|
In navolging op “ff polsen"-topic (http://forum.formula1.nl/viewthread/572/) volgt nu het definitieve topic. (voor zover je van definitief kunt spreken)
De datum is inmiddels aangepast naar 26/27 mei. Dit behoeft enige uitleg: ik kan 14/15 april niet en bovendien kunnen we op 27 mei iets langer uitslapen. Verder is Monaco natuurlijk een geweldige race om niet in je eentje te kijken en heb je eind mei natuurlijk een grotere kans op mooi weer (dus bbq?).
De lokatie blijft gelijk, het programma in grote lijnen ook (verzamelen, kwali kijken, eten, stappen, pitten, Race Monaco kijken. De precieze invulling laat ik even afhangen van ‘t aantal deelnemers + programma van div. uitgaansgelegenheden en de mobiliteit van de groep. Beslissen we de laatste week wel even.
Meld je hier aan als je wilt komen en ik zorg er voor dat je t.z.t. de benodigde info ontvangt.
Vooralsnog hadden de volgende mensen zich aangemeld:
- EC
- Trix
- pietpukje
- Inge!
- Rbruil
- Sculder
- Looney
Met als opmerking dat ik bij iedereen gepolst heb of 26/27 mei kon. Iedereen kan, behalve dat ik van Looney niets hoor (PM)… (looney: bevestig even - dank u)
Vragen, opmerkingen, suggesties: mail, sms, pm, bel of fax me, of vraag ‘t hier in ‘t topic
|