Algemene mededeling:
ik heb de deelnemers reeds benaderd dat 14 april niet door kan gaan. Tot nu toe kan iedereen op bij 2 andere GP’s (m.u.v. 1 persoon waarvan ik nog niets vernomen heb)
Andere datum volgt zeer spoedig… houd het nieuwe topic (maak ik uiterlijk maandag ofzo) in de gaten.
Ik heb zo’n vermoeden dat je de Fam KingKimi niet hoeft te verwachten…
Maar Frank houdt zich idd wel bijzonder stil de laatste tijd, leeft ie nog?
Mjap leef nog steeds hoor… alleen ben erg druk met andere dingen. Momenteel beetje veel reistijd naar me huidige opdracht.. dus savonds niet echt zin om nog met de pc bezig te zijn.
inderdaad, dat regelen jullie maar buiten het forum (of niet), en niet in dit meeting topic
uiteraard heb ik ook een mening over de situatie, maar ik blijf even neutraal hier
laten we verder ontopic blijven - waarvoor dank.
EC ==> eten + drinken, niet in ‘t centrum
Trix
pietpukje ---> vind alles goed
Inge!
Rbruil
Sculder ==> Ik vind alles best
Looney
Volledig met Sculder eens, desnoods op neutraal terrein praten met iemand erbij die voor niemand partijdig is.
Maar dan moeten wel alle betrokken willen praten, tis nu een tijdje geleden dus alles heeft wat kunnen zakken.
Voor de rest zal ik er ook over zwijgen.
Oke ik wil me nergens mee bemoeien maar ik zou het prettig vinden als de betrokken een met elkaar konden praten en dat bart en simone weer normaal hier kunnen posten.
hmmm heb ik iets gemist , ik mis de fam Kingkimi de laatste tijd ook hier
Laten we het hierop houden dat, en ik hoop dat ik het goed omschrijf en niemand voor de kop stoot, de verhoudingen tussen sommige mensen een beetje verstoord geraakt zijn, en dat fam. KingKimi vervolgens besloten heeft dat het beter is om niet meer op het forum te komen.
Wij zullen er dit keer niet bij zijn. Een weekendje rust in de agenda gaat eventjes voor. En bijkomend voordeel is dat wij dan de site kunnen voorzien van nieuws (tsja, ‘rust’ is een relatief begrip).
dat is dan misschien een goed target voor de volgende meeting… die barbecue bij sculder thuis…
(maar nieuwe mensen zijn hier natuurlijk ook welkom, met name vrijgezelle vrouwen van ca. 28 jaar)
Is er iemand tegen pizzeria + axis, wat EC voorstelde?
Maikel waarschijnlijk…
we zien t.z.t. wel wat we gaan doen.
Ik weet bijv. dat Axis regelmatig op zaterdag Teens-night heeft. Geloof me: daar willen we niet bij zijn… dan is alles onder de 20 (zie foto’s op de site). Misschien leuk voor de 2 (vrijgezelle) dames… maar ik denk niet dat de rest zich daar amuseert....
dus we moeten m.i. sowieso even wachten op de agenda van april.
EC ==> eten + drinken, niet in ‘t centrum
Trix
pietpukje ---> vind alles goed
*Maikel
Inge!
Rbruil
Sculder ==> Ik vind alles best
Looney