F1crew

3 of 3
3

Even polsen voor een meeting…. 
Posted: 28 February 2007 20:36 }   [ Ignore ]   [ # 101 ]  
Teambaas
Total Posts: :
4798
maikel - 28 February 2007 08:24 PM

EC heeft geen vijver! hoop ik....... voor jou

maar ik heb het druk op de zaak, dus ik denk dat het voor mij een last minute wordt als je dat niet erg vind

geen vijver, maar wel ‘de knaal’

time out ligt in the middle of fukking nergens, maar wel wat groter dan Axis… (ook veel jong volk). Met eigen vervoer is dat een optie, maar ik zie liever iedereen zat (behalve degenen die geen alcohol drinken). I’ll keep it in mind....

Profile

Posted: 28 February 2007 20:28 }   [ Ignore ]   [ # 102 ]  
Teambaas
4089
maikel - 28 February 2007 08:27 PM

je bent zo schappelijk trix, misschien dat ik je dan maar niet helemaal in de plomp donder!

Ja ben veranderd tong

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 28 February 2007 20:27 }   [ Ignore ]   [ # 103 ]  
Teambaas
5905

je bent zo schappelijk trix, misschien dat ik je dan maar niet helemaal in de plomp donder!

Signature 

the time has come to choose between what’s RIGHT and what’s EASY

Profile

Posted: 28 February 2007 20:25 }   [ Ignore ]   [ # 104 ]  
Teambaas
4089

ja vind ik wel erg...! kan ik het veranderen?? denk het niet.. maar goed dan moet je het maar ff bekijken dan wink

Signature 

“All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king.”

Profile

Posted: 28 February 2007 20:24 }   [ Ignore ]   [ # 105 ]  
Teambaas
5905

EC heeft geen vijver! hoop ik....... voor jou

maar ik heb het druk op de zaak, dus ik denk dat het voor mij een last minute wordt als je dat niet erg vind

Signature 

Profile

Posted: 28 February 2007 20:17 }   [ Ignore ]   [ # 106 ]  
Teambaas
4089
maikel - 28 February 2007 08:15 PM

is voor mij afhankelijk van een aantal factoren, waarbij WERK de belangrijkste is.

en wat is er mis met de stad, das ook gezellig. misschien wel een optie dat ik GP kom kijken, pak ik mijn motortje en tuf ik EC’s kant op

ah toe nou Maikeltje sad zow vaak heb ik je nog niet in een vijver gepleurd tong

Signature 

Profile

Posted: 28 February 2007 20:15 }   [ Ignore ]   [ # 107 ]  
Teambaas
5905

is voor mij afhankelijk van een aantal factoren, waarbij WERK de belangrijkste is.

en wat is er mis met de stad, das ook gezellig. misschien wel een optie dat ik GP kom kijken, pak ik mijn motortje en tuf ik EC’s kant op

Signature 

Profile

Posted: 28 February 2007 09:21 }   [ Ignore ]   [ # 108 ]  
Teambaas
5483

Ik zal is vanavond met het vrouwtje overleggen, maar mijn voorkeur gaat naar deluxe en ook leuk, en als ik kom dan ben ik ook berijd om s’avonds te bobben, ik mag toch geen alcohol. ik weet niet hoe het met de parkeergelegenheid is daar, maar ik kan wel met de auto.
En die disco is dat nog wat, anders misschien naar time out in gemert? die hebben ook een busje rijden dan betaal je 14 (inclusief intree disco) euro perpersoon en brengt je om 04.00 als de tent dicht gaat ook weer naar huis (helmond) linkje : http://www.time-out.nl/

[ Edited: 28 February 2007 10:15 AM ]
 Signature 

http://embedded-uptime-project.com/imgout.php?id=654&dev;=0

Profile

Posted: 28 February 2007 01:46 }   [ Ignore ]   [ # 109 ]  
Teambaas
12877

Overigens, als iemand een auto ter beschikking heeft wil ik best bobben om een taxi uit te sparen. Aangezien ik een weekend OV heb (en de auto die ik zou kunnen gebruiken in Dronten staat) vind ik het een beetje overdreven om zelf met de auto naar Helmond te komen, maar ik stel me wel beschikbaar om te rijden. Mits we idd daarna nog wel gaan pokeren met consumptie wink

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 28 February 2007 01:43 }   [ Ignore ]   [ # 110 ]  
Teambaas
12877

Jeeej meeting!

Ik kan toch niet zoveel op, vind onbeperkt eten altijd zo’n overdreven term, ik loop (bijna, niet in nederland althans) nooit een restaurant uit terwijl ik nog honger heb.

Verschil tussen 30 en 35 euro maakt dan ook nog veel meer uit, zeker aangezien er bij t wokken nog kosten voor drank bij komt, dus ik ga voor “ook leuk” met pizzeria glimlach

En hey, wat is er mis met jong volk kweenie

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 28 February 2007 01:00 }   [ Ignore ]   [ # 111 ]  
Teambaas
4798

Om zelf dan maar meteen mijn eigen voorkeur uit te spreken: ik ben voor een discotheek (ook al loopt daar veel ‘jonger’ (20 tot 25 jaar) volk rond;))

Dus… ‘deluxe’ of ‘ook leuk’ wat mij betreft…

‘el cheapo’ heeft minder mijn voorkeur omdat ik niet voor niks al jaren elders op stap ga;)
(maar ik wil jullie eigenlijk niet teveel beinvloeden.. verdorie.. doe ik ‘t toch;))

Profile

Posted: 28 February 2007 00:55 }   [ Ignore ]  
Teambaas
4798

Hoi allemaal,

Sommigen had ik hierover al kort gesproken, anderen wat langer. Maar ik wil graag even polsen of er animo is voor een meeting, en zo ja, welke vorm dan ‘t meest geschikt is.

Daar Trix meetingorganizer numero uno is hier, ben ik samen met haar tot de volgende opties gekomen:

Alle opties hebben betrekking op het GP weekend van Bahrein (zaterdag 14 en zondag 15 april)

Arrangement “deLuxe”
- Ergens wat later in de middag verzamelen op Helmond CS, das ‘t makkelijkst
- Lopen naar EC (10 minuutjes)
- Kwalificatie (opgenomen) kijken met een hapje + drankje
- Trein naar Deurne
- Eten bij http://www.dentrog.nl (2 uur onbeperkt eten/drinken voor 23,50)
- Aansluitend naar een discotheek, bijv. de Jinx (http://www.jinx.info/)
- Taxi terug (schatting: 40 voor een busje)
- Afhankelijk van ‘t tijdstip evt. nog ff pokeren
- Slapen
- Zondagochtend ontbijten + race kijken
- Daarna mogen jullie een keer opzouten
Schatting totale kosten p.p.: 46 euro
(dit is excl. drank in de jinx en excl. je eigen vervoerskosten
maar wel incl. drinken/hapjes/ontbijt bij mij)

Arrangement “Ook leuk”
- Taxi naar Gemert
- Eten bij bijv. http://www.alvesuvio.nl/ of http://www.hetwevershuisje.nl/ (all in 25 euro)
- Aansluitend naar discotheek Axis (http://www.axisgemert.nl/)
- Taxi terug (60 euro voor een retourtje!)
- Afhankelijk van ‘t tijdstip evt. nog ff pokeren
- Slapen
Schatting totale kosten: 35 euro (pizzaria)
Schatting totale kosten: 44 euro (wevershuisje)
(dit is excl. drank in axis en excl. je eigen vervoerskosten

Arrangement “El Cheapo”
- Lopen naar wokplaza http://www.wokplaza-helmond.nl/
- Eten bij wokplaza (18,50 EXCL drank!)
- Lopen naar de stad (20 minuutjes)
- Kroegje opzoeken
- 3 Uur terug naar huis en evt. nog ff pokeren
- Slapen
Schatting totale kosten: 30 euro
(dit is excl. drank in de kroeg en excl. je eigen vervoerskosten

Prijzen zijn ‘safe’ geschat, zodat er geen verrassingen zouden mogen zijn. Indien dat wel zo is, dan weet ik dat uiteraard een aantal dagen vantevoren wel te melden.
(taxi’s kunnen wel een beetje afwijken...heb ik gebaseerd op mijn geheugen:) en dat is sinds carnaval ook niet alles meer)

E.e.a. is afhankelijk van het animo. Verzamelpunt kan ook bij mij thuis. Vervoer kan wellicht anders geregeld worden als we weten wie er interesse heeft, etcetera

Aanmelden mag hier of via PM. Geef je voorkeur aan....
Vragen? stel ze ook maar…
Suggesties… ik hoor ‘t wel…

[ Edited: 28 February 2007 01:17 AM ]
Profile

3 of 3
3