niet te klagen toch! De laatste dagen was het wat grijs, maar al met al: we hebben de winter overgeslagen en we hebben al hele mooie lentedagen gehad! En Erwin Krol zei net: de zomer van 2007 begint op 12 april!