kun je mss ff een correspondentie adres achterlaten voor mensen die hem een kaartje/fles drank/etc. willen sturen? ;P
en de Gek zou de gek niet zijn als hij ergens internet zou ritselen,
Ik heb dus inderdaad een dubbele fractuur in mijn rechteronderbeen, waar mijn scheenbeen en mijn kuitbeen is gebroken.
mijn scheenbeen is doormiddelvan een pen en schroeven weer aan elkaar gezet kuitbeen moet op eigen kracht gaan herstellen.
wat er gebeurd is weet ik niet exac die beelden moet ik nog gaan terug kijken maar zoals het nu lijkt ben ik in de ramshoek met 200+ over mijn voorwiel weg gegleden (al dan niet een lekkeband) hier van is de achter me rijdende 17 jarige door vader gepushde puber zo geschrokken dat deze zijn rem vol in geknepen heeft en onderuit is gegaan, tot zover niks ergs, alleen de motor van die puber heeft mijn been geraakt en daar door is deze gebroken, ander zou ik alleen met wat schaafplekken en misschien een lichte hersenschudding thuis gezeten hebben.
ik zelf lig waarschijnlijk nog tot woensdag in het wilhelmina ziekenhuis op afdeling B2 kamer 16
oh ja en ik baal, die 2 leuke verpleegsters zijn vrij
Straks belde Jeroen (IKBENGEK) me op. Hij is vanmiddag op het circuit onderuit gegaan, waarna er een motor over z’n been is gereden. Daardoor heeft hij nu een breuk in z’n onderbeen
Momenteel word hij geopereerd. Om 23.00 bel ik z’n moeder om te vragen hoe het gegaan is, dan zal ik jullie ook op de hoogte brengen.