nou ik kan iig verifieeren dat het erg gezellig is, gezien het feit dat sculder me net effe moest laten horen dat ie rowwen heze aan had staan en daarna YMCA. ammuzasie daar jongens!
sjongejonge, wat hebben jullie vannacht een paar fouten gemaakt.
Wij hadden post voor:
- Veldhoven (7:00)
- Weert (8:30)
- Maastricht (9:00)
waarbij ik de twijfelachtige eer had om de 1e 2 fouten te herstellen..
die zitten nooit stampvol:)
mocht ‘t toch zo zijn, dan is er vast wel een kroeg te vinden waar ‘t niet zo is
en anders bedenken we ter plekke wel een alternatief
Ik ga binnenkort e.e.a. reserveren en regelen, dus ik wil de inschrijving snel sluiten. Mocht er nog iemand zich willen toevoegen aan onderstaand lijstje, dan hoor ik dat graag a.s.a.p (uiterlijk vrijdag 4 mei)
I know, was grapje, ik zag wat taferelen voor me van met rolstoel van kroeg naar kroeg racen. Laat maar, ik heb een raar gevoel voor humor :S
dan moet ik eerst een iets wat beter rolstoel hebben
ik dacht aan Blauw frame zwarte zit delen en gele spaak velgen. dan lijkt het racen er al wat beter op
heb ik wel maar ik moet er wel heen zien te komen en ben toch nog wel wat hulp nodig om gewone dagelijks handelingen te verrichten
dus ik zie dat niet zitten.
Sinds wanneer is er een ballotagecommissie bij meetings?
Gezien de criteria die er blijkbaar gesteld worden, zal ik me maar niet aanmelden. Ik voldoe daar ook niet aan.
Die is er geen. Met deze stemmingmakerij (de post die ik quote dus) zal de meeting er ook niet gezelliger op worden.
stem·ming·ma·ke·rij (de ~ (v.))
1 het opnemen van een negatieve gezindheid t.o.v. iem. of iets
Maar de opmerking over ballotagecommissie slaat op een e-mail die enkelen hebben ontvangen: das 1 kant van ‘t verhaal lijkt mij. De andere kant plomp ik niet op ‘t forum neer (of e-mail) omdat ik de eer aan mezelf wil houden. Maar ‘t moge duidelijk zijn dat dit iets genuanceerder is dan gemeld wordt (voordat ik straks nog wordt benoemd tot voorzitter van de ballotagecommissie).
Sinds wanneer is er een ballotagecommissie bij meetings?
watte???
U hebt gezocht op ballotagecommissie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria