ik heb vandaag nog even rondgekacheld met de motor en toevallig belandde ik in Gemert.
* Axis - Wevershuisje = 1400 meter (dus 20 min. lopen)
* Axis - Pizzaria = < 200 meter (2 min. kruipen)
* Axis - EC is nog geen 11 km en ca. 15 minuten rijden (10 met de motor)
* Time-out ligt ruim 2 km van ‘t centrum vandaan op een industrieterrein en heeft bij mijn weten geen eettentjes op loopafstand. Bovendien tappen ze Dommelsch (=hoofdpijn)
Waardoor er voor mij toch een lichte voorkeur voor de pizzaria + axis is (als we naar gemert gaan)
Een meet and greet met alle Forum gassies Leuk!!!!
Krijg ik ook jullie handtekening?
*hmmmm, zal ik maar een keertje gaan?*
Ik zal eens nadenken (morgen antwoord)
ik kan niet komen ben ingeroosterd om dienst te draaienop circuit , en aangezien racen duur is, ben ik genoodzaakt alles wat geld opleverd aan te pakken.
die leeftijd zie je zo’n beetje in iedere disco, of je moet afzakken naar belgie, daar ligt de leeftijdsgrens in sommige discos wat hoger.
Maar ik dacht aan time out omdat ze hun eigen bus hebben en als je voor een taxi 60 euro moet betalen was die bus misschien een goede optie, alleen zit je dan vast aan de haal en brengtijden van hun
staat genoteerd inge.
alleen kunnen we dit soort dingen pas gaan regelen als we definitief weten wie er gaan komen.
laten we alvast een deadline stellen op 1 wwek vantevoren
na 7 april is ‘t niet meer mogelijk om aan te melden, tenzij de situatie ‘t toelaat (qua slaapplaatsen, eten, vervoer)
klopt… het is de uitgaansbus en als je de route’s bekijkt op de site… dan weet ik wel wat handiger is;)
14 euro voor de uitgaansbus, waarvan 6 euro entree…
dus 8 euro voor een retourtje…
neem je de taxi naar gemert met 8 man in 1 busje dan kom je zelfs onder de 8 euro uit
die leeftijd zie je zo’n beetje in iedere disco, of je moet afzakken naar belgie, daar ligt de leeftijdsgrens in sommige discos wat hoger.
Maar ik dacht aan time out omdat ze hun eigen bus hebben en als je voor een taxi 60 euro moet betalen was die bus misschien een goede optie, alleen zit je dan vast aan de haal en brengtijden van hun
das meer de uitgaansbus volgens mij, time out heeft voor zover ik weet geen eigen bus.
Voor alleen de retourreis rekenen wij +/- € 40,-
Wil je zowel heen als retour een Busje bestellen kunnen wij hier 20% korting op geven.
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Gemert, Axis:
Goede morgen Erik,
Retour zal dit ongeveer rond de 60 euro kosten.
De precieze invulling van de avond + welk vervoer we nemen zal ik redelijk laat vaststellen omdat het nogal afhankelijk is van het aantal meeters/meeëters.
ehm… wat mij betreft boeit dat niet maikel…
alleen 1 issue is natuurlijk als we ‘t vervoer ‘net’ geregeld hebben dat ‘t dan lastig kan zijn als er last minute nog 1 persoon bij komt… maar ook daar vinden we dan wel een oplossing voor…