Nee hij zal in de toekomst (en ook nu af en toe) ook voor off road gebeuren worden gebruikt Maar ivm de gezondheid zal het niet al te wild gaan. BV gewoon een kennis trail(ritten waar de behendigheid word getest). Geen wilde trail, daar wil ik als ik dit kan doen in de toekomst, een Series voor kopen of een defender.
Is idd een mooie defender !! Heerlijke wagens en niet te verslaan off road, nu nog p het circuit moeten we wel de assen iets langer maken zodat de wielen bloot liggen.
De andere foto doet het niet(geen toegang), maar mg maakt nog steeds mooie dingen hoor
Maar om ff back to topic te komen, ik hoor weer allerlei geruchten dat Ferrari weer eens niet legaan zou zijn ivm een bewegende bodemplaat. Blijkbaar hebben ze bij McLaren deze mening, maar “whats new"aangezien die zeggen dat iedereen die vlugger is dan hun iets illigaals heeft, en een amerikaans tv station(speed tv??).
De wagen is door de keuring gekomen en goedgekeurd!! naar mijn mening, eerlijk gezegt geloof ik er ook geen ene kl#t# van alleen al omdat dit elk jaar na de race word gezegt . Maar goedgekeurd is goedgekeurd dus in plaats om met het wijzende vingertje te komen zag ik graag dat ze met bewijzen kwamen.
Het is heel wat anders dan de V6 b omega waar in in reed, en je kunt het niet vergelijken, maar de freelander laat je voelen als een koning op de weg en van de weg(en ik stoot mij hoofd niet zo vaak bij het instappen .
Het is trouwens niet dit model waarmee LaRo de f1 wil betreden, dat is natuurlijk een openwiel.
We moeten natuurlijk even wachten voordat we echt iets over hamilton kunnen zeggen, maaaar ik heb zo’n vermoeden .
Nu maar hopen dat het geen koude word.
Bommel.
Landrover is aan het kijken voor een plaats in de f1. De curvestones worden voortaan zo hard genomen, en met ziet voortaan steeds meer mensen off road gaan in de f1.
Er zijn zelfs coureurs die denken dat ze zo even over een collega heen kunnen rijden, en met een mooie jump weer terug kunnen komen. Dit resulteerd in, gebroken assen, wielen die afbreken, enz.
Landrover dacht daarom een F1 wagen op de markt te brengen die hoger op de pootjes stond, en via steekpenningen de 4wd terug te krijgen in de f1. Hierdoor kunnen de wagens heel blijven als ze off road gaan, en ipv een chicane komnt er een mudpool waar je doorheen moet.
Het team gaat LaRo f1 crossing heten en men probeerd David coulthard als 1e rijder te krijgen aangezien deze blijkbaar een aangeboren gevoel heeft voor het off road rijden.
Alle gekheid op een stokje, ik heb een wens uit doen komen en heb een tijd terug een LaRo gekocht
inderdaad rosberg ree vorig jaar de sterren van de hemel de eerte race en de rest van het seizoen was het niks, maar mclaren heeft wel een betere auto dan william dus dat is in het voordeel van hamilton
Inge ik geloof niet dat jij niet onder de indruk bent van Hamilton . Idd de auto is ook goed, maar ik kijk ook hoe hij het doet tegenover alonso, en dat was ook niet slecht.
Ik denk dat McLaren hun rijdersduo goed voor elkaar heeft en ze lekker tegen elkaar bezig zullen gaan.
Zelf denk ik ook dat we nog heel veel van Hamilton zullen horen, maar dat is vermoedelijk te vroeg geroepen. Maar hij heeft zich in ieder geval bij mij in de kijker gereden. Aan de andere kant moet dit geen moeilijk circuit zijn zoals is gezegt?
Of de Ferrari’s en de Mclarens het echt zo goed doen kunnen we denk ik pas zien naar Maleisie.
Ik ben zeker weten onder de indruk van Hamilton!!! hij heeft een fantastisch debuut gemaakt, erg goed hoor, om in je 1e race ever op het podium te eindigen… Enne, we wisten allemaal toch al dat Kimi zou winnen
Niet! Als massa niet stuk was gegaan had hij gewonnen!!!!!!!!
ja dat zeg jij… maar Kimi is gewoon veel beter dan Massa
Ik ben zeker weten onder de indruk van Hamilton!!! hij heeft een fantastisch debuut gemaakt, erg goed hoor, om in je 1e race ever op het podium te eindigen… Enne, we wisten allemaal toch al dat Kimi zou winnen
Niet! Als massa niet stuk was gegaan had hij gewonnen!!!!!!!!
Die hamilton zeg!!! Prachtig, het had niet veel gescheeld of hij was zelfs 2e geworden in zijn debuut jaar. Hij geeft en goed commentaar (wat ook wel fijn is na die 2, 1 tonige stemmen )
Ik vermoed dat we daar nog wel wat van zullen horen.
Kimi reed een strakke race en ik heb het vermoeden dat er vele zullen volgen.
Zoals mol zei heeft coulthard altijd een grote smoel als het om veilighid gaat, dus geef hem nu maar eens een waarschuwing. Er hoeft geen straf aan te zitten, maar het was een domme fout, zeker voor een ervaren coureur zoals hem. Als het iemand anders was geweest weet ik zeker dat hij er iets over te zeggen had en dat hij niet mild was in zijn commentaar. Na 1 maal zo’n fout is het idd een race incident, na 2 maal ook, maar coulthard doet dit meerdere keren, en mag wel een waarschuwing. Hulde voor wurz dat hij het zo volwassen neemt. die slikt wel bij het terug kijken van de beelden, al denk ik dat David dit ook zou doen.
Al bij al en leuke race, wel niet echt spannend of echt rare dingen. Ferrari en Mclaren zitten nu denk ik toch wel het beste in hun vel, maar na 1 race kun je nog niets zeggen.
Ik hoop dat spyker toch wel iets beter gaat presteren ik had niet verwacht dat ze achteraan zouden staan. Tenminste ik had ongeveer hetzelfde verwacht als vorig jaar in het begin, maar de aguri’s hebben potentie gekregen blijkt het en de torro’s zijn ook nog te ver weg.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel beter zal gaan met spyker verder in het seizoen, al moeten we dit jaar geen wonderen verwachten.
Het commentaar tijdens de race was weer zoals vertrouwd. Mol en kalf zijn een goed duo.
Alleen het commentaar in de studio............. daar mag zeker aan geslueteld worden, stilte’s, mensen aanduwen als ze on air zijn, tja ik hoop dat dat wat beter zou worden, anders gooi er gewoon wat fans neer die het wat gesmeerder laten lopen.
Mooie overwinning van Kimi ! Jammer dat de iceman nog steeds zo weinig uitbundig is. Hij zat even ergens anders naar te kijken , en maakte toen dat remfoutje.
Mooi podium van Hamilton en Fernando, jammer dat Lewis de 2e plaats verspeelde met het oponthoud door die achterblijvers.
Felipe rijdt een mooie inhaal race vanaf de 22e plaats naar 6 ! Renault is een schaduw van wat het voorgaande jaren was. Fisico kan niet de rol van eerste rijder waarmaken. Kovalainen doet er alles voor om in beeld te komen, hij is een goede rallyrijder.
Domme en gevaarlijke actie van DC bij die inhaalactie, Wurz krijgt bijna een red bull op zijn hoofd.
Tja Spyker, een teleurstellende eerste race, Albers valt uit door een foutje, of was het toch een mechanische fout ???
Samenvattend,
het is te hopen dat McLaren nog ergens seconden kan vinden anders zou het wel eens een saai seizoen kunnen worden.
Iemand nog gezien hoe de wagen van Sutil lag? want als die veel stabieler was dan ligt het aan de wagen van CA. Want ik geloof dus echt niet dat hij 2 seconden te langzaam is voor de F1
Wie nog niet aan het aftellen was mag daar stilaan mee beginnen want binnen 10 dagen gaan
de vijf rode lichten uit in Melbourne.
In vergelijking met de voorgaande jaren zijn de kaarten grondig geschud voor 2007. Aan de top
zijn er behoorlijk wat verschuivingen gebeurd, andere opvallende veranderingen zijn het vertrek
van Michelin plus de meeste tabakssponsors en het pensioen van Michael Schumacher.
De FIA introduceert natuurlijk ook enkele nieuwe regels.
Zoals gebruikelijk bij de start van een nieuw seizoen loopt iedereen weer over van de ambitie.
Als we alle pr-praatjes voor waarheid aannemen worden er tweemaal zoveel Grand Prix
gewonnen als er races zijn en tellen we in oktober minstens 5 nieuwe wereldkampioenen.
Favorieten
Allereerst is er tweevoudig en regerend wereldkampioen Fernando Alonso,
Hij maakte tijdens de winter de overstap naar McLaren, een team dat op gebied van
technische staf de nodige wissels doormaakte, met als meest opmerkelijke vertrek dat van
Adrian Newey. Vorig seizoen won McLaren voor het eerst in 10 jaar geen enkele race en de
laatste titel dateert alweer van 1999. Alonso staat dit jaar dus voor een grote uitdaging.
Hij moet de McLaren op korte termijn weer hoge toppen laten scheren want met het huidige
puntensysteem is het niet onbelangrijk om er te staan vanaf race één.
De enige man in de geschiedenis die er tot nu toe in slaagde om zijn titel succesvol te
verdedigen bij een ander team is Juan Manuel Fangio. Hij stapte in 1956 over van Mercedes
naar Lancia-Ferrari en werd opnieuw kampioen, een kunstje dat hij in 1957 nog eens overdeed