F1crew

Van der Zande..  A1
Posted: 02 April 2007 00:55 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
3598

Thanks B duim

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 26 March 2007 09:44 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
4993

Jarvis bezorgt Engeland overwinning in A1 GP

Uitgegeven: 26 maart 2007 06:43

AMSTERDAM - Oliver Jarvis heeft de A1 GP van Mexico op zijn naam geschreven. De 23-jarige Engelsman bleef zondag in Mexico City de Amerikaan Jonathan Summerton voor. De Zuid-Afrikaan Adrian Zaugg stuurde zijn bolide naar de derde plaats.

Jeroen Bleekemolen eindigde op de zeventiende plaats en viel daarmee buiten de punten. Bleekemolen startte de race vanaf de negende positie. Na de eerste omloop lag de 25-jarige Noord-Hollander op de vijfde plaats. Toen een vroege eerste pitsstop slecht verliep, viel de coureur van Team Nederland terug naar de achterhoede.

Duitsland gaat met nog twee races te gaan aan de leiding in het algemeen klassement. Nederland staat op de zevende plaats.  bron:nu.nl

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 26 March 2007 06:29 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Teambaas
4993

Promotie Van der Zande bij A1 Team Nederland

Uitgegeven: 13 maart 2007 15:04
Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 15:47

KATWIJK - Het A1 Team Nederland van teambaas Jan Lammers brengt voor de laatste drie autoraces van het A1GP-seizoen enkele wijzigingen aan in de vaste formatie. Met name nieuwkomer Renger van der Zande krijgt meer kans om zich te onderscheiden.

Hij zal aan de start verschijnen van de komende A1GP Sprintrace in Mexico City en neemt daar ook de kwalificatie op zaterdag voor zijn rekening. Eerste coureur Jeroen Bleekemolen neemt daarna tijdens de hoofdrace op 25 maart weer het stuur over van Van der Zande.

Tijdens de race in Shanghai komt Van der Zande voor de eerste keer het volledige weekeinde in actie. In de laatste race op Brands Hatch (Groot-Brittannië) vervult Bleekemolen weer zijn normale rol. Van der Zande werkt dan alleen de Rookie-test op vrijdag af.

“We doen dit niet omdat we niet tevreden zijn over de prestaties van Jeroen Bleekemolen”, legde Lammers uit. “We willen Renger de gelegenheid geven om zichzelf onder echte race-omstandigheden te laten zien. Daardoor krijgen we een beter beeld van hem in A1GP en hoe het werkt met twee rijders die ieder één race rijden in één raceweekend.”

bron : nu.nl

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 25 March 2007 11:07 }   [ Ignore ]  
Teambaas
3598

Ik zag gisteren dat van der Zande de A1 reed. Nu heb ik het niet echt kunnen volgen de laatste tijd ivm mijn gezondheid, maar blijft deze rijden, of gaat jeroen weer rijden.
Wie is deze van der Zande, het broertje van of gewoon een andere (goede)goede coureur.

Ook zag ik dat team Nederland no steeds geen sponsers heeft op de wagen, is het zo moeilijk om ze te vinden of wil men niet.

Met andere woorden wie kan me wat bijpraten?

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile